چرا سايت من در الكسا very slow است ؟

1

شرح چرا سايت من در الكسا very slow است ؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
0

شرح چرا سایت من در الکسا very slow است ؟
استفاده از بهینه سازی سرعت وب سایت برای تقویت تبدیل ها و سئو

بهینه سازی سرعت وب سایت تاکتیکی برای بهبود سرعت بارگذاری یک صفحه است. سرعت وب سایت بر تجربه کاربر ، بازدید سایت و در نهایت رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد ، بنابراین این یک م criticalلفه مهم از یک استراتژی موفق SEO است.

بدانید که چرا بهینه سازی سرعت وب سایت مهمتر از آن است که فکر می کنید و چگونه می توانید سرعت بارگذاری سایت خود را آزمایش و بهبود دهید:

  • سرعت وب سایت خود را افزایش دهید
  • افزایش تبدیل ها
  • SEO را بهبود ببخشید

چرا بهینه سازی سرعت وب سایت مهم است؟
بهینه سازی سرعت وب سایت می تواند منجر به افزایش تبدیل در سایت و جستجوگرها شود زیرا سایت های سریعتر هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری دارند.

کاربران خواستار بارگیری سریع وب سایت ها هستند. کاربران وب سایت انتظار دارند یک صفحه وب به سرعت بارگیری شود. اگر این کار انجام نشود ، بسیاری سایت را رها می کنند. طبق گفته گوگل ، احتمال تندرست کاربر توسط:

  • اگر زمان بارگذاری سایت 1-3 ثانیه باشد ، 32٪
  • 90٪ اگر زمان بارگذاری سایت 1-5 ثانیه باشد
  • اگر زمان بارگذاری سایت 1-6 ثانیه باشد 106٪
  • اگر زمان بارگذاری سایت 1-10 ثانیه باشد ، 123٪ است

هنگامی که کاربران به سرعت از یک سایت آهسته رد می شوند ، فرصت کمی برای نام تجاری وجود دارد تا مخاطبان را با محتوای با کیفیت بالا جذب کند یا تبدیل های ارزشمند را انجام دهد.

موتورهای جستجو وب سایت های پر بار را ترجیح می دهند. گوگل اعلام کرده است که سرعت سایت بر رتبه بندی جستجو تأثیر دارد . موتورهای جستجو می خواهند نتایجی ارائه دهند که تجربه بسیار خوبی برای کاربرانشان فراهم کند ، بنابراین آنها ترجیح می دهند وب سایت های پر بار را رتبه بندی کنند. برای جلب نظر موتورهای جستجو ، یک سایت باید همیشه SEO سرعت صفحه را در استراتژی خود بگنجاند.

برای کسب بهترین روشهای جستجوگرها ، پست ما را بخوانید: 50 بهترین روش برای سئو که باعث رشد نمی شود
سرعت بارگذاری صفحه خوب چیست؟
به عنوان بهترین روش ، Google توصیه می کند سرعت بارگیری صفحه زیر سه ثانیه باشد.

با این حال ، بسیاری از سایت ها این توصیه را برآورده نمی کنند.

یک مطالعه Google نشان داد که برای 70٪ از صفحات فرود موبایل مورد تجزیه و تحلیل ، نمایش محتوای بصری بالای صفحه بیش از پنج ثانیه بر روی صفحه طول می کشد و بارگیری کامل تمام محتوای بصری بالا و پایین بیش از هفت ثانیه طول می کشد. چین خوردن

طبق توصیه Google ، سرعت بارگذاری صفحه زیر سه ثانیه را در نظر بگیرید. اما همچنین سرعت سایت خود را در برابر رقبای خود محک بزنید تا بفهمید سایت شما برای رقابت در صنعت شما چقدر سریع بارگیری می کند.
نحوه انجام تست سرعت وب سایت
برای اینکه بدانید بهینه سازی سرعت وب سایت شما چقدر مورد توجه کاربران و موتورهای جستجو قرار می گیرد ، برای بررسی زمان بارگذاری سایت خود از تست سرعت وب سایت استفاده کنید.

الکسا یک ابزار تجزیه و تحلیل سرعت را به عنوان بخشی از حسابرسی کامل سایت ما ارائه می دهد . این گزارش داده های کل وب سایت را ارائه می دهد تا بتوانید آنچه را برای بهبود زمان بارگذاری سایت به طور کامل انجام دهید ، شناسایی کنید.

test website speed optimization - چرا سایت من در الکسا very slow است ؟

این گزارش همچنین لیستی از کمترین بارگیری URL ها را شامل می شود تا بتوانید صفحاتی را که نیاز به بهینه سازی سرعت وب سایت دارند ، در اولویت قرار دهید.

website speed optimization report - چرا سایت من در الکسا very slow است ؟

حسابرسی فنی الکسا در زمینه SEO همچنین شامل دستورالعمل ها و تکنیک های بهینه سازی عملکرد وب سایت است که به شما می گوید چگونه سرعت وب سایت را بهبود ببخشید. به علاوه ، پیشنهادهایی برای بهبود سایر عوامل SEO خارج از صفحه ، درون صفحه و فنی دریافت خواهید کرد.

برای توصیه های اضافی بهینه سازی سرعت وب سایت خاص ، این ابزارها نیز ارزشمند هستند:

  1. GTMetrix
  2. Webpagetest.org
  3. PageSpeed ​​Insights از Google

کنجکاو هستید که چگونه عملکرد SEO شما در رقابت قرار می گیرد؟ ابزارهای تجزیه و تحلیل SEO الکسا می توانند کمک کنند.
چگونه سرعت بارگذاری وب سایت را بهبود بخشیم
اگر متوجه شدید که سایت شما خیلی کند کار می کند ، از این هشت روش بهینه سازی سرعت وب سایت برای ایجاد یک وب سایت کاربرپسند و جستجوگر جستجوگرها استفاده کنید.
1. ذخیره وب سایت را فعال کنید
حافظه پنهان وب سایت هنگامی که کاربر برای اولین بار از سایتی بازدید می کند ، داده ها را به طور موقت برای یک صفحه وب ذخیره می کند. ذخیره داده ها ، به جای بارگیری مجدد آنها در هر بار بازدید کاربر ، به سایت امکان بارگذاری با سرعت بیشتری را می دهد. بسته به بستر وب سایت خود ، می توانید ذخیره وب سایت را از طریق کد دستی ، تنظیمات عمومی یا یک افزونه وردپرس مانند W3 Total Cache فعال کنید .
2. افزونه های خود را ممیزی کنید
در حالی که افزونه های وردپرس می توانند قابلیت های اضافی را به یک سایت اضافه کنند و هزینه های توسعه را کاهش دهند ، اما همچنین می توانند سرعت سایت شما را کاهش دهند. افزونه هایی که کارهای پیچیده ای را انجام می دهند یا کیفیت کمی دارند ، می توانند زمان بارگذاری سایت را افزایش دهند. افزونه های خود را مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید که فقط از ابزارهای لازم و با کیفیت بالا استفاده می کنید. استفاده از ابزاری مانند Kinsta را برای اسکن سایت وردپرس خود ، نظارت بر میزان زمان پردازش افزونه های خود و شناسایی افزونه های مشکل ساز در نظر بگیرید.
3- استفاده از HTML ، CSS و JavaScript را به حداقل برسانید
هرچه تعداد کد و پرونده شما در یک صفحه بیشتر باشد ، بارگیری آن بیشتر طول می کشد. بنابراین کاهش مقدار HTML ، CSS و JavaScript می تواند سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهد. استفاده از صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP) را که برای کوچک سازی HTML و CSS طراحی شده و توسعه داده شده اند تا سایت ها سریعتر بارگیری شوند ، در نظر داشته باشید یا سعی کنید برای به حداقل رساندن میزان پرونده ها و پردازش ها ، کد خود را دوباره ویرایش کنید.
4. فشرده سازی پرونده های سایت
روش دیگر برای کاهش کشش منابع در هنگام بارگیری سایت ، فشرده سازی فایل ها است. وقتی فایلهای سایت شما کوچک هستند ، بارگیری آنها طولانی نمی شود. Gzip یک برنامه محبوب فشرده سازی داده است که می تواند به فشرده سازی فایل های سایت کمک کند تا آنها سریعتر بارگیری شوند.
5- تعداد تغییر مسیرها را کاهش دهید
تغییر مسیرها ابزار مفیدی برای راهنمایی کاربران به صفحات زنده هنگام حذف یا انتقال محتوا از سایت خود هستند. اما تعداد زیادی هدایت می تواند مشکل ساز شود. تغییر مسیرها به درخواستهای اضافی HTTP نیاز دارند که می تواند سرعت بارگیری را کاهش دهد. برای بهترین روشهای بهینه سازی سرعت وب سایت ، تعداد پیوندهای هدایت سایت خود را محدود کنید.
6. از قالب بندی گرافیکی بهینه استفاده کنید
گرافیک های بزرگ می توانند به آرامی بارگیری شوند ، که این باعث افزایش زمان بارگذاری صفحه می شود. برای اطمینان از اینکه صفحه ها با گرافیک بزرگ خسته نشده اند ، از چک لیست SEO استفاده کنید که شامل بهترین روش های قالب بندی گرافیک زیر برای سئو تصویر است .

  • نوع فایل تصویری مناسب را انتخاب کنید (JPEG ، PNG ، GIF ، SVG)
  • تصاویر را به درستی اندازه کنید تا ابعاد آنها از عرض الگوی صفحه وب شما بزرگتر نباشد.
  • برای فشرده سازی تصاویر و گرافیک های بزرگ و سرعت بخشیدن به بارگذاری تصاویر ، از ابزاری مانند JPEGmini استفاده کنید.
  • ارائه گرافیک خود را در قالب nextgen مانند قالب WebP Google در نظر بگیرید. این قالب ها فشرده سازی بهتری را ارائه می دهند ، اما توسط همه مرورگرها پشتیبانی نمی شوند ، بنابراین شما باید از تصاویر خود نسخه JPEG یا PNG پشتیبان تهیه کنید.

7. میزبان فیلم ها در سایت های شخص ثالث باشید
از آنجا که فیلم ها فایل های بزرگی هستند ، می توانند زمان بارگذاری سایت را به طرز چشمگیری افزایش دهند. بنابراین فایل های ویدئویی را در سایت خود بارگذاری و میزبانی نکنید. در عوض ، از یک پلت فرم شخص ثالث مانند YouTube ، Vimeo یا Wistia برای میزبانی ویدیوی خود استفاده کنید و سپس آن را در سایت خود جاسازی کنید.
8. به میزبانی بهتر ارتقا دهید
میزبانی وب می تواند از گزینه های میزبانی ارزان و اشتراکی گرفته تا سرورهای اختصاصی پرهزینه باشد. مقرون به صرفه تر ، گزینه های میزبان کم هزینه می تواند منجر به کاهش زمان بارگذاری سایت شود. اگر از هاست مشترک استفاده می کنید ، برای بهینه سازی بهتر سرعت وب سایت ، به میزبان سرور مجازی خصوصی (VPS) ارتقا دهید.
به نظارت و بهبود بهینه سازی سرعت وب سایت ادامه دهید
بهینه سازی سرعت وب سایت پروژه ای نیست که شما فقط یکبار روی آن کار کنید.

با دو بار در هفته حسابرسی سایت الکسا ، بارگذاری سایت خود را به طور منظم و خودکار کنترل کنید. شما از هر گونه مشکل SEO مطلع خواهید شد بنابراین می توانید مطمئن باشید که سرعت سایت شما به اندازه کافی سریع است تا بتواند کاربران را راضی کند ، تبدیل ها را انجام دهد و سیگنال های افزایش رتبه را به موتورهای جستجو ارسال کند.

برای اینکه از سرعت وب سایت خود مطلع شوید ، برای یک دوره آزمایشی رایگان برنامه پیشرفته الکسا ثبت نام کنید . شما می توانید به هفته نامه دو بار در سایت ما دسترسی پیدا کنید ، که زمان بارگذاری سایت و ده ها فاکتور دیگر SEO را بررسی می کند. بعلاوه ، توصیه های عملی برای نحوه بهبود دریافت خواهید کرد.

منبع : blog.alexa.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2460 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات