پتانسیل NFT ها در کلیسای کاتولیک | اولین بازار NFT ایران

1

پتانسیل NFT ها در کلیسای کاتولیک به عنوان یک جامعه جهانی
بلاک چین یک تولید کننده، بازیکن و تثبیت کننده جامعه عالی است و کلیسای کاتولیک به سرعت از طریق NFT ها دستش را از این چالش برداشته است. در طول تابستان، واتیکان اولین مجموعه NFT ها به نام Scholas Occurrentes را راه اندازی کرد. مجموعه ای متشکل از سه قطعه اخیراً و با پیش بینی جامعه بیشتر، اسقف نشین بانکوک NFT را راه اندازی کرده است. این یک عکس موزاییکی با تصویری از پاپ فرانسیس در سفرش به تایلند در سال 2019 است. این موزاییک از عکس‌های گرفته شده در این دیدار تشکیل شده است.

6cff336e7339dd8fcd7e5ef3a18465898539b100 1762 - پتانسیل NFT ها در کلیسای کاتولیک | اولین بازار NFT ایران
کلیسای کاتولیک و NFT

بحث های اصلی ارتباطی، جشن بوده است. از یک سو، به عنوان راهی برای تطبیق اشکال ابراز ایمان با نسل های جوان. از سوی دیگر به عنوان کانال دیگری برای انتشار پیام پاپ فرانسیس. در نهایت، به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با کل سیاره – از جمله دیجیتال – تعهد به آینده کلیسای کاتولیک. پیامی که کلیسای کاتولیک در حال حرکت است.

در حالی که اقتصاد سرمایه گذاری در آینده های مادی را پیشنهاد می کند، ادیان این کار را در آینده های معنوی انجام می دهند. اقتصاد این کار را عمدتاً با پول انجام می دهد: پول شکلی از آینده است، وعده ای برای آینده است – هر چیزی را می توان با پول خرید – و بنابراین، تمام حقوق صاحبان سهام با توجه به قیمت منتسب به آن، تبدیل آن به حساب می آید. به علاوه فوری ادیان وعده‌های آینده‌ای دورتر را می‌دهند.

مالکیت اشیاء را نشان دهید

عملکرد اصلی NFTها این است که بتوانند مالکیت چیزهایی را که کاملا دیجیتال هستند، مانند یک اثر هنری، یک آهنگ، یک آواتار یا فضایی در متاورس به دنیا نشان دهند. دارایی ثبت شده -در بلاک چین- و قابل اثبات برای عموم که اجازه می دهد کالای دیجیتال به دیگران فروخته شود، در حالی که تراکنش ثبت شده باقی می ماند.

مالکی که امیدوار است دارایی دیجیتالش تجدید ارزیابی شود، می‌تواند آن را بفروشد و یکی از راه‌های ارتباط با آینده است. اکنون، تا حدی که بتوان همه کالاها را به زبان دیجیتال ترجمه کرد، تمام دارایی های همه کالاها – واقعی یا دیجیتالی – را می توان به عنوان NFT ثبت کرد.

NFT ها به دنیا می گویند چه کسی کالایی دارد

من جرأت ندارم بگویم هر چیزی که در جهان وجود دارد یا قابل تصور است می تواند تبدیل به NFT شود، زیرا در کنار سایر ملاحظات، اشیاء و عینیت سازی هایی وجود دارند که از مالکیت خصوصی و بنابراین از بازار فرار می کنند. اما بله، هر چیزی که می تواند به مالکیت خصوصی تبدیل شود، می تواند تبدیل به NFT شود و بنابراین، به عنوان NFT، فروخته و خریداری شود. و به این ترتیب، NFT به طور عمومی، ایمن و شفاف مالکیت و معاملات مربوط به مالکیت آن کالا یا سایر حقوق مربوط به آن کالا را نشان می دهد. NFT ها به دنیا می گویند که صاحب یک دارایی و بنابراین، چه کسی مالک آن دارایی نیست: بقیه.

در حال حاضر، دسترسی به NFTها برای بسیاری از افراد آسان و مهمتر از همه دشوار است، به عنوان دسترسی به مالکیت چیزها به طور کلی. یعنی در دسترس همه نیست. بیشتر با در نظر گرفتن تعداد زیاد فقرا و بی ارث در این دنیا. به نظر می رسد آنچه «اجتماعی» نامیده می شود از این جنبش های کلیسای کاتولیک گم شده است. در این راستا، حداقل در حال حاضر، NFT ها تنها وظیفه تضمین حقوق مالکیت خصوصی را دارند و آن را به گونه ای انجام می دهند که بتوان آن را کارآمد دانست. البته، بدون احتساب وعده‌های جهانی فراگیرتر از نظر اقتصادی. در حال حاضر، همانطور که می گوییم، زبان NFT ها نیست.

کلیسا و قدرت سیاسی

قرن‌ها پیش و برای سال‌ها، کلیسا و قدرت سیاسی برای حکومت بر جهان و مدیریت کالاهای آن جهان، تقابل شدیدی را انجام دادند. توافق‌هایی نیز وجود داشت، به‌ویژه زمانی که آن قدرت سیاسی به شکل یک دولت-ملت پیکربندی می‌شد و دو انحصار را که ذاتاً با هم متحد هستند، در اختیار می‌گرفت: مالی و ضرب پول. با این حال، هیچ یک، اگرچه به درجات مختلف بر اساس ویژگی های مختلف، «اجتماعی» را کنار نگذاشتند. بین آنها، آنها برای اصلاح مجدد آینده اقتصاد فشار می آورند. هر دو تلاش کرده اند، به روش هایی که اغلب برای یکدیگر عجیب و غریب هستند، به اصطلاح بعد اجتماعی مالکیت را ترویج کنند. آنها بر توزیع مجدد معاملات آتی و در نهایت مشروعیت بخشیدن به اقتصاد فشار می آورند.

بلاک چین، اولین فناوری بدون قلمرو و جهان وطنی

آینده های معنوی

در هر صورت، موضوع NFT ها، کلیسای کاتولیک را بر یکی از منابع اصلی تنش در طول تاریخ خود، که مالکیت خصوصی است، مقدم می دارد. تنش، اکنون، در یک کلید دیجیتال و بنابراین، در یک کلید آینده دیجیتال. اما، در حال حاضر، NFT ها در آینده معنوی پیش بینی نمی شوند. اگرچه، بله، نماینده کلیسای کاتولیک در بانکوک راه اندازی NFT را به عنوان امکانی برای جوانان برای ابراز ایمان و هویت خود توجیه کرد. و این در طرح کلیسای کاتولیک به عنوان یک جامعه جهانی است که در آن NFTها پتانسیل زیادی دارند.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

منبع : بازارNFT ایران

دیسکورد : انجمن متاورس ایران

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده فوریه 19, 2022
گذاشتن نظر
1

به امید راه انداری بازار تخصصی NFT ایران

سپاس آقای ثانی

نیما ثانی ارسال نظر جدید فوریه 20, 2022

درود بر شما ….

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1283 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات