چه تعداد لغات در متن گنجانده شود تا تاثیر خوبی بر سئو گوگل بگذارد؟

0

شرح چه تعداد لغات در متن گنجانده شود تا تاثیر خوبی بر سئو گوگل بگذارد؟

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 2, 2020
گذاشتن نظر
0

شرح چه تعداد لغات در متن گنجانده شود تا تاثیر خوبی بر سئو گوگل بگذارد؟

شمارش کلمات چگونه بر SEO شما تأثیر می گذارد؟ جان مولر از گوگل وزن می گیرد

word count impacts seo - چه تعداد لغات در متن گنجانده شود تا تاثیر خوبی بر سئو گوگل بگذارد؟

جاستین تیموتئو توماس

مدیر خدمات ورودی و محتوایی ، میزبان Podcast Block Creator ، 10+ سال تجربه مدیریت پروژه

14 فوریه ، 2020 دقیقه خوانده شده

ابتدا به ما گفتند 250 کلمه بنویسید. سپس ، 500. سپس 800… 1200… 1500

اکنون ، 2000 کلمه یا بیشتر به عنوان ایده آل ترین کلمه برای محتوا پرتاب می شود.

به نظر می رسد که هر ساله به بازاریابان گفته می شود که محتوای بیشتری و محتوای طولانی تری بنویسند تا شانس ما برای رتبه بندی در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) را بهبود بخشند.

و هر سال که می گذرد ، Google الگوریتم خود را به روز می کند تا ما را بر روی انگشتان پا نگه دارد و در مورد فرمول جادویی که باعث تفکیک یک محتوای موضعی می شود ، حدس بزند.

اما اکنون ، به نظر می رسد یک چیز وجود دارد که می توانید از آن فرمول غیر موجود حذف کنید. تعداد کلمه.

در آگوست 2019 ، جان مولر ، تحلیلگر روندهای وب مستر گوگل گفت که شمارش کلمات یک عامل رتبه بندی نیست .

خوب این به چه معنا است؟ آیا ما همه بهترین روشهایی را که طی سالهای گذشته در مغز ما حفر شده است ، کنار می گذاریم؟

همین چند روز پیش ، مولر به تازگی بینش اضافی ارائه داده است . در اوایل این هفته ، وی در توئیتر خود نوشت که صرف تطبیق تعداد کلمات با مقالات برتر نمی تواند صفحات شما را نیز در رتبه اول قرار دهد.

شمارش کلمات چگونه بر SEO شما تأثیر می گذارد؟
اگرچه واضح است که تعداد مشخص و بهینه ای وجود ندارد که نتایج جستجوی بالا را تضمین کند ، آیا این بدان معنی است که شمارش کلمات واقعاً تاثیری در رتبه بندی شما ندارد؟

لازم نیست.

مولر گفت که شمارش کلمات به خودی خود یک عامل رتبه بندی نیست ، اما او نگفت که شمارش کلمات بر سایر عوامل رتبه بندی تأثیر نمی گذارد . مشابه نحوه توصیف متا یک عامل رتبه بندی نیست اما می تواند به تأثیر در میزان کلیک از SERP کمک کند ، که یک عامل رتبه بندی است.

به طور کلی ، هرچه تعداد کلمات بیشتر باشد ، فرصتی برای پاسخگویی به قصد جستجوی کاربر و افزایش فرصت برای بک لینک ، که هر دو از عوامل رتبه بندی هستند ، بهتر است.

یک مطالعه مشترک توسط Backlinko و BuzzSumo نشان داد که محتوای طولانی مدت دارای پیوندهای بیشتری نسبت به پست های کوتاه وبلاگ است :

long form content generates more backlinks than short blog posts - چه تعداد لغات در متن گنجانده شود تا تاثیر خوبی بر سئو گوگل بگذارد؟

هر چند این بدون هشدار نمی آید. تعداد کلمات با محتوای با کیفیت برابر نیست . صرف اینکه محتوای طولانی مدت می تواند فرصت نوشتن بیشتر را برای شما فراهم کند ، به این معنی نیست که محتوای اضافی همیشه باید نوشته شود.

راجر مونتی در مقاله اخیر Search Engine Journal خاطرنشان كرد كه “هدف انتشار او از جامع بودن یا رسیدن به تعداد دلخواه كلمات باعث شد كه محتوای آنها در مورد چیز دیگری غیر از آنچه كه هدف قرار داده بودند ، باشد.”

اگر محتوای فرم طولانی شما بازنویسی شود و از موضوع خارج شود ، در واقع می توانید به SEO خود آسیب برسانید زیرا ، در پایان ، به ارتباط جستجوی کاربر ارتباطی ندارد.
نحوه نوشتن محتوایی که رتبه بندی شود
هدف نهایی Google ارائه ” مناسب ترین نتیجه برای جستجوی کاربران ” است.

توصیه های Ahrefs :

“برای تعداد کلمات خاص شلیک نکنید – فقط مطمئن شوید که یک موضوع را به طور کامل پوشش می دهید. خواه 500 کلمه باشد یا 10 هزار کلمه ، نکته اصلی این است که شما بهترین منبع موجود را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود ایجاد می کنید. “

در نهایت ، شما می خواهید برای پاسخ دادن به س theال یا قصد کاربر برای جستجوی او بنویسید.

اگرچه به دنبال بهترین روش ها در رابطه با تعداد مشخصی هستید ، من همیشه توصیه می کنم حداقل 750 کلمه را برای محتوایی که در لیست یا تعریف نیست هدایت کنید زیرا فضای کافی برای پاسخگویی کامل به س questionsالات و شامل شما را فراهم می کند پیوندهای مناسب و معنی دار.

هنگامی که شما مقالاتی را مانند لیست نحوه استفاده – یا مقالاتی در مورد اصطلاحات یا روندها را در اختیار شما قرار می دهد ، می توانید از این هم کوتاهتر استفاده کنید زیرا رسیدن به اصل مطلب و ارائه اطلاعاتی که خواننده به دنبال آن است مهمترین کاری است که باید انجام دهید.

وقتی موضوعی خواستار اطلاعات بیشتر است ، باید آن را ارائه دهید. بیشترین محتوایی که تیم من بررسی می کند بین 1200 تا 3000 کلمه برای مقالات وبلاگ و بیش از 8000 کلمه برای صفحات ستون است.

توصیه شماره یک که ما همیشه ارائه می دهیم این است: “بنویسید تا وقتی که کارتان تمام شود”.

و به نظر می رسد که گوگل موافق است.شرح چه تعداد لغات در متن گنجانده شود تا تاثیر خوبی بر سئو گوگل بگذارد؟

منبع : impactbnd.com

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده اکتبر 2, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2327 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات