پلتفرم های برای تبدیل محتوای رسانه های اجتماعی خود به NFT | اولین بازار NFT ایران

1

10 پلتفرم که به شما امکان می دهد محتوای رسانه های اجتماعی خود را به NFT تبدیل کنید …

10 Platforms that Let You Convert Your Social Media Content to NFT - پلتفرم های برای تبدیل محتوای رسانه های اجتماعی خود به NFT | اولین بازار NFT ایران

NFT مخفف Non-Fungible Token است و با دنیای بلاک چین مرتبط است. NFT ها را می توان به قطعات دیجیتالی مانند تصاویر، هنر، صدا، ویدئو و انواع دیگر محتوای دیجیتال مرتبط کرد. از آنجایی که NFT ها به بلاک چین مرتبط هستند، دارای مدرک عمومی برای مالکیت هستند. \”Non Fungible\” به این معنی است که بر خلاف ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت کوین و اتریوم که Fungible و یکسان هستند، منحصر به فرد است. در این مقاله، ابزارهای آنلاین مختلفی را که برای تبدیل محتوای رسانه های اجتماعی خود به NFT در دسترس شماست، بررسی خواهیم کرد. اما قبل از آن، اجازه دهید NFT Minting را بررسی کنیم.    نحوه ضرب کردن NFT …

NFT Minting به سادگی فرآیند تبدیل فایل دیجیتال شما به بخشی از بلاک چین است. زمانی که فایل دیجیتال شما به یک NFT تبدیل شده و بخشی از یک بلاک چین است، به این فرآیند Minting می گویند. برای برش NFT به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک حساب ارز دیجیتال
  • اتریوم
  • کیف پولی برای ذخیره اتریوم شما
  • از کیف پول کریپتو برای ثبت نام در بازار NFT مانند OpenSea استفاده کنید
  • اولین NFT خود را با موفقیت ایجاد کنید. 

  10 پلتفرم که به شما امکان می دهد محتوای رسانه های اجتماعی خود را به NFT تبدیل کنید …

OpenSea تنها بازاری نیست که می‌توانید در آن کار کنید و می‌توانید به غیر از اتریوم، روی سایر بلاک‌چین‌ها نیز کار کنید. ده پلتفرم زیر ابزارهای مفیدی هستند که به شما کمک می کنند محتوای منحصر به فرد رسانه های اجتماعی خود را به راحتی به NFT تبدیل کنید: 

iNFTsta …

iNFTsta یک ابزار آنلاین عالی است که می توانید به آن سر بزنید و محتوای اینستاگرام خود را به NFT تبدیل کنید. ابزار آنها بسیار سریع و آسان کار می کند و بهترین بخش این است که بدون هزینه است. تنها چیزی که نیاز دارید حساب اینستاگرام خود و یک کیف پول web3 برای اتصال از طریق مرورگرتان است. این واقعاً تمام چیزی است که برای شروع با تبدیل پست های اینستاگرام خود به NFT نیاز دارید. 

CocoNFT …

CocoNFT ایجاد NFT را برای سازندگان محتوای رسانه های اجتماعی بسیار آسان می کند. ایجاد و تأسیس توسط سوزان راندون، می‌توانید از ابزار آنلاین CocoNFT برای تبدیل هر پست رسانه‌های اجتماعی به NFT، سریع و آسان استفاده کنید. پس از تبدیل، می توانید شروع به فروش NFT های خود در بازار کنید. 

BlogToNFT …

آیا می دانستید حتی محتوای وب شما مانند وبلاگ ها را می توان به NFT تبدیل کرد؟ این دقیقاً همان چیزی است که BlogToNFT برای آن ایجاد شده است. برای کمک به کاربران برای تبدیل وبلاگ خود به NFT. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و وبلاگ خود را برای تبدیل داشته باشید. 

GitNFT …

در وب‌سایت آن‌ها، در بالای صفحه، دکمه ساده «مینت» وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون هیچ تأخیری، مستقیماً در ضراب‌زنی شیرجه بزنید. GitNFT همچنین شما را به یک بازار NFT هدایت می کند تا NFT خود را پس از ضرب کردن بفروشید. همچنین می‌توانید به NFTهای دیگر مشارکت‌کنندگان رأی دهید و روی موارد امیدوارکننده سرمایه‌گذاری کنید. 

GitGallery …

گیت گالری به شما امکان می دهد کدهای خود را به عنوان یک توسعه دهنده به NFT تبدیل کنید. حالا، اگر این شگفت انگیز نیست، ما نمی دانیم که چه چیز دیگری است! بنابراین، این فرصتی برای توسعه دهندگان و متخصصان فناوری است تا در فضای NFT درآمد کسب کنند. هدف این ابزار تبدیل commit های GitHub به NFT است. 

Beyond Mars Art …

این ابزار نرم افزاری به شما امکان می دهد هنرهای دیجیتال خود را به NFT تبدیل کنید. چه هنر دیجیتال شما در اینستاگرام باشد یا در هر جای دیگری، می توانید گالری آنلاین شخصی خود را در این پلتفرم ایجاد کنید و شروع به فروش NFT های خود کنید. 

Valuables by Cent …

خرید و فروش توییت هایی با امضای سازندگان اصلی آنها. Valuables یک پلت فرم عالی است که توسط شرکت مستقر در سانفرانسیسکو، Cent ایجاد شده است. جک دورسی، مدیر عامل توییتر، اولین توییت اصلی خود را در Valuables فروخت. از طریق این پلتفرم می‌توانید توییت‌هایی را بخرید و بفروشید که توسط نویسندگان آن امضا شده است. هدف این پلتفرم ساخت توییت‌ها و تبدیل آنها به NFT است. 

پست مشابه:   کدهای USSD برای وام در نیجریه (2022) Beer.Art …

بهترین کارخانه‌های آبجوسازی و هنرمندان جهان با هم برخورد می‌کنند تا بازار برتری برای هنر آبجو NFT با نسخه محدود ایجاد کنند. هنر دیجیتال آبجو شما می توانید مالک، جمع آوری و تجارت کنید.

AutoGraphNFT …

این پلتفرم توسط تام بردی تأسیس شد و بسیاری در دنیای ارزهای دیجیتال به زودی شاهد موج‌آفرینی این پلتفرم هستند. AutoGraphNFT به شما امکان می دهد NFT خود را توسط افراد مشهور امضا کنید. همچنین، افراد مشهور از بخش‌های مختلف مانند موسیقی، صنعت سینما، ورزش همگی به این ابتکار فوق‌العاده می‌پیوندند.

NFT Port …

با پورت NFT، می توانید هر چیزی را به صورت رایگان به NFT تبدیل کنید. خواه آنها تصاویر، موسیقی، ویدئو، کتاب، بازی و غیره باشند. برای شروع ویرایش فایل های دیجیتالی خود در این پلتفرم کاملا رایگان است و نیازی به تجربه قبلی در بلاکچین ندارید.  

نتیجه :

این ابزارهای پیشنهادی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای تبدیل محتوای رسانه‌های اجتماعی شما به هر شکلی که هستند به NFT هستند. می توانید هر یک از آنها را امتحان کنید تا ببینید کدامیک به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند.

*******************************

منبع : بازارNFT ایران

دیسکورد : انجمن متاورس ایران

*******************************

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده فوریه 25, 2022
گذاشتن نظر
1

سلام جناب ثانی از اینکه پاسخی تخصصی در خصوص

پلتفرم های برای تبدیل محتوای رسانه های اجتماعی خود به NFT | اولین بازار NFT ایران

در اختیار بنده قرار داده اید سپاسگذارم

نیما ثانی ارسال نظر جدید فوریه 26, 2022

ممنونم از حسن توجه شما جناب قدیری …

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1377 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات