پیام تقدیر رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تیم های درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا

0

پیام تقدیر رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تیم های درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا

thum 3dd9983cb6827924b213 payamspcnobakht - پیام تقدیر رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تیم های درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا

دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی از تیم های درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

به گزارش وبدا، متن این پیام تقدیر به شرح زیر است:

به نام خداوند جان آفرین

از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گرو صیانت و حراست از جسم و جان بی شمار انسان های مبتلا و دردمند بستند.
بی تردید نقش آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه کنی و مبارزه با ویروس کرونا آنقدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت نمودند.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر وافر از اهتمام بیش از پیش کادرهای درمانی کشور در روزهای صعب و سخت مواجهه با ویروس کرونا با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون یکایک آن سفیدپوشان ایثارگر، از درگاه خداوند بزرگ برای پزشکان و پرستارانی که در این راه جهادی جان خود را از دست دادند علو درجات و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

دکتر علی نوبخت
شانزدهم اسفندماه ۱۳۹۸

منبع : وزارت بهداشت و درمان ایران

شبکه خبر : انجمن مبارزه با ویروس کرونا

حسین قدیری سوال پرسید مارس 6, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1199 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات