کود مناسب گیاه راش را شرح دهید ؟

3

13d5244d709dbf07d8f01683e3e12630005390fe 147 - کود مناسب گیاه راش را شرح دهید ؟

کود مناسب گیاه راش را شرح دهید ؟

نحوه نگهداری گیاه راش را توضیح دهید 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
1

کود مناسب گیاه راش را شرح دهید ؟

اگر ملک بزرگی دارید که به مقداری سایه نیاز دارد ، پرورش درختان راش را در نظر بگیرید. راش آمریکایی ( Fagus grandifolia ) درختی باشکوه است که وقتی به صورت منفرد در یک مکان باز رشد می کند یا هنگامی که برای خط کشی بزرگراه ها استفاده می شود ، احساس بزرگی ایجاد می کند. رشد درختان راش را در یک محیط شهری امتحان نکنید. شاخه های این درخت عظیم در قسمت پایین تنه امتداد یافته و مانعی برای عابران پیاده ایجاد می کند و سایه انبوه رشد چیزی در زیر درخت را تقریباً غیرممکن می کند.
شناسایی درخت راش
تشخیص یک درخت راش از طریق پوست صاف و خاکستری آن ، که درخت در طول عمر خود نگهداری می کند ، آسان است . در مکان های سایه دار ، درختان راش دارای یک تنه عظیم و مستقیم هستند که تا ارتفاع 80 فوت یا بیشتر می شنوند. تاج کوچک اما متراکم در سایه باقی می ماند. درختان در آفتاب کامل کوتاهتر هستند ، اما یک تاج بزرگ و گسترده ایجاد می کنند.

برگهای درختان راش حدود 6 اینچ طول و 2 اینچ عرض با لبه های دندان اره و رگه های جانبی زیادی دارند. گلها به طور کلی مورد توجه قرار نمی گیرند. گلهای نر کوچک و زرد به صورت دسته های گرد در امتداد شاخه ها و گلهای ماده کوچک و قرمز در انتهای شاخه ها در اوایل بهار شکوفا می شوند. پس از گرده افشانی ، گل های ماده جای خود را به آجیل های راش خوراکی می دهند ، که تعدادی از پستانداران و پرندگان کوچک از آنها لذت می برند. راش آمریکایی گونه ای است که معمولاً در ایالات متحده دیده می شود ، اگرچه انواع مختلفی از درختان راش در اروپا و آسیا یافت می شود. ممرز آمریکایی ( Carpinus caroliniana ) گاهی اوقات راش آبی نامیده می شود ، اما گونه ای از درختان کوچک و درختچه های غیرمرتبط است.
کاشت درخت راش
درختان راش را در یک خاک خوب ، غنی و اسیدی که فشرده نشده بکارید . این خاک خیس و مرطوب را دوست دارد. تاج متراکم در بلوغ 40 تا 60 فوت گسترش می یابد ، بنابراین فضای زیادی به آن بدهید. درختان راش 200 تا 300 سال عمر می کنند ، بنابراین سایت را با دقت انتخاب کنید.

سوراخ کاشت را دو تا سه برابر بیشتر از گلدان ریشه حفر کنید تا خاک اطراف منطقه کاشت شل شود. این باعث می شود ریشه ها به جای ماندن در چاله ، در خاک اطراف پخش شوند. اگر خاک غنی نیست ، چند بیل پر از کمپوست به خاک پر اضافه کنید. در زمان کاشت اصلاحات دیگری اضافه نکنید.
مراقبت از درختان راش
درختان راش تازه کاشته شده به رطوبت زیادی احتیاج دارند ، بنابراین در صورت عدم بارندگی هفتگی آنها را آبیاری کنید. درختان بالغ در برابر خشکسالی متوسط ​​مقاومت می کنند ، اما اگر یک ماه یا بیشتر بدون باران غرقاب باشید ، با خیساندن خوب بهترین کار را خواهند کرد. یک لایه 2 یا 3 اینچی از مالچ را روی منطقه ریشه درختان جوان گسترش دهید تا به خاک کمک کند رطوبت را حفظ کند. هنگامی که تاج متراکم ایجاد شد ، مالچ دیگر لازم نیست ، اما زمین لخت اطراف درخت را مرتب نگه می دارد. درختان راش به کوددهی منظم نیاز دارند. کود را روی ناحیه ریشه پخش کنید و سپس آن را آبیاری کنید. برای هر 100 فوت مربع ناحیه ریشه از یک پوند 10-10-10 کود استفاده کنید. منطقه ریشه یک پا یا بیشتر از آن تاج درخت را گسترش می دهد.
منبع : www.gardeningknowhow.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو )گیاه راش :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) گیاه راش  :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) گیاه راش :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1945 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات