یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .

5

قوانین مدیریت سلول _ سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟

پس از آموزش های تخصصی و بدست آوردن مدارک مورد نیاز در سلول مربی برای ایجاد یک سلول جدید از بین اعضا اعم از مربیان و هنرجویان فردی را به عنوان مدیریت سلول توسط شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت انتخاب و استخدام و مجوز مدیریت به وی داده خواهد شد .

درنظر داشته باشید مدیریت سلول به صورت تخصصی میبایست به شرح زیر انجام شود :

1-مقررگردید افراد یک سلول متشکل از 8 اعضای متخصص و 1 مدیر موظف به بارگذاری روزانه 10 سوال در بستر انجمن پرسش و پاسخ به ازای هر فرد میباشند که جمعا روزانه 90 سوال و ماهانه 2700 سوال ، در نظر داشته باشید هر شخص میبایست سوال را با کامپیوتر ، سارفیس ، لبتاب ، تبلت ، موبایل شخصی خود طرح نماید .

2-مقررگردید افراد یک سلول موظف به رعایت شئونات اسلامی میباشند و در صورت عدم رعایت آن مدیریت سلول پاسخ گو میباشد .

3-مقررگردید افراد سلول میبایست هرکدام دو صفحه ( پیج ) معرفی خدمات و محصولات ایرانی که در بستر زنجیره تامین بهشت بارگذاری شده است را در شبکه های اجتماعی داخلی و شبکه های اجتماعی خارجی به صورت تخصصی به صورت روزانه بر اساس نوع فعالیت پست گذاری نمایند ، اسامی شبکه های داخلی و خارجی به شرح زیر است :

شبکه های اجتماعی ایرانی اعم از : درصورت اضافه شدن شبکه ها به زیر اضافه خواهد شد .

آپارات – با هم – هورسا – لوکوبوک – نماشا – تماشا – روبیکا – سوروش – پارسی جو – دیدئو – blogsky.com – loxblog.com – parsiblog.com – mihanblog.com – persianblog.com – blog.ir – quora – avablog.ir – rozblog.tebyan.net – rasekhoon.net – blogfa.com – niniweblog.com – kowsarblog.ir – vcp.ir – niloblog.com – samenblog.com – sportblog.ir – blogtez.com 

شبکه های اجتماعی خارجی اعم از : درصورت اضافه شدن شبکه ها به زیر اضافه خواهد شد .

instagram – facebook – tumbler – twitter – xing – linkedin – pinterest – you tube – vk.com – flickr – medium – torial – diigo – reddit – bloglovin – quora – girlsaskguys – producthunt – angle – kickstarter – tagged – myspace – stumbleupon – shutterfly – photobucket – fotolog – last.fm – soundcloud – vimeo – hugedomains – etoro – livejournal – plurk – ask.fm – ok.ry – meetup – stackoverflow – yahoo 

مقررگردید قبل از ساخت صفحه اجتماعی ( پیج ) در خصوص نام آن و نوع فعالیت میبایست با مدیریت سلول هماهنگ شود و تائیدیه کتبی با سه نسخه چاب و یک نسخه به فرد صاحب پیج ، یک نسخه در اختیار مدیر سلول و یک نسخه در اختیار شرکت قرار گیرد .

مقررگردید ایمیل ساختاری هر صفحه اجتماعی ( پیج ) میبایست در اختیار مدیریت سلول باشد و اعضای سلول حق تصرف پیج را برای فعالیت شخصی ندارند و در صورت عدم رعایت مدیریت سلول موظف به پاسخگویی میباشد .

مقررگردید مدیر هر صفحه اجتماعی ( پیج ) پس از تایید کتبی توسط مدیریت سلول میتواند با بارگذاری شماره شخصی (موبایل ) و یا ایمیل سازمانی خود ارتباط مستقیم با متقاضیان محصول اعم از ایرانی و غیر ایرانی را دارا و در خصوص عرضه محصول اقدامات لازم را با مدیریت سلول به عمل آورد .

مقررگردید در صورت تائید کتبی مدیریت سلول شخص میتواند تا سقف 4 صفحه اجتماعی ( پیج ) به تفکیک دو صفحه اجتماعی ( پیج ) ایرانی و دو صفحه اجتماعی ( پیج ) داخلی را مدیریت نماید .

مقررگردید در صورت سفارش تبلیغات برای پیج های ساخته شده با تایید نوع تبلیغ و محصول تبلیغی توسط مدیریت سلول 50% از مبلغ تعرفه تبلیغ به مدیر صفحه اجتماعی ( پیج ) و 20% آن به مدیریت سلول تعلق دارد و 30% مانده در صندوق شرکت جهت فعالیت های اشتغالزایی لحاظ میگردد .

مقررگردید مدیر اخبار و اهداف سازمان با تایید مدیریت سلول میتواند تبلیغات تیزری و هدفمند شرکت را به مدیران صفحات اجتماعی ابلاغ نماید و مدیران موظف به انتشار آن میباشند .

مقررگردید در صفحات اجتماعی (پیج) ساخته شده توسط مدیریت سلول در جهت تبلیغ فعالیت های خود سلول قابلیت انتشار را دارا و در خصوص نوع تخصصات میتوانند اطلاعیه هایی را با ذکر منبع WWW.QZPARADISE.IR درج نمایند .

4-مقررگردید درامد بدست آمده از تخصصات سلول در صورت ارجاع مستقیم متقاضی به سلول تمامی مبلغ تعرفه برای سلول میباشد و با مدیریت بر نوع فعالیت میبایست تقسیم گردد .

5-مقررگردید برای سلول تاسیس شده قابلیت ایجاد بستر مقاله نویسی و بستر عرضه محصولات و همچنین بستر معرفی سلول به صورت کتبی در اختیار مدیر سلول قرار خواهد گرفت و 90% مبلغ تعرفه تبلیغات در آن بستر ها متعلق به اعضا و مدیر سلول میباشد و 10% مانده جهت اشتغالزایی به صندوق شرکت تحویل داده میشود .

6-مقررگردید در صورت دریافت تبلیغات در نقاط مختلف سایت توسط هر سلول ( بجز بستر های تحویل داده شده ) مبلغ 10% از تعرفه برای سلول معرف لحاظ میگردد .درنظر داشته باشید مبلغ دریافت شده برای سلول میبایست به صورت مساوی بین اعضای سلول تقسیم گردد .

7-مقررگردید درصورت عدم رضایت اعضای سلول نسبت به نوع مدیریت سلول توسط مدیر تایید شده شرکت ، میتوانند نسبت به جابجایی مسئولیت مدیر کتبا گذارش تخلف را به شرکت ارجاع تا در خصوص آن اقدامات لازم انجام گیرد .

8-مقررگردید هر سلول درخصوص ارائه خدمات آموزشی به نفرات ارجاع شده توسط شرکت تعاونی میبایست نهایت آموزش خود را دراختیار فرد قرار داده و درخصوص ارائه مدرک نوع تخصص هماهنگی لازم را با شرکت به صورت کتبی انجام نمایند ، در صورت تایید مربی از نظر رعایت اصول تخصص فرم تاییدیه از سمت شرکت به فرد آموزش دیده با امضاء و مهر مربی ، امضاء و مهر مدیریت سلول ، امضاء و مهر شرکت لحاظ میگردد .

9-مقررگردید هرسلول در هر دوره آموزشی تنها توانایی آموزش 9 نفر را دارا میباشد و شخص دارای امتیاز بیشتر میتواند با تایید شرکت مدیریت سلول تازه تاسیس را بدست بگیرد . در نظر داشته باشید فرم تاییدیه با امضاء و مهر مدیریت سلول ، امضاء و مهر شرکت تحویل فرد مورد نظر خواهد شد .

10-مقررگردید فرد تایید شده در خصوص مدیریت سلول به صورت استخدام و یا قراردادی شروع به فعالیت کرده و از حق بیمه تامین اجتماعی بهره خواهد برد . درنظر داشته باشید مدیریت سلول میتواند در خصوص بیمه افراد فعال در سلول اقدامات لازم را انجام دهد و مبلغ بیمه میبایست از خود سلول تامین گردد .

11-مقررگردید درخصوص ارائه خدمات نوآورانه توسط یک سلول با تایید مدیریت سلول میبایست انجام گیرد . درنظر داشته باشید نوع فعالیت میبایست به صورت کتبی با شرکت هماهنگ و تاییدیه از مدیریت شرکت گرفته شود .

12-مقرر گردید نام انتخاب شده برای سلول توسط اعضای اولیه سلول انتخاب خواهد شد و پس از تایید توسط شرکت قابلیت تغییر نخواهد داشت .

13-مقررگردید هر سلول میبایست بنری به ترتیب از بالا با مشخصه زیر بر روی ورودی دفتر فعالیت لحاظ نماید :

-لوگوی شرکت با طرح ( برای نمایش کلیک کنید )

-« هل من ناصر ینصرنی »

-هدف حل مشکلات در راستای رضایت جامعه

-نام سال انتخواب شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ( جهش تولید ۱۳۹۹ )

-نام سلول تایید شده :

کد سلول :

14-مقررگردید هزینه اینترنت ، لوازم جانبی دفتر سلول و هزینه های متفرقه توسط اعضاء و مدیریت سلول میبایست فراهم شود و در صورت کمک های مادی از سوی ارگان های دولتی ، خصوص ، افراد حقیقی و حقوقی میتوان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک به ایجاد بستر به صورت کتبی توسط شرکت انجام گیرد .

15-مقررگردید درصورت عدم رعایت اصول ثبت شده توسط مدیریت سلول اقلام تحویل داده شده از سلول پس گرفته خواهد شد . درنظر داشته باشید بازرسین شرکت به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه بستر شما را بررسی و گذارش عملکرد را به شرکت ارائه خواهند داد .

16-مقررگردید نوع فعالیت های اجرایی در بستر سایت شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت پس از تاییدیه کتبی قابلیت اجرا و نشر دارد و در غیر این صورت نقض قوانین میباشد و با مدیریت سلول طبق قوانین از سمت شرکت اقدامات لازم انجام خواهد شد .

17-مقررگردید درامد حاصله از بستر سلول تایید شده میبایست بصورت کتبی به شرکت گزارش داده شود تا در بستر تعریف شده برای سلول ثبت شود و در معرض دید عموم قرارخواهد گرفت و در صورت عدم رعایت تحویل صورت حساب ها به شرکت با مدیریت سلول برخورد خواهد شد .

تذکر : رعایت شئونات اسلامی در خصوص صفحات ( پیج ) های فعال در شبکه های داخلی ، صفحات ( پیج ) های فعال در شبکه های اجتماعی خارجی و صفحات تحویل داده شده در بستر سایت شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت میبایست رعایت شود و در صورت عدم رعایت با نفرات دارای دسترسی به صفحات برخورد و متحمل خسارت خواهند شد .

تذکر در صورت عدم رعایت این فرایند مدیر مسئول و موظف به جبران خسارت است .

مفاد این قرارداد به صورت کتبی با امضاء مدیریت سلول و مدیرعامل شرکت مورد قبول خواهد بود .

امضاء : مدیرعامل شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت ح.ق حسین قدیری

مشاورین و متخصصین فعال شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت

همکاران در راستای اهداف شرکت

میلاد جعفری مشاور کشاورزی زنجیره تامین بهشت - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
میلاد جعفری کارشناس نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین
Posted: می 27, 2020

کارشناس گیاه پزشکی نظام مهندسی استان قزوین به شماره نظام مهندسی ۱۵۰۹۷۰۳۵۳۷ موسس و مدیر باشگاه کوهنوردی میلاد

۰ comments
محمد حسین برجعلی مشاور فناوری اطلاعات ز.ت.ب 1 - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
محمدحسین برجعلی مشاور فناوری و اطلاعات
Posted: می 24, 2020
 
۰ comments
عکس پروفایل طراح وب سایت گروه طراحی سایت کاریزما وب عرفان زارعی 2 - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
عرفان زارعی طراح وب،مترجم،مشاور و ایده پرداز
Posted: می 21, 2020
 
۰ comments
دکتر کاظم الهی فر جراح عمومی - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
متخصص جراح عمومی و زیبایی دکتر کاظم الهی فر
Posted: می 8, 2020

دکتر کاظم الهی فر متخصص جراح عمومی شرح تخصصات تزیق فیلر و ژا – بوتاکس – لیپوساکشن – لیفت صورت بدون جراحی – پی آر پی – حلقه گذاری معده

۰ comments
بهار سیمیاری مشاور فعال حسابداری مدیریت بازرگانی زنجیره تامین بهشت 1 - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
بهار سیمیاری مشاور حسابداری – مدیریت بازرگانی
Posted: آوریل 21, 2020

مشاور در زمینه های حسابداری و مدیریت بازرگانی – فعال در دفتر حسابداری شرکت آذر رزین از سال ۱۳۹۶

۰ comments
محمد حسین موسوی مشاور کسب کار اینترنتی سایت بستر های مجازی - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
محمد حسین موسوی مشاور کسب و کار اینترنتی
Posted: آوریل 6, 2020

مشاور در زمینه های توسعه کسب و کار اینترنتی – سئوی صفحه اول گوگل – ساخت فروشگاه اینترنتی – مشاور راه اندازی فروشگاه

۰ comments
دکتر حمیدرضا جعفری مهندسی صنایع زنجان - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
دکتر حمیدرضا جعفری
Posted: فوریه 29, 2020

طرح ریزی واحد های صنعتی و جانمایی ماشین الات و تجهیزات CRAFT & ALDEP _ جهت شبیه سازی خطوط تولید و طرح های صنعتی  ARENA _ جهت انجام تحلیل های آماری و منترل کیفیت مبتنی بر آمارSPSS & minitab & SAS _ کنترل مدیریت پروژهM.S.PROJECT

۰ comments
دکتر رضا سعیدی مشاورین nb  - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
دکتر رضا سعیدی
Posted: فوریه 20, 2020

دکترای مهندسی آبیاری و زهکشی
مشاور مرکز مشاورین علمی شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت پاسخ به سوالات شما در خصوص صنایع کشاورزی

۰ comments
مصطفی قدیری سهامدار شرکت تعاونی ز.ت.ب - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
مصطفی قدیری سهامدار شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت
Posted: اکتبر 12, 2019
 
۰ comments
فواد احمدی سهامدار شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت  - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
فواد احمدی سهامدار شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت
Posted: سپتامبر 16, 2019

متخصص در امور زنجیره تامین SCM هدف دهی به پروژه های اجرای شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت – مشاور در زمینه های ساختار اجرایی پروژه های هدفمند تکمیل علم در صنعت

۰ comments
حسین قدیری ح.ق ز.ت.ب - یک سلول به چه صورت مدیریت میشود ؟ قوانین سلول .
حسین قدیری سهامدار شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت
Posted: سپتامبر 9, 2019

هدف گذاری پروژه های شرکت تعاونی زنجیره تامین بهشت – بستر سازی اجرایی به صورت مجازی و فیزیکی – فعالیت در زمینه های نرم افزاری در راستای تمکیل فرایند پروژه های هدفمند

۰ comments

فواد احمدی ارسال نظر جدید ژوئن 4, 2020

بسیار عالی آقای قدیری . نگاه شما در خصوص آینده ای بر حق کاملا تخصصی میباشد .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1197 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات