چگونه می توان از برنامه های کشاورزی مدرن برای بهبود کارایی استفاده کرد؟

0

چگونه می توان از برنامه های کشاورزی مدرن برای بهبود کارایی استفاده کرد؟

1.k%C3%A9p Crop monitor agricultural app in usage in a greenhouse 2 1024x576 - چگونه می توان از برنامه های کشاورزی مدرن برای بهبود کارایی استفاده کرد؟
هوشمند بودن در این دوران دیگر یک انتخاب نیست ، بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر و مبرم برای ماندن در کنار جمعیت است. این “تغییر الکترونیکی” یک شکوفایی جهانی ایجاد کرده است ، و واکنش متقابل را می توان در صنعت کشاورزی نیز مشاهده کرد. برنامه های کشاورزی جدیدترین مشتقات کشاورزی هوشمند است که هزاران کشاورز از آنها برای یافتن جایگاه شیرین تجارت کشاورزی استفاده می کنند.

همه این “برنامه های مزرعه” کشاورزان را هدف قرار می دهد تا انقلابی در بخش کشاورزی با تجهیز آنها به جدیدترین ردیاب های رشد گیاه و تجزیه و تحلیل نرم افزار ، در نتیجه بهبود تولید با منابع محدود. این مقاله به شما ایده مختصری از وضعیت فعلی پیشرفتهای کشاورزی مدرن می دهد. 

دوران کشاورزی هوشمند

مدرن ماشین آلات کشاو الکترونیکی یک عمل در حال تحول ترکیب قدرت محاسباتی عصر دیجیتال با دانش کشاورزی مرسوم به دست آورد برای افزایش بهره وری کشاورزی است. در نتیجه ، کشت می تواند با کمترین دخالت انسان و عملکرد بالا ، وابستگی خود را به کودهای شیمیایی کاهش دهد ، در حالی که مشکلاتی مانند غرقابی ، آبیاری و چندین مسئله زیست محیطی را حل می کند. سنسورها به طور گسترده ای برای جمع آوری داده های حیاتی گیاه کار می کنند که سپس به الگوریتم تبدیل می شوند و نرم افزار داده ها را برای شما تجزیه و تحلیل می کند ، و یک نقش محوری در روند تصمیم گیری دارد.

در آوردن رایانه به بازی ، مزایای زیادی وجود دارد ، بنابراین یک نام جایگزین “کشاورزی هوشمند” بدست می آورید. هوشمندانه ترین چیز در اینجا بهره برداری کارآمد از منابع حداقل موجود است. به عنوان مثال ، آب در اکثر مزارع یک ​​منبع کمیاب است و با استفاده از برنامه های کشاورزی مانند “Trutina ” ، می توان استراتژی آبیاری را بهینه کرد ، بنابراین در این روش آب زیادی صرفه جویی می شود. نه تنها صرفه جویی در مصرف آب ، بلکه به دلیل چندین بهینه سازی در آبشار ، محصول و محصول نیز با کیفیت بالا می رود.

روند فعلی فناوری اطلاعات در بخش کشاورزی

هر روز نوآوری های زیادی به بازار عرضه می شود و بسیاری از آنها نجات دهنده میلیون ها کشاورز در سراسر جهان هستند. این محصولات مبتنی بر فناوری اطلاعات ، ستون های کشاورزی مدرن هستند که فاصله بین زمین های کشاورزی و رایانه را از بین می برند. حتی در روشهای مرسوم ، برخی از اقدامات مداخلات الکترونیکی مانند مانیتور آب و هوا ، اتوماسیون آبیاری و غیره دیده می شود ، اما هیچ یک از این ابزارها به تصمیم گیری کمک نمی کنند زیرا فاقد یک پایگاه داده مرکزی هستند که انواع مختلف داده ها برای جمع آوری آنها جمع آوری می شود. آنها را تجزیه و تحلیل کنید. این مهم است و بدون این بخش کشاورزی در 100 سال آینده به دنیای مزارع کاملاً خودکار با کار دستی صفر فرو نمی رود.

2.k%C3%A9p The new Trutina app on mobile device which aim is to increase yield and generate higher profit for farmers 1 1024x1024 - چگونه می توان از برنامه های کشاورزی مدرن برای بهبود کارایی استفاده کرد؟
چرا به راه حل های IT نیاز دارید؟ 

خوب ، پاسخ ساده است ، برای افزایش عملکرد و ایجاد سود پاک . متأسفانه ، در تجارت کشاورزی ، هر دوی این اهداف ضد خلاف است. برای افزایش عملکرد ، باید به کودها ، آبیاری گسترده و مصرف انرژی در مقیاس گسترده اعتماد کرد که می تواند سودآوری ایجاد کند اما باعث آلودگی محیط زیست می شود. تمرکز اصلی برنامه های هوشمند مزرعه این است که با جمع آوری حیوانات گیاهی برای درک فیزیولوژی و در نتیجه تأمین آنچه گیاه درخواست می کند و نه آنچه که ما داریم ، چندین مسئله را همزمان حل کنید. این تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت و کمیت محصولات با مصرف بسیار کمتری از منابع دارد.

برخی از راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات در کشاورزی مدرن چیست؟

‘Trutina’ یک مثال عالی برای یک برنامه کشاورزی است که چندین داده مربوط به فیزیولوژی گیاهان و زیست توده را برای کمک به برنامه ریزی آبیاری ، کاهش استفاده از کود و کاهش مصرف انرژی جمع آوری می کند ، همه نشان دهنده کیفیت و کمیت محصول است. نظارت بر آب و هوا ، اتوماسیون گلخانه ای ، سنجش از دور ، نور مصنوعی و موارد دیگر در مورد راه حل های هوشمند وجود دارد. عملکرد کشاورزی پایان به پایان موفقیت بعدی بعدی در زمینه کشاورزی مبتنی بر فناوری اطلاعات خواهد بود ، انتقال کشاورز از یک حوزه به دفتر دیگر.

چگونه برنامه های کشاورزی انقلابی در کشاورزی ایجاد می کنند؟

در گذشته کشاورزی همه چیز در مورد کشت محصولات ، برداشت و تأمین بود. کشاورزان برای حفظ حداکثر این سه عامل پیچ و تاب می خورند و ما دیدیم که چگونه این تأثیر در چند دهه گذشته بر محیط زیست داشته است. کشاورزی هوشمند پاسخی بود که کشاورزان برای مبارزه با مشکل ایجاد شده توسط کشاورزی متعارف ارائه دادند. از آن زمان ، صنعت با سرعت شگفت انگیزی رشد کرده بود و احتمالاً این ممکن است راه حلی باشد که بشر از زمان انقلاب صنعتی به دنبال آن بوده است.

برنامه های کشاورزی متناسب با نیاز کشاورزی و سفارشی سازی با توجه به نوع کشاورزی ، محصولات ، آب موجود ، تابش خورشید و محتوای خاک از ویژگی های بارز این روش کشاورزی عصر جدید است. حتی این ارقام این واقعیت را نشان می دهد با افزایش بی درصدی 20 درصدی نصب IoT در کشاورزی در سراسر جهان تا سال 2020 که به 75 میلیون دلار در مقایسه با سال قبل رسیده است. انتظار می رود فناوری های کشاورزی آینده تا سال 2025 به 15 میلیارد دلار برسد که تقاضای روزافزون برای کشاورزی مدرن را نشان می دهد.

یک تأثیر عمیق در کشاورزی گلخانه ای است ، که بسیار محدود و فشرده است ، جایی که کنترل آب و هوا ، آبیاری ، حفاظت از آفات و ضد عفونت محیط می تواند با کارآیی بیشتری انجام شود. به علاوه مزارع هوشمند با تلاش کمتری در نصب گلخانه آسان تر نصب می شوند و نیازی به سرمایه گذاری زیاد نیست. با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه سالانه کشاورزان می توانند از خدماتی بهره مند شوند. Crop Monitor ابزاری عالی است که می تواند با سهولت در گلخانه تطبیق داده شود ، که به کشاورز نمای کاملی از تعادل محصول را می دهد.

نظارت بر محصول چیست و چگونه به تجارت کشاورزی شما کمک می کند؟

نظارت بر محصول یکی از جدیدترین موارد اضافه شده در برنامه های کشاورزی است که می تواند به شما ایده دقیقی در مورد وضعیت تعادل محصول شما بدهد. وقتی دسترسی نامحدودی به داده های فیزیولوژیکی / آناتومیکی گیاه دارید ، کاربر می تواند چندین پارامتر را که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر رشد گیاه تأثیر می گذارند ، بهینه کند. مانیتور محصول به دیجیتالی کردن پارامترهایی مانند شاخ و برگ ، اندازه برگ ، تعداد خوشه ، مجموعه میوه ، تعداد گل و غیره کمک می کند. به این ترتیب ، کشاورز ایده دقیقی در مورد وضعیت تعادل محصول ، بارهای میوه یا انحراف آن از منحنی رشد مورد نظر دارد. .

به عنوان مثال ، ‘Crop Monitor ‘ از Gremon Systems یکی از ابزارهای نظارت بر هنر برای ارائه دقیقترین برآورد کشاورز در مورد محصولات آنها است. این محصول از GS به دیجیتال سازی مقاومت گیاه (قطر ساقه ، سرعت رشد هفتگی و فاصله خوشه گل) ، شاخص سطح برگ (طول برگ ، عرض و تعداد) و بارگذاری گیاهان (تعداد گیاهان) کمک می کند. خوشه ها ، میوه ها و گل ها). تمام داده های کشاورزی برای تفسیر آسان در نمودارها و نمودارها ارائه شده است. این دیجیتال سازی باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و همچنین به بهبود عملکرد می شود.

برنامه های نظارت بر محصول چه مزیتی برای باغداری شما دارد؟
3.k%C3%A9p woman carrying box with vegetables 1024x683 - چگونه می توان از برنامه های کشاورزی مدرن برای بهبود کارایی استفاده کرد؟

نظارت بر محصول یکی از اقدامات حیاتی در زمینه کشاورزی هوشمند است که می تواند به طور مستقیم بر تجارت شما تأثیر بگذارد. بیشتر کشاورزان مجرد گوجه فرنگی می توانند از این فناوری بهره ببرند و بهترین نتیجه را از طریق سرمایه گذاری خود بگیرند. در GS “Crop Monitor” ، کشاورز در مورد وضعیت گیاه به روزرسانی می شود و سیستم به دیجیتال سازی همه داده های حیاتی هر هفته کمک می کند. کاربر می تواند به ترتیب زمانی بر روی رابط وب به کلیه اطلاعات مهم دسترسی پیدا کند. بهترین قسمت این محصول سادگی در تهیه اطلاعات است ، به گونه ای که حتی افراد ساده می توانند نمودارها را درک کنند. این امر به کشاورز کمک می کند تا تصمیم بگیرد که در روش کشاورزی یا آبیاری جبران کند تا مطابقت داشته باشد.

همچنین پیش بینی میزان برداشت مورد انتظار برای همه کشاورزان بسیار مهم است. برخی از داده هایی که می توانند توسط ‘Crop Monitor’ دیجیتالی شوند ، خدمات مهم دیگری هستند که به زودی از GS در دسترس خواهند بود. این یک رابط وب دیگر است که کشاورزان می توانند بارهای محصول ، وضعیت انرژی را مدل سازی کرده و زمان و کیلوگرم تخمین زده شده را در هفته های آینده پیش بینی کنند. برنامه های Farm سعی می کنند روند تصمیم گیری را بر اساس داده های مشابه قبلی به طور خودکار انجام دهند و با پشتیبانی آماری ، احتمال خطا از بین می رود. همچنین ، مقدار داده های تولید شده توسط این روش های کشاورزی هوشمند همیشه در سرور ابری شرکت ایمن بوده و از این طریق از اطلاعات حیاتی محافظت می شود.

بنابراین ، شما به عنوان یک کشاورز چه کاری می توانید انجام دهید؟  

بی شک برنامه های کشاورزی استاندارد طلایی بعدی در کشاورزی خواهند بود. همه چیز در مورد زمان است ، و با سرعت بیشتری که شما می توانید این فن آوری مزرعه آینده را اتخاذ کنید ، در دهه آینده تجارت ایمن تری برای شما خواهد بود. پیشگامانی مانند Gremon Systems قبلاً در زمینه ایجاد برنامه های پیشرفته در مزرعه کشاورزی مدرن ، مقدار زیادی تحقیق و پول سرمایه گذاری کرده اند و برای اینکه یک کشاورز هوشمند باشید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سرمایه گذاری هوشمندانه انجام دهید.

مطالب به صورت تخصصی از مقالات خارجی جمع آوری و ترجمه شده است چگونه می توان از برنامه های کشاورزی مدرن برای بهبود کارایی استفاده کرد هدف بهبود تولیدات ایران .

منبع : gremonsystems.com

 

حسین قدیری سوال پرسید اکتبر 3, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1037 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات