پذیرش NFT در 20 کشور مختلف در سراسر جهان در سال 2021| اولین بازار NFT ایران

1

پذیرش NFT در 20 کشور مختلف در سراسر جهان در سال 2021 20af65de3ae19d5e9f75b96e4e0c319f3ab5cb78 1762 - پذیرش NFT در 20 کشور مختلف در سراسر جهان در سال 2021| اولین بازار NFT ایران از سپتامبر 2021، درصد بزرگسالانی که دارای NFT هستند یا قصد خرید NFT را در کشورهای منتخب در سراسر جهان دارند.

 20 ژانویه 2022  پاسخ دهندگان از ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و آلمان در سال 2021 نسبت به بزرگسالان سایر کشورهای جهان بسیار کمتر احتمال داشت NFT داشته باشند یا بخرند. مقایسه نتایج چندین نظرسنجی گوگل که در سپتامبر 2021 در سراسر جهان برگزار شد، نشان می‌دهد که توکن‌های غیرقابل تعویض به‌ویژه در آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین محبوب بودند. اگرچه منبع اعتراف می کند که روش استفاده شده بی عیب و نقص نیست، اما جایگاه برخی کشورها در این رتبه بندی قابل توجه است. به عنوان مثال، فیلیپین را در نظر بگیرید: این کشور زمانی که تصمیم به کسب درآمد از بازی NFT Axie Infinity – که در اصل از ویتنام است – مشمول مالیات است، خبرها را منتشر کرد و باعث فروش در Axie Infinity شد.کاهش یابد. در واقع، منبع گمان می‌کند که درصد بالایی که در برخی کشورها مشاهده می‌شود «احتمالاً» ناشی از NFT‌های بازی یا متاورس‌ها است، بازی‌های آنلاینی که افراد می‌توانند با انجام بازی تجارت ارز دیجیتال داخلی بازی کسب درآمد کنند. نمونه دیگری از چنین پلتفرمی Decentraland آرژانتین است، یک پلتفرم واقعیت مجازی سه بعدی که در آن کاربران می توانند – از جمله چیزهای دیگر – املاک مجازی به نام LAND را خریداری و بفروشند. ارزش بازار این متاورس خاص در اکتبر 2021 به بیش از چهار میلیارد دلار افزایش یافت، زیرا این پلتفرم به طور فزاینده ای محبوب شد.

*******************************

منبع : بازارNFT ایران

دیسکورد : انجمن متاورس ایران

*******************************  

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده فوریه 19, 2022
گذاشتن نظر
0

به امید راه انداری بازار تخصصی NFT ایران

نیما ثانی ارسال نظر جدید فوریه 20, 2022

درود بر شما ….

انشالله …

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1494 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات