چگونه داغترین روند فناوری بر صنعت سرگرمی تأثیر می گذارد METAVERSE

0

چگونه داغترین روند فناوری بر صنعت سرگرمی تأثیر می گذارد METAVERSE

این سؤالی است که بسیاری از مدیران رسانه‌ها در حال حاضر در مورد «متافورس» دارند، که توسط برخی آینده‌نگران به عنوان چیزی که اساساً نحوه تعامل دیجیتالی کسب‌وکارها با مصرف‌کنندگان را تغییر می‌دهد، تبلیغ می‌شود.

اخبار متاورس

همه این را می گویند، اما آیا کسی واقعاً معنی آن را می داند؟ 

این سؤالی است که بسیاری از مدیران رسانه‌ها در حال حاضر در مورد «متاورس» دارند، که توسط برخی آینده‌نگران به عنوان چیزی که اساساً نحوه تعامل دیجیتالی کسب‌وکارها با مصرف‌کنندگان را تغییر می‌دهد، تبلیغ می‌شود. 

اما برای دیگرانی که این اصطلاح را در طول سال 2021 شنیده‌اند، متاورس در این مرحله ممکن است چیزی بیش از یک کلمه کلیدی هوشمندانه باشد که در چند سال آینده ارتباط خود را از دست خواهد داد. 

تفاوت‌های فاحش در این موضع‌گیری‌ها از عوامل مختلفی ناشی می‌شود، از جمله سوءتفاهم در مورد آنچه که متاورژن در واقع مستلزم آن است و استفاده بیش از حد از این اصطلاح.  

به طور خلاصه، پلتفرم هوش متنوع، متاورس را به عنوان چیزی تعریف می‌کند که فضای مجازی مشترکی خواهد بود که در آن همه می‌توانند از طریق آواتارهای دیجیتالی که در یک محیط سه‌بعدی حرکت می‌کنند، تعامل داشته باشند.  

اما به طور کلی تر، اشتباه به نظر نمی رسد که متاورس را به عنوان کمتر یک مکان مجازی خاص توصیف کنیم و بیشتر به عنوان یک اصطلاح چتری که نشان دهنده تجربیات دیجیتالی است که همه ما در نهایت زمانی که فناوری (از جمله واقعیت افزوده و واقعیت مجازی) به ما اجازه تعامل می دهد، خواهیم داشت. به روش‌هایی که در حال حاضر غیرممکن است (مانند انجام یک بازی روی یک پلتفرم بدون سقف برای کاربران همزمان). 

اتخاذ چنین دیدگاه گسترده ای از متاورس باعث می شود جای تعجب نباشد که هوش بلومبرگ پیش بینی می کند که فرصت بازار برای متاورس ممکن است تا سال 2024 به 800 میلیارد دلار برسد. 

اما چگونه هر یک از این میلیاردها به جیب سهامداران صنعت سرگرمی مانند شبکه های تلویزیونی، استودیوهای فیلم و خدمات پخش ویدئو راه پیدا می کند؟ آیا ما قبلاً پلتفرم هایی مانند Roblox و Fortnite نداریم – آیا این بخشی از متاورس نیست؟ و آیا مردم قبل از سال 2021 به روش “متاورس” نمی گویند؟ 

برای کمک به پاسخ به این سؤالات، VIP+ هشت مصاحبه با مدیران در سراسر صنایع شامل سرگرمی، تحقیق، سرمایه گذاری خطرپذیر و بازی در مورد موضوعاتی از جمله پتانسیل درآمد درک شده، بهترین شیوه ها و چالش های برندهای رسانه ای در متاورس انجام داد. 

نتایج این مصاحبه‌ها با تجزیه و تحلیل اصلی VIP+ در گزارش ویژه «Metaverse and Media: چگونه داغ‌ترین روند فناوری بر صنعت سرگرمی تأثیر می‌گذارد» همراه شده است تا نکاتی مختصر در مورد اینکه آیا متاورس چیزی است که برای تصمیم‌گیرندگان رسانه‌ها مهم است یا خیر. و اگر مدیران واقعاً باید کاری در مورد آن انجام دهند. 

منبع : variety

حسین قدیری سوال پرسید دسامبر 21, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها816 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات