کود مناسب گیاه شیشا ،کاسنی بری را شرح دهید ؟

3

6d8fb1f5c22ebc476e9b44bec1330ece9f27ea72 147 - کود مناسب گیاه شیشا ،کاسنی بری را شرح دهید ؟

کود مناسب گیاه شیشا ،کاسنی بری را شرح دهید ؟

شرایط نگهداری گیاه شیشا ، کاسنی بری  و نحوه کود دهی گل شیشا ،کاسنی بری  را توضیح دهید ؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 10, 2020
گذاشتن نظر
1

کود مناسب گیاه شیشا ،کاسنی بری را شرح دهید ؟

کاسنی یک گل وحشی بومی منطقه مدیترانه با گلهای آبی آسمانی است. اگر در حیاط خانه خود کاسنی پرورش دهید ، آن را گیاه بسیار کم نگهدارنده ای می دانید که فقط به هرس گیاه گیاه کاسنی نیاز دارد. هر چند وقت یکبار نیاز به هرس کاسنی است؟ برای کسب اطلاعات در مورد اصلاح گیاهان کاسنی ، از جمله نکاتی درباره زمان هرس کاسنی ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.
هرس گیاه کاسنی
مردم کاسنی را به عنوان گیاهان گلدار با مراقبت آسان می کارند. شکوفه های آبی دوست داشتنی در روزهای آفتابی باز می شوند و در اوقات ابری و شب بسته می شوند. اما این تنها دلیل رشد کاسنی نیست. از ریشه گیاهان کاسنی برای تهیه جایگزین قهوه استفاده می شود و به همین دلیل برخی باغبان تصمیم به کاشت کاسنی می گیرند. یک نوع کاسنی (که کاسنی “Witloof” نامیده می شود) برای گیاهان فرنگی بلژیکی یا فرانسوی استفاده می شود ، در حالی که گیاهان با ریشه کوچک برای سبزی سالاد استفاده می شود. همه این نوع کاسنی ها بدون مراقبت زیاد از باغبان با خوشبختی رشد می کنند ، اگرچه اصلاح گیاهان کاسنی می تواند ایده خوبی باشد. این گیاه بسیار ناهموار و سازگار است و در مناطق مقاوم 3 تا 9 وزارت کشاورزی ایالات متحده رونق دارد. گیاهان کاسنی کاملاً مغایر با مزاحمت هستند. آنها پس از تاسیس ، مانند بسیاری دیگر از گلهای وحشی ، از غفلت رشد می کنند. اگر می خواهید مراقبت ها به خصوص ساده انجام شود ، آنها را در خاک عمیق و در مکانی که آفتاب مستقیم دارد بکارید. آیا کاسنی لازم است هرس شود؟ از آن دسته گیاهانی نیست که برای رشد به هرس نیاز داشته باشد. با این حال ، ممکن است بهتر باشد کاسنی را در فصل رشد کاهش دهید.
برش کاسنی
اگر می خواهید کل حیاط خانه شما پر از کاسنی پر شود ، دیگر نیازی به فکر اصلاح گیاهان کاسنی نیست. آنها با خوشحالی بذرها را می چینند و تکه کاسنی سال به سال گسترش می یابد ، تا زمانی که کاسنی کل منطقه را اشغال می کند. اگر این برنامه شما برای باغ نیست ، قطع کاسنی مهم است. این گیاه از بهار شروع به تولید گل می کند و این شکوفه ها فقط تا اوایل پاییز می آیند. هر گل بذر فراوانی تولید می کند که سال به سال برای خود کاشت خدمت می کند. قبل از اینکه بذرها توزیع شود ، می توانید رشد گل کاسنی خود را با از بین بردن گلها ، محدود کنید. اصلاح گیاهان کاسنی برای جلوگیری از اصلاح مجدد ، بخشی از نگهداری منظم است و شما باید تمام این تابستان را در بالای هرس گیاه کاسنی قرار دهید. پس چه موقع می توان کاسنی را هرس کرد؟ این به صورت گل به گل تعیین می شود. هنگامی که شکوفه شروع به محو شدن می کند ، آن را جدا کرده و دور بریزید. برای جلوگیری از انتشار گیاه در همه جا باید مرتباً با پچ همراه باشید.
منبع : www.gardeningknowhow.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو ) کاسنی :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) کاسنی :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) کاسنی :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 10, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1740 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات