چه شخصی باید از وسایل محافظ شخصی (PPE) پوشیده شود در برابر ويروس كرونا

1.27Kویروس شناسی
1

مراقبت هاي عفوني ويروس كرونا covid-19

1398111813160964619609414 - چه شخصی باید از وسایل محافظ شخصی (PPE) پوشیده شود در برابر ويروس كرونا

چه شخصی باید از وسایل محافظ شخصی (PPE) پوشیده شود که افراد در حال انتقال بیمارانی که تحت تأثیر COVID-19 در یک مرکز مراقبت های بهداشتی یا تحت بررسی قرار گرفته اند ، پوشیده شوند؟ به عنوان مثال ، هنگام انتقال بیمار به رادیولوژی برای تصویربرداری که در اتاق بیمار انجام نشود ، چه PPE باید پوشیده شود؟
به طور کلی ، حمل و نقل و جابجایی بیمار در خارج از یک اتاق جداسازی عفونت هوایی (AIIR) باید به اهداف پزشکی محدود شود. در صورت انتقال به خارج از اتاق ، مانند رادیولوژی ، باید پرسنل مراقبت های بهداشتی (HCP) در محل پذیرش را قبل از انتقال بیمار مطلع کنند. برای حمل و نقل ، بیمار باید از ماسک صورت استفاده کند تا ترشحات خود را حفظ کند و با یک ورقه تمیز پوشانده شود.

اگر پرسنل حمل و نقل باید بیمار را برای حمل و نقل آماده كنند (به عنوان مثال ، آنها را به ویلچر یا گورنی منتقل كنید) ، پرسنل حمل و نقل باید تمام PPE توصیه شده (دستكش ، لباس راحتی ، محافظت از تنفس) را كه حداقل به اندازه یك آزمایش مناسب آزمایش شده از NIOSH باشد ، پوشیده باشند. یک دستگاه تنفسی یکبار مصرف فیلتر N95 یکبار مصرف و محافظت از چشم [یعنی عینک یا محافظ صورت یکبار مصرف که جلوی و قسمتهای صورت را پوشانده است]) این توصیه لازم است زیرا این تعامل ها معمولاً شامل تماس نزدیک و غالباً رو در رو با بیمار در فضای محصور (مثلاً اتاق بیمار). پس از انتقال بیمار به ویلچر یا گورنی (و قبل از خروج از اتاق) ، حمل و نقلها باید لباس ، دستکش و محافظت از چشم خود را بردارند و بهداشت دست را انجام دهند.

اگر بیمار ماسک صورت خود را پوشیده است ، به هیچ وجه توصیفی برای PPE برای حمل و نقل بیماران مبتلا به عفونت تنفسی از اتاق بیمار به مقصد ، توصیه نمی شود. با این حال ، با توجه به محدودیت های موجود در دانش در مورد COVID-19 و پیروی از رویکرد فعلی محتاطانه برای طبقه بندی ریسک و نظارت بر پرسنل مراقبت های بهداشتی که مراقب بیماران مبتلا به COVID-19 هستنداستفاده از یک ماسک صورت توسط حمل کننده برای هر چیزی بیشتر از برخوردهای مختصر با بیماران COVID-19 توصیه می شود. برای راحتی ، اگر حمل کننده در انتقال بیمار به صندلی چرخدار یا گورنی همانطور که در بالا توضیح داده شده است ، حمل و نقل می تواند به جای تعویض آن با یک ماسک صورت ، همچنان به پوشیدن دستگاه تنفس خود (پس از برداشتن تمام PPE دیگر) ادامه دهد. نياز به PPE اضافي نياز نخواهد بود مگر اينكه نيازي پيش بيني شده براي ارائه كمك پزشكي هنگام حمل و نقل وجود داشته باشد.

پس از ورود به مقصد ، پرسنل دریافت کننده (مانند رادیولوژی) و حمل کننده (در صورت کمک به انتقال) باید بهداشتی را انجام داده و تمام PPE توصیه شده را بپوشند . اگر هنوز تنفس اصلی خود را پوشیده است ، حمل کننده باید هنگام اهدای قسمت باقی مانده از PPE توصیه شده از آلودگی به خود جلوگیری کند. با دستیابی به اطلاعات بیشتر و با تغییر پاسخ در ایالات متحده ، این رویکرد محتاطانه اصلاح و به روز خواهد شد.

راهنمایی موقت برای پرسنل EMS که در حال انتقال بیماران مبتلا به COVID-19 تایید یا مشکوک هستند ، در اینجا موجود است . پرسنل EMS باید کلیه PPE توصیه شده را بپوشند زیرا آنها برای مدت طولانی تری مراقبت های پزشکی مستقیم و در تماس نزدیک با بیمار را ارائه می دهند.

منبع : CDC

انجمن مقابله با ويروس كرونا

حسین قدیری تغییر وضعیت برای انتشار مارس 5, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1271 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات