کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟

1.44Kهوش مصنوعی
0

کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 6, 2020
گذاشتن نظر
1

کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟

امروزه ، فناوری هوش مصنوعی یکی از موضوعات پرطرفدار است که به طور گسترده در محافل فناوری و تجارت مورد بحث قرار می گیرد. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان صنعت استدلال می کنند که هوش مصنوعی آینده است. اما ، وقتی به اطراف نگاه می کنیم و تحلیل می کنیم ، مطمئن می شویم که این آینده نیست. حال است.

هوش مصنوعی چیست؟ 

فناوری AI شاخه ای از علوم کامپیوتر است که ساختمان ماشین های هوشمند را برجسته می کند که مانند انسانها کار می کنند و فکر می کنند. در ابتدا ، برنامه فیس بوک از هوش مصنوعی برای تشخیص تصویر استفاده کرده است. مثال هوش مصنوعی دیگر ، تشخیص گفتار است که از شبکه های عصبی مصنوعی استفاده می کند.

با پیشرفت تکنولوژی ، شما به انواع محصولات هوش مصنوعی اعم از سیری ، الکسا یا واتسون متصل می شوید. 

اکنون ، چند خواننده شک خواهند کرد که سیری در زندگی واقعی کیست. خوب ، سیری یک دستیار صوتی مجازی است که از سوالات صوتی برای پاسخگویی به سeriesالات و توصیه های مناسب و حل مشکل یا س customerال مشتری با ارتباط با خدمات مختلف اینترنتی از جمله Trip Advisor ، Yelp و  Wolfram Alpha استفاده می کند .

همه ما می دانیم که این فناوری پیشرفته در مرحله ابتدایی است و تعداد زیادی از شرکت ها منابع خود را در یادگیری ماشین سرمایه گذاری می کنند که این امر به زودی رشد چشمگیر محصولات و برنامه های هوش مصنوعی را نشان می دهد.

هوش مصنوعی محدود به فناوری اطلاعات نیست. در عوض ، برای ساده سازی وظایف انسانی ، در چندین زمینه از جمله آموزش ، پزشکی ، زنجیره تأمین ، قانون ، تجارت و تولید به طور جامع مورد استفاده قرار می گیرد. حتی فیلم های علمی تخیلی نیز توسط فناوری هوش مصنوعی ساخته می شوند .
برنامه های کاربردی صنعت هوش مصنوعی:
ai applications in bankingfinance retail health manufacturimg sales eduction etc 1024x410 - کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟
برخی از آمار مربوط به رشد هوش مصنوعی:

  • بر اساس گزارش MarketandMarkets ، بازار هوش مصنوعی تا سال 2025 با CAGR 36.62٪ به 190.61 میلیارد دلار صنعت خواهد رسید.
  • طبق گفته گارتنر ، 80٪ فن آوری های نوظهور تا سال 2021 بنیادی AI خواهند داشت.
  • نظرسنجی گارتنر نشان می دهد که 37٪ از سازمانها هوش مصنوعی را به اشکال یا اشکال دیگر پیاده سازی کرده اند که 270٪ افزایش در چهار سال گذشته است.
  • IDC پیش بینی می کند تا سال 2021 75٪ برنامه های سازمانی تجاری از هوش مصنوعی استفاده کنند.

شما این را باور دارید یا نه. هوش مصنوعی هر روز بر انتخاب و زندگی ما تأثیر می گذارد. خوب ، همچنان که ما به شما مثال هایی از هوش مصنوعی را که در زندگی روزمره خود استفاده می کنید ، می خوانیم.

همچنین بخوانید: انقلاب فناوری هوش مصنوعی
16 کاربرد برتر مثال در جایی که هوش مصنوعی استفاده می شود

1. هوش مصنوعی در رفت و آمد

زمان رفت و آمد در ایالات متحده سال به سال به تدریج در حال افزایش است ، که این امر بر بهره وری تأثیر می گذارد. کاهش زمان رفت و آمد یک مسئله ساده برای حل نیست.

اکنون ، ما خواهیم دید که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر به مقابله با پیچیدگی های حمل و نقل کمک می کند.

برنامه هایی مانند Uber ، Ola و Lyft را به اشتراک بگذارید

چگونه قیمت سواری شما را تعیین می کنند؟ چگونه این سرویس ها شما را با سایر مسافران همسو مطابقت می دهند تا انحراف به حداقل برسد؟ پاسخ همه سوالات ML است.

رئیس یادگیری ماشین Uber استفاده Uber از Machine Learning را برای تخمین زمان تحویل وعده های غذایی در UberEats ، ETA برای سواری ، شناسایی تقلب و محاسبه مکان بهینه وانت تأیید کرد.

در آینده نزدیک ، هوش مصنوعی از طریق اتومبیل های خودران که حتی منجر به 90٪ تصادفات کمتر ، تقسیم سواری کارآمدتر و چراغ راهنمایی هوشمند می شود که زمان انتظار را 40٪ و زمان کلی را 26٪ کاهش می دهد ، مسافرت را حتی بیشتر کاهش می دهد.

2. ماشین های هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین

تولیدکنندگان اتومبیل و هواپیماهای بدون سرنشین از بیشتر فناوری AI استفاده می کنند. همین چند سال پیش ، استفاده از یک اتومبیل اتوماتیک کامل یک رویا است ، اما امروزه شرکت هایی مانند تسلا و ویمو آنقدر پیشرفت کرده اند که در حال حاضر ناوگان وسایل نقلیه نیمه اتوماتیک در جاده ها داریم.

وقتی نوبت به برنامه های تحویل هواپیماهای بدون سرنشین می رسد ، آمازون و والمارت سرمایه گذاری زیادی انجام می دهند تا در اسرع وقت به واقعیت تبدیل شود. اگر فکر می کنید این کار دور از ذهن است ، توجه داشته باشید که نظامیان در سراسر جهان از برنامه های موفق هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می کنند.

اتومبیل های خلبان اتوماتیک تسلا با ویژگی هایی مانند قابلیت پیش بینی ، خودرانگی و نوآوری در فن آوری ، نمونه بارزی از تأثیر AI بر زندگی روزمره ما هستند. وسیله نقلیه تسلا از طریق به روزرسانی های هوا روز به روز هوشمندتر می شود.

ai in smart cars and drones - کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟

گوشیهای هوشمند .

تلفن های هوشمند به مهمترین محصولی در فناوری تبدیل شده اند که امروزه صاحب آن هستیم و تقریباً هر بار از آن استفاده می کنیم. خوب ، اگر از تلفن هوشمند استفاده می کنید به این معنی است که شما با هوش مصنوعی ارتباط برقرار می کنید چه آن را می دانید یا نه.

در یک تلفن هوشمند ، ویژگی های هوش مصنوعی مانند دستیار هوشمند و حالت پرتره در دوربین خواهید داشت. به عنوان مثال ، هنگامی که از یک دستیار هوشمند مانند Siri یا Google Assistant یا Alexa استفاده می کنید ، می دانید که آنها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

دستیارهای هوشمند (دستیار Google) به شما در یافتن اطلاعات ، برقراری تماس صوتی ، دریافت راهنمایی ، باز کردن برنامه ها ، افزودن رویدادها به تقویم و ارسال پیام کمک می کنند. این دستیاران هوشمند از یادگیری ماشینی برای هوشمندتر شدن و توانایی درک درخواست ها و س languageالات زبان طبیعی استفاده می کنند.

این یکی از نمونه های استاندارد و نمادین توانایی یادگیری ماشین در تلفن های هوشمند است. وقتی شما برای گرفتن عکس از افکت پرتره استفاده می کنید ، ما هرگز فکر نمی کردیم که هوش مصنوعی در پشت آن باشد. ادغام هوش مصنوعی در تلفن های هوشمند به ایجاد ویژگی هایی مانند عناصر ترکیبی و واقعیت مجازی ، تشخیص صحنه و موارد دیگر کمک می کند.

بنابراین ، هر زمان که احساس کردید هوش مصنوعی تاثیری روی شما ندارد ، تلفن هوشمند خود را بیرون بیاورید.

4. خدمات پخش جریانی رسانه

ai in Media streaming services 1024x682 - کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟

سرویس های پخش رسانه ای مثال بعدی در مورد تأثیر AI بر زندگی ما است که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنیم. چه از Netflix ، YouTube یا Spotify استفاده می کنید ، AI تصمیم گیری را از طرف شما انجام می دهد. ممکن است احساس کنید کنترل کامل دارید ، اما واقعیت این نیست.

به عنوان مثال ، من عاشق کشف لیست پخش هفتگی در Wynk هستم زیرا چندین هنرمند را به من معرفی می کند ، اگر خدایان هوش مصنوعی در Spotify نبودند ، اعلام نمی شدم.

بنابراین دفعه بعدی که در حال تماشای پخش ویدیوی پیشنهادی یا تماشای یک برنامه پیشنهادی در Netflix یا هر سرویس پخش جریانی دیگر از رسانه ها و موسیقی هستید ، به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی نقش مهمی در این امر دارد.

5. بانک و امور مالی

واقعیت آشکار این است که دنیا با پول کار می کند و بانک ها لزوما دروازه بان هایی هستند که کل جریان را تنظیم می کنند و این نقش مهمی در زندگی ما دارد.

ai banking and finance - کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان چیست ؟

آیا می دانید صنعت بانکداری و امور مالی بیشتر برای مواردی از جمله کشف تقلب ، سرمایه گذاری ، سپرده چک تلفن همراه ، تصمیمات اعتباری ، خدمات مشتری و بسیاری موارد دیگر به نرم افزار هوش مصنوعی بستگی دارد؟
بیایید نگاهی به مثال ساده بیندازیم:
هر زمان که معامله ای ساده انجام دهیم ، از طریق بانک ها ایمیل و پیام کوتاه خودکار دریافت خواهیم کرد. خوب ، این هوش مصنوعی است که از حساب شما مراقبت می کند و سعی دارد شما را از هرگونه تقلب هشدار دهد.

سیستم های بانکی با هوش مصنوعی آموزش دیده اند که بخش بزرگی از داده های کلاهبرداری را بررسی کرده و الگویی را پیدا می کنند تا بتوانید قبل از اینکه برای شما اتفاق بیفتد ، به شما هشدار داده شود. حتی بازیگران بزرگ صنعت بانكداری و مالی با استفاده از هوش مصنوعی داده ها را تجزیه و تحلیل می كنند تا بهترین راه ها را برای سرمایه گذاری در بازده بیشتر با حداقل خطر پیدا كنند.

این پایان کار نیست ، هوش مصنوعی در صنعت نقش مهمی را ایفا می کند زیرا اکثر بانک های برتر در سراسر جهان میلیاردها دلار برای هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کنند و همه ما تأثیر آن را زودتر خواهیم دید.

    1. پیمایش و سفر

    شما باید با این واقعیت موافق باشید که هوش مصنوعی بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد. به هر حال ، آنها در اینجا شک دارند ، لطفاً به مثالهای زیر نگاهی بیندازید.

    در مورد بخش سفر و ناوبری چطور؟ بیشتر افراد هر روز از محدوده زمانی سفر می کنند و برای رسیدن به مقصد خود از نقشه برداری جهت یابی استفاده می کنند. 

    خواه از نقشه های Apple یا Google برای مکان یابی استفاده کنید ، یا از اتوبوس کتاب یا Uber / Ola ، آیا تا به حال متوجه شده اید که از هوش مصنوعی استفاده می کنید؟

    خوب ، اگر هنوز متوجه نشده اید ، وقت آن رسیده است. اپل ، گوگل و سایر ارائه دهندگان ناوبری از AI برای تفسیر هزاران نقطه مکان استفاده می کنند تا اطلاعات مسیر و ترافیک را به شما ارائه دهند. وقتی با خدمات اتومبیل مانند Ola / Uber تماس می گیرید ، اندازه و هزینه اتومبیل فقط توسط نرم افزار AI تعیین می شود. 

    1. بازی های ویدیویی

    صنعت بازی های ویدیویی از اولین صنایعی است که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند و استفاده از هوش مصنوعی را در زندگی روزمره بسیار تجربه کرده است. این یکپارچه سازی هوش مصنوعی با یک سطح ابتدایی آغاز شده است که گیمرها می توانند بازی کنند و از آن لذت ببرند ، اما خوشبختانه به یک سطح رسیده است که حتی نمی توان تصور کرد.

    من مطمئن هستم که همه بازی ویدیویی محبوب ، PUBG را می شناسند. هنگامی که PUBG را بازی می کنید ، در مقابل دو ربات یکپارچه با هوش مصنوعی شروع می کنید و سپس به بازی با بازیکنان واقعی می پردازید. وقتی حتی یک بازی داستانی حالت تک نفره PUBG را انجام می دهید ، در برابر روسای مجهز به هوش مصنوعی بازی خواهید کرد.

    به همین ترتیب ، اگر شما بازی های مسابقه ای انجام دهید ، بدیهی است که در برابر ربات های هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد. یکی از جالب ترین برنامه های Ai در زندگی واقعی ، بازی های ویدیویی سری Middle Earth است ، جایی که دشمنانی که توسط AI-bot کنترل می شوند ، تعامل خود را با شما در کنار سایر عناصر بازی توسعه می دهند.

    همچنین بخوانید: 5 نمونه از هوش مصنوعی در کاربردهای تجاری

    1. برنامه های صفحه کلید هوشمند

    همه دوست ندارند با صفحه کلیدهای مجازی سر و کار داشته باشند ، اما کاملاً واضح و روشن می شوند و کاربران را قادر به تایپ سریع و راحت می کنند. احتمال تبدیل شدن به یک کاتالیزور برای آنها ادغام AI است. 

    برنامه های کاربردی صفحه کلید هوشمند زبانه ای را در مورد سبک نوشتاری کاربر نگه داشته و شکلک ها و کلمات را بر این اساس پیش بینی می کنند. از این رو ، صفحه لمسی راحت تر و سریع تر شده است. هوش مصنوعی همچنین نقش مهمی در غلط املایی و اشتباه تایپی با اشاره به پین ​​دارد.

    1. بلندگوهای هوشمند

    بسیاری از کاربران هوشمند معتقدند که بلندگوهای هوشمند آماده رشد چشمگیر فناوری امروزی هستند. آنها علاوه بر مدیریت دستگاه های هوشمند ، روی موارد مختلفی نیز کار می کنند ، از جمله ارسال سریع پیام کوتاه ، بررسی وضعیت آب و هوا ، تنظیم هشدارها و دریافت اخبار جدید و پرطرفدار.

    بعلاوه ، این انعطاف پذیری نشان داده است که عامل اصلی آنهاست. با بهره گیری از سری اکو آمازون ، بازار اسپیکرهای هوشمند در سراسر جهان با معاملات 149.9 میلیون دستگاه در یک مرحله قابل توجه در سال 2018 قرار گرفته است که در سال 2018 70٪ رشد چشمگیر داشته است. 

    علاوه بر این ، Q4 با معاملات 55.7 میلیون واحدی در سال 2019 ، رکورد دیگری ثبت کرد. بلندگوهای هوشمند بدون شک یکی از بهترین نمونه های هوش مصنوعی در زندگی روزمره هستند.

    1. شبکه تبلیغات آنلاین

    یکی از مشتریان قدرتمند فناوری هوش مصنوعی صنعت تبلیغات آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی آمار مصرف کنندگان را ردیابی می کند و براساس آن گزارشات تبلیغات را در اختیار ما قرار می دهد. 

    بدون هوش مصنوعی ، صنعت تبلیغات آنلاین با شکست روبرو خواهد شد زیرا تبلیغات تصادفی را نشان می دهد آن دسته از مصرف کنندگان هیچ ارتباطی با ترجیحات خود ندارند.

    هوش مصنوعی در یافتن علایق و ارائه تبلیغات به ما بسیار موفق بوده است به گونه ای که صنعت تبلیغات دیجیتال جهانی از مرز 250 میلیارد دلار عبور کرده است و انتظار می رود که بخش تبلیغات در سال 2019 به 300 میلیارد دلار برسد. 

    بنابراین ، وقتی آنلاین می شوید و تبلیغات یا توصیه های موردی را مشاهده می کنید ، توجه داشته باشید که هوش مصنوعی بر زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد.

    1. فیدهای رسانه های اجتماعی

    اگر از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Instagram ، برنامه helo ، Facebook ، Snapchat ، TikTok و غیره استفاده می کنید ، بیشتر انتخاب ها و تصمیمات شما فقط به دلیل تأثیر AI گرفته شده است. 

    از اخبار رسانه های اجتماعی که در جدول زمانی مشاهده می کنید گرفته تا هشدارها / اعلان هایی که از این برنامه ها می گیرید توسط هوش مصنوعی تنظیم شده است. 

    نرم افزار Ai تعاملات قبلی ، جستجوی وب و رفتاری را که هنگام استفاده از برنامه انجام داده اید تجزیه و تحلیل می کند و داده ها یا پست هایی را که متناسب با علایق شما هستند به شما پیشنهاد می کند.

    1. دستگاه های خانه هوشمند

    یک دستگاه خانه هوشمند همچنین بهترین نمونه های هوش مصنوعی در زندگی روزمره است. مشتریانی که دارای وسایل خانه هوشمند هستند از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ردیابی رفتار خود استفاده می کنند تا بتوانند تنظیمات را طوری انجام دهند که تجربه را تا آنجا که ممکن است بدون اصطکاک داشته باشند.

    خوب ، من موافقم که خانه هوشمند مجهز به هوش مصنوعی که به انتخاب های ما در زندگی واقعی پاسخ می دهد هنوز یک دهه یا بیشتر فاصله ندارد ، ما هنوز در حال بررسی مراحل هستیم که ما را به آنجا می رساند.

    ترموستات های هوشمند وجود دارد که دما را کنترل می کند به انتخاب شما بستگی دارد ، چراغ های هوشمند که شدت و رنگ چراغ ها را تغییر می دهند به زمان و آب و هوا بستگی دارد. دور نخواهد بود که تعاملات شما ، عمدتا با همه دستگاه های هوشمند خانه شما ، فقط از طریق هوش مصنوعی انجام می شود.

    1. برنامه های ایمیل هوشمند

    اگر متوجه شدید که صندوق ورودی ایمیل شما با ایمیل های ناخواسته زیادی ذخیره شده است ، همچنان درگیر برنامه ایمیل هستید که بسیار قدیمی است. بله ، آنچه خوانده ام درست است!

    در این دنیای دیجیتالی شده ، بسیاری از برنامه های الکترونیکی مدرن با استفاده از نرم افزار AI ایمیل های مختلف را دسته بندی می کنند و از پیام های اسپم جلوگیری می کنند ، که باعث می شود پیام های مهم سریع پیدا شوند. بهترین مثال هوش مصنوعی در زندگی روزمره “جرقه” است.

    علاوه بر این ، پاسخ های هوشمند به متن دریافت شده از فرستنده بستگی دارد. این فناوری به شما در کاهش زمان و تلاش کمک می کند. بهترین نمونه از این فناوری “پاسخ هوشمند” Google است.

    1. امنیت و نظارت

    در حالی که ما در مورد مزایای استفاده از یک سیستم امنیتی و نظارتی گسترده تر بحث می کنیم ، همه می دانستند که هوش مصنوعی نقش بسزایی در آن دارد.  

    افراد همزمان از طریق هزاران دوربین از چندین مانیتور نظارت نخواهند کرد ، بنابراین استفاده از نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی کاملاً منطقی خواهد بود.

    با بهبود فناوری های نرم افزاری مانند شناسایی چهره و تشخیص اشیا day روز به روز ، همه اطلاعات تغذیه دوربین های امنیتی و نظارتی مدت زمانی طولانی تر از زمانی که هوش مصنوعی نظارت و بشر را انجام می داد ، طول می کشد.

    1. صنعت بهداشت و درمان

    استفاده از هوش مصنوعی بعد جدیدی به مراقبت های بهداشتی داده است. با استفاده از دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی ، تشخیص و تشخیص بیماری آسان تر شده است.

    علاوه بر این ، این نقش مهمی در ایجاد روندهای درمان و مدیریت بهداشتی ساده تر بازی می کند.

    بنابراین ، کلینیک های اورژانس و خدمات دارویی سریعاً فناوری های مجهز به هوش مصنوعی را درک می کنند تا به همه چیز ، از تحقیق گرفته تا درمان بیماریها ، کمک کنند.

    1. تجارت الکترونیک

    همه با این واقعیت موافقت خواهند کرد که الگوریتم های هوش مصنوعی به فروشگاه های تجارت الکترونیکی الهام بخشیده اند تا تجربه شخصی تری را به مشتریان خود ارائه دهند . طبق گزارشات ، استفاده از هوش مصنوعی در این روزها فروش بسیار زیادی را افزایش داده و باعث ایجاد روابط با مشتری شده است.

    از این رو ، بیشتر سازمان ها از فناوری AI ( Chatbots ) برای جمع آوری داده های مهم و ارزیابی خریدها برای ایجاد تجربه ای متمرکز بر مشتری استفاده می کنند.

    اگر می خواهید این استراتژی را به وضوح ببینید ، فقط چند دقیقه را در فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیکی معروف مانند eBay ، Flip kart و Amazon ، eBay و غیره سپری کنید.

    به زودی ، خواهید فهمید که چشم انداز اطراف شما با چه سرعتی تغییر می کند و به سمت بهتر می رود.

    نتیجه

    همانطور که مشاهده می کنید ، هوش مصنوعی با سرعت بیشتری محبوبیت می یابد و بر نحوه زندگی ما تأثیر می گذارد و تجربه مشتری را بهبود می بخشد و با آن تعامل می کند. هوش مصنوعی در انتخاب ما تأثیر می گذارد و به روشی دیگر زندگی می کند.

    در سال های آینده با توسعه ، بهبود و حاکمیت بیشتر چیزهای زیادی در انتظار است.

    امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد و بتوانید از چگونگی مفید بودن هوش مصنوعی در زندگی روزمره ایده بگیرید. تعداد بیشتری از شرکت ها در حال حاضر سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را برای اعتلای تجارت خود آغاز کرده اند.

    بنابراین ، اکنون نوبت شما است. USM دارای تجربه گسترده و با استفاده از بهترین شیوه ها در هوش مصنوعی و فن آوری آن، ارائه سطح بالا راه حل های هوش مصنوعی و برنامه هایان است.

    اجرای پروژه های تخصصی هوش مصنوعی با مشاوره رایگان سلول پیشتاز

منبع : www.usmsystems.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 6, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1441 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات