ساخت خانه ، آپارتمان و ویلا در متاورس | آموزش متاورس

3

ساخت خانه ، آپارتمان و ویلا در متاورس | آموزش متاورس

آموزشی که برای شما بارگذاری شده است در خصوص ساخت خانه ، فروشگاه ، ویلا در  متاورس آپلند  Upland  میباشد و با هدف اطلاع رسانی توسط تیم متاورس ایران بارگذاری شده است .

تیم متاورس ایران

422b598d948be39a67f0ec78a662d58a0ef0fe6a 14 - ساخت خانه ، آپارتمان و ویلا در متاورس | آموزش متاورس

لطفا به سوالات پاسخ دهید :

  • ساخت خانه در متاورس آپلند چقدر زمان میبرد و برای ساخت خانه چه هزینه ای باید پرداخت شود ؟
  • روش ساخت خانه در  متاورس آپلند  Upland  به چه صورت است و اقدام اولیه برای آن را شرح دهید ؟
  • روش تاسیس فروشگاه در متاورس آپلند را شرح دهید ؟

جهت ثبت نام در متاورس آپلند و دریافت 4500 UPX رایگان از لینک ورود به متاورس اقدام نمایید .

mamali سوال پاسخ داده شده می 14, 2023
گذاشتن نظر
6

آموزش ساخت ساختمان و زمان مورد نیاز آن در متاورس آپلند با مشخصه Sprak

آموزش ساخت خانه ، آپارتمان ، ویلا به همراه زمان مورد نیاز برای تاسیس ، فروش سهام ملک ، اجاره و تعداد ساکنین هر مدل ملک .

اخبار متاورس

جرقه Sprak

جرقه Spark چیست؟

اسپارک معادل ساعت انسان است. اگر می‌خواهید در ملک خود خانه بسازید، به ساعات کاری نیاز دارید. به عنوان مثال، برای ساخت یک خانه شهری، به 2600 ساعت جرقه نیاز دارید. اگر صاحب 2 اسپارک هستید، 2600/2 = 1300 ساعت (بیش از 54 روز) طول می کشد تا خانه شهری خود را بسازید. جرقه شما تمام نمی شود و پس از اتمام ساخت یا هر زمان که بخواهید، می توانید جرقه خود را از ساخت و ساز حذف کنید. اسپارک غیر قابل انتقال است و قابل فروش نیست.

در آینده، یک تبادل جرقه در بازی وجود خواهد داشت که بازیکنان می توانند اسپارک خود را اجاره کنند. تا آن زمان، مردم از چندین کانال اختلاف برای هماهنگ کردن اجاره اسپارک خود استفاده می کنند. برخی از این کانال ها را می توان در دایرکتوری یافت . علاوه بر ساختمان ها، از جرقه برای ساخت هر جسم بی جان در  متاورس آپلند  Upland استفاده می شود. فراتر از خانه ها، در آینده برای ساخت وسایل دکوری در فضای باز و ماشین ها به جرقه نیاز خواهید داشت.

در زیر جدولی وجود دارد که نوع ساختارهایی را که می‌توانید بسازید و ویژگی‌های مرتبط با آنها را نشان می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازه ها اینجا را کلیک کنید.

c3028d92e07114ac82da2cb2c7ac9415c14405af 3 - ساخت خانه ، آپارتمان و ویلا در متاورس | آموزش متاورس

*امتیاز Neighborhood داده هایی است که توسط Steve – Sjr86 هنگام جستجوی زنجیره بلوک پیدا شد. این اطلاعات توسط Upland به طور عمومی تایید نشده است. معلوم نیست این اعداد چگونه در معادله توسعه محله نقش خواهند داشت.

در اینجا چند سوال متداول در مورد جرقه و استفاده از آن وجود دارد.

  • چگونه جرقه بگیرم؟
  • من جرقه کافی برای ساختن خانه خود ندارم، چه کار کنم؟
  • چگونه خانه خودم را بسازم؟
  • چرا باید خانه بسازم؟
  • من خانه خودم را ساخته ام، با آن چه کنم؟
  • چرا تکمیل ساختمان من اینقدر طول می کشد؟

آموزش ویدیویی ساخت خانه ، زمان مورد نیاز ، روش کاهش زمان ساخت خانه .

آموزش خوب و جامع در خصوص روش ساخت بنا در متاورس آپلند .

 

چگونه اسپارک بگیرم؟

  1. جرقه را می توان در طول جستجوی منظم گنج پیدا کرد . بسته به اینکه کدام شهر و چه سطح دشواری شکار انجام می دهید، می توانید از 0.01 تا 0.06 اسپارک برنده شوید.
  2. اسپارک از طریق فروشگاه آپلند به فروش می رسد. هنگامی که در فروش است، باید برای فروش ثبت نام کنید و فقط مقدار محدودی فروخته می شود. بازیکنان در یک ترکیب قرار می‌گیرند و اولین فروش اولین سرویس نیست. اولین فروش اسپارک در ژوئن 2021 بود. اسپارک با نرخ پایه 460 دلار/اسپارک فروخته می‌شود، با این فرض که شما 1 اسپارک می‌خرید، که حداکثر فروش در فروشگاه است.
  3. ارتقاء سطح تا Director (1,000,000 UPX) با 0.5 جرقه به شما پاداش می دهد. رسیدن به بخش اجرایی (10,000,000 UPX) با یک جرقه به شما پاداش می دهد و مدیر اجرایی (100,000,000 UPX) 2 جرقه به شما می دهد.
  4. آپلند تبلیغات منظمی برای بازیکنان دارد که جرقه ای برای ارتقای وضعیت  متاورس آپلند  Upland ، از جمله Uplander و Pro در زمان های خاص ، به آنها پاداش می دهد .
  5. در آینده،  متاورس آپلند  Upland نشان داده است که همیشه جرقه ای برای استخراج وجود خواهد داشت. جزئیات در این مورد هنوز روشن نیست.
  6. اسپارک به عنوان بخشی از راه اندازی جهانی اسپارک که در 31 می 2021 انجام شد به همه بازیکنان آپلند داده شد. مقدار جرقه ای که به هر بازیکن اعطا می شود تابعی از وضعیت بازی، مقدار پول واقعی سرمایه گذاری شده در بازی بود. و فعالیت در بازی.
  7. Spark به عنوان بخشی از گنج یابی ویژه و سایر مسابقاتی که توسط  متاورس آپلند  Upland برگزار می شود، اهدا می شود.

فروش اسپارک در ژوئن 2021 اولین نشانه ای بود که آپلند برای اسپارک قیمت گذاری کرد. توجه به این نکته مهم است که وقتی صاحب اسپارک شدید، باید آن را نگه دارید. شما نمی توانید آن را به بازیکنان دیگر بفروشید یا انتقال دهید.

من جرقه کافی برای ساختن خانه ام ندارم، با آن چه کنم؟

با توجه به اینکه ارزان ترین سازه ای که می توانید بسازید به 950 ساعت جرقه نیاز دارد و من فقط کسری کوچک از جرقه دارم، گزینه های شما چیست؟ مهم – همیشه باید جرقه شما در ساختن نقش داشته باشد، در غیر این صورت منابع را هدر می دهید. حداقل جرقه لازم برای شروع یک ساختمان 0.1 جرقه است. با این مبلغ تقریبا 400 روز طول می کشد تا خانه خود را بسازید!

  1. شروع به ساختن خانه خود کنید! بله، این ممکن است بیش از یک سال طول بکشد، اما همیشه ایده خوبی است که روی خودتان سرمایه گذاری کنید. سعی کنید برخی از دوستان خود را برای کمک به ساخت شما کمک کنند، یا ممکن است جرقه ای را از بازیکنان دیگر اجاره کنید تا به شما کمک کنند ساختمان خود را سریعتر تکمیل کنید.
  2. جرقه خود را اجاره دهید بازیکنانی که به دنبال ساخت سریع‌تر خانه‌هایشان هستند، به شما برای کمک به ساختن آنها پول می‌دهند. پرداخت معمولاً به روش‌های مختلفی انجام می‌شود (که بین اجاره‌دهنده و وام‌گیرنده توافق شده است):
    1. بازدید از ملک که در آن مستاجر از طریق هزینه بازدید به شما پرداخت می کند
    2. خرید ملک “مشعل”. شما یک ملک را به ازای هزینه ملک + هزینه های اجاره + هزینه های فروشنده و خریدار به مستاجر می فروشید.
    3. USD – پی پال، ونمو و غیره
    4. ارز دیجیتال
  3. به من کمک کن – YK2012 . اگر این محتوا را مفید می‌دانید و می‌خواهید به من کمک کنید، من در حال حاضر در 389 8th Ave، منهتن می‌سازم. هر گونه کمکی بسیار قدردانی می شود! (شما می توانید جرقه خود را در هر زمان حذف کنید – شما همیشه بر جرقه خود کنترل دارید).

چگونه خانه خودم را بسازم؟

اتمام کتابچه راهنمای کاربر برای شرح مفصل و تصاویر در مورد چگونگی شروع ساختمان در اموال خود را.

چرا به خانه نیاز دارم؟

در حال حاضر هیچ وسیله ای برای داشتن خانه وجود ندارد. ما می دانیم که تعدادی از ویژگی ها در حال توسعه هستند که بستگی به داشتن مکانی برای بازیکنان دارد. در آینده باید اقامتگاه اصلی را تعریف کنید. این به شما حق رای آینده در خیابان/محله/شهرتان را می دهد. خانه همچنین مکانی است که می توانید Legits و سایر NFT های خود را در آن نمایش دهید . در آینده به مکانی برای پارک خودرو نیز نیاز خواهید داشت. منطقی است که این کار را در خانه خود انجام دهید.

ساخت خانه نیز به امتیاز محله کمک می کند. اگر محله‌ای یکی از اولین محله‌هایی باشد که به آستانه توسعه هنوز منتشر نشده برسد، مجموعه‌های محله جدیدی تولید می‌شوند. این تنها به تعداد سازه های ساخته شده در محله محدود نمی شود، بلکه نوع سازه را نیز شامل می شود.

من خانه ام را ساخته ام، با آن چه کنم؟

فعلا هیچی  متاورس آپلند  Upland هنوز در حال توسعه ویژگی های جدید است و این چیزی است که ما تاکنون در مورد خانه ها می دانیم:

  1. مجموعه های جدید بر اساس میزان و نوع ساختمان ها در یک محله تولید خواهند شد
  2. در آینده، می توانید خانه خود را در بازی تعریف کنید. این همچنین در محاسبه محله‌هایی که مجموعه‌های جدید تولید می‌کنند نیز فاکتور خواهد داشت
  3. شما می توانید فضایی را در خانه های خود اجاره کنید (بر اساس تعداد فضاهای زندگی که سازه شما دارد)
  4. شما می توانید یک کسب و کار را در خانه خود باز کنید (یا آن را اجاره کنید).
  5. ملک خود را در بازار ثانویه بفروشید (توجه داشته باشید که خانه به زمین گره خورده است و باید با هم فروخته شوند). ملک با خانه ارزش فروش بالاتری دارد.

چرا تکمیل ساختمان من اینقدر طول می کشد؟

به احتمال زیاد جرقه زیادی ندارید. اگر 1 جرقه دارید، کوچکترین سازه ای که می توانید بسازید به 950 ساعت جرقه نیاز دارد. این به این معنی است که زمان لازم 950 ساعت جرقه / 1 جرقه = 950 ساعت (حدود 39 روز) است. این بدان معنی است که اگر فقط 0.15 جرقه داشته باشید، زمان لازم 950 ساعت جرقه / 0.15 جرقه = 6333 ساعت (264 روز یا 8.8 ماه) است. اینجا را بخوانید تا دریابید که چگونه جرقه بیشتری دریافت کنید.

جهت ورود به متاورس آپلند و دریافت 4500 upx رایگان بر روی ورود به متاورس کلیک کنید .

جهت دریافت جدید ترین اخبار روز متاورس بر روی خبر فوری متاورس کلیک کنید .

منبع : upme

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار دسامبر 19, 2021
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 4 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها4625 times
  • پاسخ ها4 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات