کود مناسب گل کوکب را شرح دهید؟

0

ebd93246e61155f15d30181dd16bbb80167ce13e 147 - کود مناسب گل کوکب را شرح دهید؟

کود مناسب گل کوکب را شرح دهید؟

شرایط نگهداری گل کوکب و نحوه کود دهی گل کوکب را توضیح دهید 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 10, 2020
گذاشتن نظر
0

کود مناسب گل کوکب را شرح دهید؟
درباره دلیاس
گل کوکب تیره ای از گیاهان چند ساله پر درخت و غده ای و علفی است که بومی مکزیک و آمریکای مرکزی است. گل کوکب به عنوان عضوی از خانواده گیاهان دو لپه ای Asteraceae می تواند از غول های زیر 12 تا 7 vary متفاوت باشد. گل های آنها ممکن است دکمه های آرام یا شکوفه های بزرگ و پر انفجاری باشد.
انواع مختلف کوکب کدام است؟
Breck’s کوکب های مختلف مختلفی را برای فروش ارائه می دهد. ما بیش از 100 غده گل کوکب مختلف حمل می کنیم. هنگام مرور پیاز گل کوکب ما ، به قد و اندازه گلهایی که ترجیح می دهید توجه کنید. انواع مختلفی از گل کوکب با گلهای زیبا پیدا خواهید کرد. ما حمل انواع بسیاری مانند کوکب colleratte ، کوکب گل کوکب ، کوکب توپ ، کوکب کاکتوس ، کوکب بشقاب شام و بسیاری دیگر. برخی از گل کوکب های مورد علاقه ما شامل شکوفه های بنفش توماس ادیسون ، Kelvin Floodlight برای گل های زرد طلایی آن و Cafe au Lait برای دسته گل های بریده شده است.

گل های گل کوکب در اندازه های مختلف وجود دارد. گل کوکوی ناهارخوری بزرگترین است. آنها می توانند شکوفه هایی به عرض 12 اینچ و اندازه بشقاب شام داشته باشند! بسیاری از گل کوکب های تزئینی شکوفه هایی بین 4-8 اینچ دارند و برای باغ های گل بریده مناسب هستند. گلدان های پامپون و گل کوکب دارای گل های مینیاتوری هستند که در یک توپ گرد شکل گرفته اند. کوکب های کولی برای فضاهای کوچک مانند ظرف یا پاسیو ایده آل هستند. شکوفه آنها گلبرگهای “یقه” را در مرکز که با گلبرگهای مسطح بزرگتر احاطه شده اند ممکن است روی هم قرار بگیرند و گاهی اوقات به رنگ متضاد هستند ، به هم ریخته است. Breck’s بسیاری از این کوکب ها را برای فروش آنلاین ارائه می دهد.
چگونه می توانم از کوکب مراقبت کنم؟
غده های گل محمدی با کیفیت بالا در هلند برداشت می شوند و تا زمانی که برای مشتریان ما به آمریکا منتقل نشوند ، خنک نگه داشته می شوند. گل کوکب را باید در بهار هنگامی که هیچ خطری از سرما ندارد ، کاشت. خرما یخ زده خود را بررسی کنید و به همین ترتیب گیاه را بکارید. آنها خاک زهکشی شده را ترجیح می دهند اما باید مرتباً آبیاری شوند. آنها را در آفتاب کامل با فاصله حدود 12 تا 18 اینچ و عمق 6 تا 8 اینچ بکارید. بالای گل کوکب را بالاتر از مجموعه 4 برگ برای شکوفه های بیشتر خرج کنید.
چگونه می توانم کوکب های خود را در زمستان ذخیره کنم؟
می توانید گل کوکب خود را در طول زمستان با استفاده از یک جعبه یا سبد تهویه ذخیره کنید. هر دسته از غده ها را بگیرید و جعبه را با ماسه کمی مرطوب ، پیت ماس ​​یا ورمیکولیت پر کنید و آنها را در یک مکان خشک و خنک قرار دهید. درجه حرارت باید بین 45 تا 55 درجه سانتیگراد باشد. اطمینان حاصل کنید که غده های خود را به طور دوره ای در طول زمستان بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که گل کوکب شما پوسیده یا خشک نشده است.

نکات و دستورالعمل های در حال رشد

گل کوکب را می توان در داخل گلدان های جداگانه با پیت ماس ​​مرطوب و ورمیکولیت شروع کرد. هنگام پیوند آنها در فضای باز باید احتیاط کنید. بعد از عبور از همه خطر یخ زدگی ، گل کوکب را بیرون از خانه بکارید. یک مکان آفتابی با خاک شنی خوب زهکشی شده انتخاب کنید. حفره ای کمی بزرگتر از 2 “برای کاشت گل کوکب” ایجاد کنید. خاک را با پیت ماس ​​یا کمپوست اصلاح کنید. حدود نیمی از خاک را جایگزین کنید ، غده ها را صاف قرار دهید و با خاک باقی مانده بپوشانید. بستگی به تنوع دارد. بعد از کاشت آبیاری کنید و تا ظهور شاخه ها دوباره انجام نشود. گیاهان چوبی با رشد گیاهان ، آبیاری افزایش می یابد. کود را کم کنید. گل های گل مروارید را خرج کرده و جدا کنید. جوانه ها به سه قسمت رشد می کنند. برای توسعه شکوفه مرکزی ، باید با احتیاط دو طرفه را محکم کنید. این امر خصوصاً در گل محمدی یا گلدان گلدان بسیار مهم است.
در مناطقی که یخ زدگی زمستان دارد ، پس از از بین بردن شاخ و برگ گیاهان ، غده ها را به دقت در پاییز حفر کنید. ساقه را تقریباً 6 “بالای غده برش دهید. گل محمدی باید فقط برای چند ساعت خشک شود و قبل از ذخیره شدن در جعبه های کم عمق دارای پلاستیک با پتوی ورمیکولیت یا پیت ماس. مقاوم در مناطق 8-10.
منبع : www.brecks.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو ) گل کوکب :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) گل کوکب :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) گل کوکب :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 10, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2494 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات