کود مناسب گیاه رازک را شرح دهید ؟

3

1a64adc772f9aa600de9a729e621752eeccb9ec8 147 - کود مناسب گیاه رازک را شرح دهید ؟

کود مناسب گیاه رازک را شرح دهید ؟

نحوه نگهداری گیاه رازک  را توضیح دهید 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
1

نحوه نگهداری گیاه رازک  را توضیح دهید 

اگر شما علاقه مند به کاشت یک گیاه حیوانات خانگی رازک ( Humulus lupulus ) هستید ، چه برای تهیه آب در منزل ، چه برای ساختن بالش های آرامش بخش و چه به دلیل جذاب بودن انگورهای انگور ، نکاتی وجود دارد که باید در مورد نحوه کاشت رازک بدانید.
تاریخچه گیاه گیاه رازک
تا زمانی که بشر در حال تولید آلی است ، کسی در تلاش برای بهبود آن است ، اما تنها در سال 822 میلادی بود که یک راهب فرانسوی تصمیم گرفت گیاهان رازک را که به طور وحشی رشد می کنند ، امتحان کند. تاریخ به ما می گوید که حدوداً در حدود سال 1150 میلادی بود که آلمانی ها به طور منظم آبجو تهیه می کردند. با این حال ، گیاهان گلدار برای چند صد سال دیگر به باغ کشت نمی شدند. در حقیقت ، تاریخ گیاه گیاه رازک در قرن 15 و 16 انگلیس بحث و جدال زیادی را به ثبت رسانده است. افزودن این گیاهان چند ساله تلخ به گیاه آلی ، که به طور سنتی با ادویه و میوه طعم دار می شود ، چنان سر و صدایی ایجاد کرد که سرانجام و به طور قانونی این محصول به عنوان آبجو تعریف شد.

هنوز هم این جنجال ها بیداد می کرد. پادشاه هنری ششم مجبور شد به کلانترهای خود دستور دهد تا از پرورش دهندگان رازک و آبجوسازان محافظت کنند ، اگرچه این نظرات مردم را تغییر نمی داد. آل یا آبجو؟ آبجو یا آل؟ هنری هشتم هر دو را دوست داشت و تاریخ گیاه رازک باید او را بعنوان بزرگترین خدمت به این امر تشخیص دهد ، گرچه او فی نفسه کاری با آبجوسازی نداشت. انشعاب هنری هشتم با کلیسای کاتولیک نیز بر تجارت تأثیر گذاشت و کلیسا بر بازار مواد تشکیل دهنده سلطان تسلط یافت! پرورش گیاهان رازک برای سودآوری به یک صنعت در حال رشد کلبه تبدیل شد. از آنجا که از گیاهان گلدار رازک به عنوان ماده نگهدارنده و نه به عنوان طعم دهنده استفاده می شد ، جستجوی توسعه گیاهانی با رزین نرمتر برای ملایم شدن طعم تلخ آغاز شد. البته ، همه برای تولید دم گیاهان را در حیاط خلوت پرورش نمی دهند. مدتها قبل از افزودن آنها به آبجو ، گیاهان رازک وحشی برای کاهش اضطراب و استرس شناخته شده بودند و به عنوان یک آرامبخش ملایم استفاده می شدند.

در حال رشد گیاهان گلدار رازک

انگور گیاهان گلدار رازک به صورت نر یا ماده وجود دارد و فقط ماده مخروط را برای استفاده به عنوان راز تولید می کند. پنج گل گل نر نر به راحتی جنسیت گیاه گل دهنده را تشخیص می دهد. بهتر است اینها را بیرون بیاورید. آنها غیر تولیدی هستند و بهتر است گیاهان ماده شما فقط بذر غیر بارور تولید کنند. تکثیر مشکلی نخواهد داشت. در صورت مراقبت مناسب ، گیاه رازک حیاط خانه شما ریزوم هایی را از گیاهان جدید می فرستد. سه عامل اساسی برای نحوه کاشت رازک برای حداکثر رشد و تولید وجود دارد: خاک ، خورشید و فضا. خاک – خاک عامل مهمی در رشد گیاهان رازک است. باز هم ، هاپس کلافه نیست و شناخته شده است که در شن و ماسه یا خاک رس رشد می کند ، اما در حالت ایده آل ، خاک باید غنی ، لومی و دارای زهکشی مناسب برای بهترین عملکرد باشد. هاپس همچنین PH خاک بین 6.0-6.5 را ترجیح می دهد بنابراین افزودن آهک ممکن است لازم باشد. هنگام کاشت گیاهان را در حیاط خانه خود ، 3 قاشق غذاخوری (44 میلی لیتر) کود همه منظوره که در عمق 6-8 اینچ (15-20 سانتی متر) در خاک کار شده است ، اضافه کنید تا گیاهان شما شروع سالم داشته باشند. پس از آن ، هر طرف بهار با کمپوست لباس بپوشید و ازت مکمل اضافه کنید. آفتاب – این گیاهان چند ساله به راحتی در سایه جزئی رشد می کنند ، و اگر آنها را به عنوان یک پوشش جذاب برای یک حصار قدیمی یا چشم دور بکارید ، عملکرد خوبی دارند. با این حال ، رازک برای یک محصول پربار به آفتاب زیادی احتیاج دارد و یک مکان رو به جنوب ایده آل است. درختان انگور رازک به راحتی از روی نرده ها ، ملافه ها ، لوله های ساخته شده برای هدف یا حتی در کنار خانه شما رشد می کنند ، که ما را به عامل بعدی می رساند. فضا – حیاط خانه شما گیاهان رازک به فضای زیادی احتیاج دارد. گیاهان باید قبل از رشد شاخه های جانبی تولید مخروط ، به ارتفاع 15 تا 20 فوت (4.5 تا 6 متر) برسند و در هر فصل رشد می توانند به ارتفاع 30 تا 40 فوت (9 تا 12 متر) برسند. چندین شاخه از هر بخش ریزوم خواهید گرفت. دو یا سه شاخه شدیدترین شاخه ها را انتخاب کنید و بقیه را خرج کنید. وقتی شاخه ها به 2 یا 3 فوت (61 یا 91 سانتی متر) رسیدند ، آنها را در جهت عقربه های ساعت دور یک تکیه گاه بپیچید و عقب بایستید انگورها می توانند تا یک پا در روز رشد کنند! در آگوست و سپتامبر ، هنگامی که مخروط ها خشک و کاغذی شدند و برگ ها بسیار معطر هستند ، برداشت را شروع کنید. پس از برداشت ، مخروط ها باید بیشتر در یک مکان خشک و خنک خشک شوند. این روند ممکن است هفته ها طول بکشد و تا زمانی که مخروط ها شکننده نشوند ، کامل نمی شود. یک گیاه 1 تا 2 پوند (454 تا 907 گرم) مخروط تولید می کند.
hops plant1 400x330 - کود مناسب گیاه رازک را شرح دهید ؟

منبع : www.gardeningknowhow.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو ) گیاه رازک  :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) گیاه رازک  :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) گیاه رازک  :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 12, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1720 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات