نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟

1.51Kپرسش و پاسخ تخصصی علوم تولید ، پرورش و اصول نهال شناسی به صورت رایگان

جهت مطالعه سوال و جواب های عمومی به انتهای مقاله نهال شناسی رجوع کنید 

موارد اساسی زیر برای تولید نهال با کیفیت خوب لازم است:

  • کیفیت اعلام شده بذر از تنوع یا انواع مورد نیاز.
  • سینی های نهال.
  • خاک گلدان رضایت بخش.

اقلام مورد نیاز برای تولید نهال

سینی های مدولار (یا سلول) پلی استایرن یا پلاستیک توصیه می شود زیرا با دقت ، عمر طولانی دارند و به راحتی تمیز و حمل می شوند.

گونه های زیادی از سینی کشت نهال وجود دارد و از سینی ها می توان دوباره استفاده کرد ، اما هر بار پس از استفاده باید سطح آنها را با محلول سفید کننده کلر استریل کرد ، شسته و دَر شرایط تمیز و آماده استفاده قرار داد.

[caption id="attachment_53336" align="aligncenter" width="359"]اقلام مورد نیاز کاشت نهال سینی کشت سینی کشت و اقلام مورد نیاز کاشت نهال[/caption]

تعداد سلول های سینی برای کاشت نهال

هر سینی کشت برای کاشت نهال باید 60-80 سلول داشته باشد . به شرطی که جوانه زنی مطلوبی وجود داشته باشد و جایگاه بعدی گیاه مشخص شده باشد ، نهال کافی برای کاشت یک هکتار (0.4 هکتار) فراهم می کند .

ظروف جایگزین شامل جعبه یا آپارتمان نهال است ، اما پرورش گیاهان در ماژول ها ارجح است.

گلدان و خاک مناسب برای نهال

برخی از کشاورزان ممکن است ترجیح دهند خاک گلدان مخلوط آماده را از یک تامین کننده خریداری کنند .

اگر تولیدی مورد نظر شما مورد قبول است ، این ساده ترین منبع است .

این ماده معمولاً توسط "کیسه" در دسترس است و دو کیسه برای پر کردن یک جعبه نهال کافی خواهد بود.

با این حال ، بهترین کار این است که ابتدا حجم واقعی واحد فروش را تأیید کنید .

ممکن است از طیف گسترده ای از خاکهای بالا استفاده شود ، اما نکات زیر باید در هنگام خرید خاک یا هنگام تهیه مخلوط نهال برای کشاورزان در نظر گرفته شود .

[caption id="attachment_53337" align="aligncenter" width="372"]خاک مناسب برای کاشت نهال پرسش و پاسخ خاک برای کاشت نهال[/caption]

PH مناسب برای خاک نهال چه میزان است ؟

pH مناسب خاک برای رشد رضایت بخش فلفل ها بین 6.0 تا 6.5 است .

اگر به خاک مزرعه خود شک دارید ، یک نمونه خاک نمونه را آزمایش کنید تا pH را بررسی کنید .

در صورت لزوم ، مقدار مناسب مواد آهک را مخلوط کنید. اما مواد آهکی را با کودهای حیوانی تازه مخلوط نکنید

ضدعفونی کردن خاک و بستر کاشت نهال

خاک باید زهکشی خوبی داشته باشد و عاری از آفات ، بیماری ها و بذرهای علف های هرز باشد .

کشاورزانی که مخلوط نهال خود را درست می کنند باید ابتدا خاک را تا حدی استریل کنند .

روش ضد عفونی خاک به چه صورت میباشد . خاک را می توان روی یک ورق آهن راه راه روی یک کوره گرم یا در ظرفی که از فلز ساخته شده و به مدت طولانی بریده شده قرار داد .

نیمه تمیز با اطمینان و محکم بر روی یک کوره یا مشعل های طولانی ثابت می شود .

خاکی که تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد باید نسبتاً خشک و در یک سطح ریز باشد.

نفوذ گرما به مدت طولانی برای کاشت نهال انجام گیرد آفات آن را ترک و نابود خواهند شد .

اگر خاک خیلی مرطوب باشد ، گرمای اولیه در گرم شدن رطوبت خاک هدر می رود .

گرما در "جبهه گرما" به طور کلی از پایین ظرف به سمت بالا حرکت می کند.

دمای مطلوب برای عقیم سازی نسبی خاک 82 درجه سانتیگراد (تقریباً 179.6 درجه فارنهایت) است. این دمایی است که در آن تمام موجودات مضر شناخته شده از بین می روند. باکتریهای مفید خاک ، مانند کسانی که مسئول حفظ حاصلخیزی خاک هستند ، قادرند تا این دما زنده بمانند.

به کشاورزان محلی توصیه شده است که خاک کاشت نهال را تقریباً به مدت سی دقیقه گرم کنند و در این مرحله با احساس دست ، درجه حرارت بالای خاک را بررسی کنند.

اگرچه با دقت و تجربه انجام شود ، بررسی این کار می تواند یک راهنمای مفید باشد ، ایمن تر و دقیق تر است. منبع گرما هنگامی که به دمای مورد نیاز در بالای خاک رسیده باشد خاموش می شود.

پس از سرد شدن خاک می توان آن را برای استفاده خارج کرد. خاک تصفیه شده باید با وسایل تمیز کار شود و اجازه تماس با مناطق یا ظروف ناپاک وجود ندارد.

وقتی عمل عقیم سازی نسبی خاک به پایان رسید و خاک آن خنک شد ، می توان آن را کاملاً با سایر مواد مورد نیاز برای مخلوط گیاهچه رضایت بخش مخلوط کرد.

مخلوط نهال رضایت بخشی را می توان با مخلوط کردن نسبت مناسب خاک ، کودهای کمپوست ، کودها و مالچ ها که تا حدی استریل شده اند ، تهیه کرد. با این حال ، کودها و سایر مواد آلی باید به خوبی تجزیه شوند در غیر این صورت گیاهان بعدی ممکن است تحت تأثیر سمیت قرار بگیرند. تمام مواد باید عاری از علف هرز باشند.

[caption id="attachment_53338" align="aligncenter" width="390"]ضد عفونی کردن خاک نهال به صورت تخصصی ضد عفونی کردن خاک نهال[/caption]

کاشت بذر نهال و دست یابی به نشا جوان

جعبه های تمیز با خاک آماده شده پر می شوند تا هر سلول به طور مساوی پر شود ، سپس خاک داخل جعبه تسطیح شود.

بذرها در عمق 1/4 اینچ (7 میلی متر) ، با سرعت کاشت 1 یا 2 بذر در هر سلول یا ایستگاه ، کاشته می شوند.

بذرها با کمی خاک آماده شده کمی پوشانده می شوند.

سینی های کاشته شده به محوطه مهد کودک خود منتقل می شوند (اگر قبلاً در آنجا نبوده است) و سپس با احتیاط آبیاری و اجازه تخلیه داده می شوند. آبیاری به روش هیدروپونیک بهترین روش است و یا میتوانید با آب پاش دستی این فرایند آبیاری نهال را انجام دهید .

زمان مناسب برای جوانه زدن بذر های نهال

دانه ها در حدود هفت تا دوازده روز جوانه می زنند. اگر خاک موجود در سینی ها علائم خشک شدن قبل از ظهور گیاهچه را نشان دهد ، ممکن است دمای محیط زیاد باشد یا بستر خوب با پلاستیک پوشانده نشده باشد .

نهال های ظهور شده را باید به دقت نازک کرد (یا جدا کرد) تا در هر سلول یا ایستگاه یک نهال به اندازه کافی بزرگ باشد که قابل رسیدگی باشد.

با این کار از رقابت بی مورد در سلولهای جداگانه جلوگیری می شود و یک پایه گیاهی یکنواخت فراهم می شود. آبیاری بعدی باید تا رسیدن به مرحله جابجایی نهال ادامه یابد .

[caption id="attachment_53339" align="aligncenter" width="399"]پرسش و پاسخ جوانه زدن بذر نهال به صورت تخصصی پرسش و پاسخ جوانه زدن بذر[/caption]

استفاده از کود میکرو برای تقویت نهال های جوان

با رشد گیاهان ، می توان از خوراک محلول پاشی ( کود میکرو ) مایع استفاده کرد.

سه ماده غذایی مهم نیتروژن (N) ، فسفر (P) و پتاسیم (K) هستند. اگرچه ممکن است گاه به گاه مواد مغذی دیگری نیز مورد نیاز باشد ، این سه ماده غذایی است که به طور معمول استفاده می شود که در کود میکرو و ماکرو موجود است .

نسبت این سه به طور معمول توصیف می شود ، یا روی کیسه ها یا ظروف به عنوان نسبت N: P: K بیان می شود. یک کود محلول تجاری مناسب برای فلفل مناسب NPK 20 20 20 است.

این کود می تواند در آب آبیاری نهال ها حل شود و به شاخ و برگ گیاه اعمال شود ، معمولاً هفته ای یکبار از اولین مرحله واقعی برگ تا زمان کاشت نهال ادامه یابد .

مقداری از کود مایع از طریق برگ گیاهان جذب می شود در حالی که مقداری از طریق ریشه و نیز از طریق خاک جذب می شود.

رعایت دستورالعمل های سازنده برای جلوگیری از سوختن محلول پاشی یا بیش از حد ، تغذیه مهم است.

راه حل های اختصاصی استارتر برای تغذیه مایع در مراحل اولیه نیز مهم است .

آبیاری اضافی معمولاً بین برنامه های خوراک مایع مورد نیاز است ، به ویژه هنگامی که گیاهان جوان شاخ و برگ بیشتری دارند.

مرحله کاشت در جعبه انتهای مقاله شرح داده شده است . روند سخت شدن به گیاهان امکان می دهد تا در آخرین رشد در محل با محیط سازگار شوند ، یعنی پس از کاشت توانایی مقاومت در برابر شرایط مزرعه را داشته باشند.

به تدریج با کاهش تدریجی سایه در طی یک هفته یا بیشتر ، گیاهان جوان نور بیشتری می گیرند. آب کمتری نیز داده می شود ، اگرچه نباید اجازه پژمردگی آشکار داده شود.

مطالب از مقالات خارجی به صورت ترجمه تخصصی استخراج شده است منبع سایت خارجی به شرح
fao.org

خلاصه برنامه تولید نهال های فلفل دلمه ای

با بذرهای اصلاح شده با کیفیت بالا شروع کنید.

یک سایت مناسب مهد کودک را شناسایی کنید.

از سینی های بذر جدید یا ضد عفونی شده روی سطح استفاده کنید.

یک خاک گلدان مناسب تهیه کنید.

سلولهای داخل سینی ها را با خاک گلدان با کیفیت خوب پر کنید.

یک یا دو دانه در هر سلول در عمق 1/4 اینچ (7 میلی متر) بکارید و روی آن را با خاک گلدان بپوشانید.

پس از ظهور نهال (تقریباً هفت تا دوازده روز از زمان کاشت) نازک تا یک نهال در هر سلول.

خوراک مایع مناسب را در فواصل هفتگی ، از اولین مرحله برگ واقعی شروع کنید.

فرآیند سخت شدن تدریجی را یک هفته از زمان تخمین زده شدن مرحله کاشت شروع کنید

">نهال شناسی
انواع نهال تولید کنندگان تولید نهال کشاورزان نهال درختان میوه
0

b844b701e15f6e22ccdda86a99bb3a4e7c00ff7e 14 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 28, 2020
گذاشتن نظر
0

نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟

ما طی سالیان گذشته مقدار کمی از گیاه Quince ژاپنی – Chaenomeles speciosa را در باغ های خود کاشته ایم که همه آنها با موفقیت از دانه رشد کرده اند. در ابتدا من از میوه های سخت و ترش سنگ که در سال چهارم پس از کاشت رسیده بود ناامید شدم ، اما همیشه از گلهای صورتی و قرمز مایل به قرمز زیبا که در اوایل بهار ظاهر می شوند و باعث جذب زنبورها و سایر گرده افشان ها می شوند ، قدردانی می کنم. این روزها من از میوه ها نیز قدردانی می کنم و به عنوان یک ادای احترام یک پست را به این گیاه خاص تقدیم می کنم.
The Quincessential Guide to Japanese Quince 01 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟کوین ژاپنی از باغ جنگل ما
میوه ها به طور کلی بسیار سخت هستند ، اما به دنبال یک طلسم سرد متوجه شدم که گیاهان ژاپنی به اندازه کافی نرم شده اند و مانند لیمو فشرده می شوند و آب بسیار اسیدی آنها باعث شده است که آنها گزینه مناسبی برای آب لیمو باشند. گزارش شده است که 100 گرم آب Chaenomeles حاوی 124-182 میلی گرم ویتامین C است ، در حالی که 100 گرم لیمو حاوی مقدار کمتری است ، به طور معمول در محدوده 40-70 میلی گرم. آب میوه همچنین حاوی عناصر پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، مس ، روی ، سدیم ، کلسیم است و سرشار از اسیدهای میوه است بنابراین من از شروع روز با یک قطره آب مکش تازه فشرده لذت می برم 🙂
The Quincessential Guide to Japanese Quince 02 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟میوه در دسامبر. بعد از چند هفته دمای زیر صفر در شب ، میوه ها نرم می شوند
یکی دیگر از مزایای این میوه این است که میوه های سختی که در سپتامبر / اکتبر چیده می شوند دارای عطر و طعم خوشمزه و تا حدودی اعتیاد آور هستند که چند روز شبیه به آناناس ، لیمو و وانیل می ماند. میوه ها را در ماشین یا اطراف یک اتاق رها می کنم تا به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی هوا عمل کند.

بنابراین در اینجا جزئیات بیشتری در مورد این گیاهان جذاب از جمله نحوه رشد آنها ، ارقام مختلف ، استفاده از آنها در فرهنگ های مختلف (که برای آنها عالی است!) و موارد دیگر.

The Quincessential Guide to Japanese Quince 03 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟اولین گلها و میوه ها در سال چهارم وارد شدند (از دانه رشد می کنند)
بررسی اجمالی
توضیحات – بوته ای خاردار یا نیمه همیشه سبز بومی شرق آسیا ، که معمولاً تا حدود 2 متر رشد می کند و به طور کلی یک طرح کلی گرد را نشان می دهد ، اما از نظر شکل تا حدودی متغیر است. گیاهان یک تاج بسیار متراکم با شاخه های درهم و برهم شاخه هایی ایجاد می کنند که یا خاردار یا خار هستند. گلها قبل از برگها قرار می گیرند و معمولاً قرمز هستند ، اما ممکن است سفید یا صورتی باشند. این میوه معطر است و به نظر می رسد شبیه یک سیب کوچک است اگرچه برخی از ارقام دارای میوه های گلابی بسیار بزرگتری هستند. برگها در پاییز تغییر رنگ نمی دهند.

مقاومت – این گونه تا حدود -25 درجه سانتیگراد منطقه 5 USDA مقاوم است

تنوع زیستی – گلها برای طیف وسیعی از بی مهرگان تغذیه گرده و شهد از مارس تا آوریل ، گاهی اوقات در فوریه جذاب هستند. بوته ها پرچین هایی جمع و جور و تقریباً غیر قابل نفوذ تشکیل می دهند. آنها قلمرو مناسبی برای پناه دادن به لانه های پرندگان و خانه های دیگر حیوانات وحشی کوچک هستند.

گرده افشانی – گلها هرمافرودیت هستند (دارای اندامهای نر و ماده هستند) و توسط زنبورها گرده افشانی می شوند.

The Quincessential Guide to Japanese Quince 04 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟

تکثیر – بذر – این گیاهان از طریق بذر به راحتی رشد می کنند. بذر را می توان در اواخر ژانویه – اوایل فوریه کاشت و باید ظرف 30 روز جوانه بزند. ما در سینی هایی با 50٪ کمپوست الک شده 50٪ مخلوط شن و ماسه رودخانه می کاریم. نهال ها را باید بیرون داد و آنها را به گلدان های عمیق یا یک بستر نهال منتقل کرد ، به اندازه ای که بتواند از عهده آنها برآید. بزرگترین گیاهان را می توان در تابستان در موقعیت ثابت خود کاشت. گیاهان کوچکتر باید اولین زمستان خود را تحت پوشش بگذرانند و می توان آنها را در بهار سال بعد کاشت. هنگامی که در دوره های خشک آب به آنها داده می شود و کمی در برابر تجاوز به علف های هرز محافظت می شود ، گیاهان خیلی زود ایجاد می شوند (بذر موجود برای تحویل را در اینجا ببینید ).
The Quincessential Guide to Japanese Quince 05 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟دانه Chaenomeles speciosa
تکثیر – قلمه های چوب سخت – قلمه های چوب نیمه رسیده را می توان در جولای / آگوست برداشت و در یک قاب سرد قرار داد. قلمه های چوب بالغ رشد سال جاری را می توان در ماه نوامبر برداشت و در یک قاب سرد قرار داد (من هنوز شخصاً این روش را امتحان نکرده ام).

تکثیر – قلمه های پایه – می توانید تکه های ساقه از پایه را که مقداری بافت ریشه دارند بریده و در گلدان های عمیق بکارید. سال بعد قطعه ها سیستم ریشه ای معقولی ایجاد کرده و می توانند در موقعیت دائمی خود کاشته شوند. لایه بندی نیز برای این گیاه خوب عمل می کند.
کجا کاشت
مکان – گیاه سایه کامل را تحمل می کند اما برای بهترین تولید میوه به موقعیت آفتابی نیاز دارد. سهولت دسترسی به اطراف گیاهان را به دلیل خار بودن شاخه ها در نظر بگیرید. جابجایی آنها خیلی راحت نیست اگر آنها را در جای اشتباه بکارید زیرا سیستم ریشه بسیار عمیق است و هنگام جابجایی گیاه ، قطعات ریشه ای که در زمین باقی مانده اند اغلب دوباره رشد می کنند. گیاهان مکنده از پایه هستند و با گذشت زمان گسترش می یابند اما به نظر نمی رسد که با گیاهان اطراف قابل رقابت باشند و این گیاهان را برای کاشت چند فرهنگ ایده آل می کند (بیشتر در این مورد در زیر).

خاک – گیاه به راحتی در هر خاک منطقی خوب کشت می شود و می تواند در خاک های سنگین رس رس رشد کند. مانند اکثر گیاهان ، آنها یک لوم مرطوب و مرطوب را تخلیه می کنند. طبق تجربه ما ، آنها می توانند خاکهای غرقاب را تحمل کنند اما احتمالاً نه برای تمام فصول. از خاک با pH بالا (قلیایی) که منجر به کلروز می شود خودداری کنید.
باروری ، آبیاری و مراقبت
باروری – گیاهان نیازی به تغذیه ندارند ، اما اگر کاشت با بوته های میوه دهنده دیگر و زیر درختان میوه انجام شود ، یک ضماد برتر کمپوست که در اوایل بهار استفاده می شود مفید است و احتمالاً تولید بهتر میوه را تشویق می کند.

آبیاری – به طور قابل توجهی مقاومت در برابر خشکی دارند ، اما اگر تمایل به بازده بالا دارید ، آبیاری در دوره های خشکسالی توصیه می شود.

علف های هرز  مهم نیست که گیاهان از علف های هرز در امان بمانند ، زیرا آنها به عنوان درختان جوان ایجاد می شوند. مالچ مالیدن گیاهان برای چند سال اول در حالیکه گیاهان آنها توصیه می شود ، توصیه می شود.

اصلاح – اصلاح درختچه ها می تواند آنها را جمع و جور کرده و رشد متراکم چند پایه را تشویق کند. از این پیرایش ها می توان برای مالچ و غذای خرگوش استفاده کرد.
مشکلات بالقوه
مکیدن: وقتی گیاهان اصلاح می شوند شاخه های جدید زیادی از پایه بلند می شوند و می توانند به آرامی به بیرون گسترش یابند. اگر شما در یک بستر شلوغ مشغول کاشت هستید ، این ممکن است یک مشکل باشد.

حشرات / آفات: مقیاس ، کنه ها و شته ها می توانند مشکل ساز شوند ، اما ما شخصاً چنین چیزی را تجربه نکرده ایم.

بیماری: دلمه سیب می تواند تا اواسط تابستان باعث تغییر برگ قابل توجهی شود. حساس به لکه برگ قارچ (به ویژه در سالهایی که باران شدید بهار دارد) که می تواند باعث تغییر برگ قابل توجهی شود. آتش سوزی و دلمه می تواند در برخی مناطق مشکل ساز شود.

خاک های گچی – کلروز (زردی شاخ و برگ) در خاک های با pH بالا ایجاد می شود.

یخبندان – جوانه های گل در معرض آسیب قابل توجهی از یخبندان های اولیه بهار قرار دارند.
گیاهان کوین ژاپنی استفاده می کند
میوه ها – میوه هایی که به صورت خام یا پخته مصرف می شوند. میوه هایی که در معرض دمای سرما قرار دارند نرم می شوند و می توانند در جای لیمو استفاده شوند. میوه ها حاوی مقادیر زیادی پکتین هستند و برای تهیه مربا استفاده می شوند. در ژاپن آنها شیرین ، شکر و الکل را مخلوط می کنند تا مشروبات الکلی تولید کنند. هنگام تحقیق درباره گیاه برای این پست ، من همچنین به چیزی شبیه یک دستور العمل افسانه برخوردم. بنه را در شیشه ها قرار داده و با عسل پر کنید ، شیشه ها را بجوشانید و عسل / شربت دم کرده ی گوشت را تهیه کنید.

The Quincessential Guide to Japanese Quince 06 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟

شاخه و برگ – می تواند به عنوان غذای خرگوش استفاده شود. ما همچنین برخی از میوه های کم کامل را به خرگوش هایی که به نظر می رسد از آنها لذت می برند ، می خوریم.

پرچین سازی – اصلاح گیاهان به خوبی انجام می شود و می توان از آنها برای ایجاد پرچین استفاده کرد. اصلاح سالانه باعث کاهش شدید گلدهی یا تشکیل میوه نمی شود.

گیاه زنبورعسل – با گلدهی در اوایل ماه مارس ، منبع اولیه شهد / گرده زنبورهای عسل را فراهم می کند. دوره گلدهی می تواند تا 3 هفته طول بکشد.

مصارف دارویی – پیاز ژاپنی سه کاربرد اصلی دارویی دارد. اولین مورد به عنوان ضد التهاب در مشکلات مفصلی و عضلانی است. دوم ، درمان و درمان بیماری تنفسی فصلی است. مورد سوم به عنوان یک ماده مقوی عمومی برای تحریک سلامتی یا بهبودی از بیماری است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سلامتی نگاهی به اینجا بیندازید.

سایر کاربردها – در واقع تولید کننده بد زیست توده نیست و با تأسیس تا 3 بار در سال قابل اصلاح است. خارها کار با آن ناراحت کننده است اما برای مالچ تخت های چند ساله مشکلی نیست. بسیار جالب خواهد بود که آزمایش کنید هر چه گیاه هرس می شود و سرعت بازگشت آن بسیار زیاد است.
عملکرد بادام زمینی ژاپنی
گیاهانی که از دانه رشد کرده ایم از نظر اندازه میوه و مقدار میوه تولید شده بسیار متغیر هستند. من تخمین می زنم که آنها از 1-3 کیلوگرم میوه در هر درختچه تولید می کنند. آنها هنوز در اندازه کامل نیستند. خار خار Chaenomeles کمتر. رقم تولید شده در Lativa به نام “Rasa” ساخته شده است که در مدت 5 سال در مجموع 21.9 کیلوگرم در بوته تولید کرده است ، یعنی 6 کیلوگرم در سال در هر بوته.
The Quincessential Guide to Japanese Quince 07 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟
پرورش كوپان ژاپني در فرهنگ هاي فرهنگي
این گیاهان در سایه جزئی رشد خوبی دارند و می توانند در زیر داستان درختان میوه بزرگتر رشد کنند. ما باید آنها را در کشور سوئز تقریباً 1 متر از هم جدا کرده و توت سیاه و آرونا قرار دهیم. همه این گیاهان در زیر دو درخت آلو گیلاس (در اصل از چهار درخت رقیق شده) در حال رشد هستند. ما همچنین پیازچه و پیاز درختان را در اطراف این گیاهان کاشته ایم.

این گیاه در بسیاری از فرهنگ های فرهنگی ما از جمله صنف گرده افشان اولیه ما (به زودی) ، نرده های زنده و جزایر پشتیبانی کننده در اطراف سبزیجاتی که گیاهان را با گیاهان Ribes nigrum ، Allium schoenoprasum ، Rudbeckia laciniata و Primula vulgaris پوشش زمین می کاریم ، وجود دارد.
The Quincessential Guide to Japanese Quince 08 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟این یک عکس عالی نیست اما شما می توانید Rudbeckia sp را ببینید. در سمت چپ ، Allium sp ، در پیش زمینه با Ribes sp. و Chaenomeles sp. در پس زمینه با پوشش زمین Primula vulgaris.
The Quincessential Guide to Japanese Quince 10 - نهال به قرمز چگونه کاشته می شود ؟تصویر سازی از فرهنگ بزرگ. مقیاس گیاهان کم و بیش است
همه این گیاهان از Bionursery ما موجود است و می توان آنها را به هر جای اروپا تحویل داد.
ارقام ارقام / ارقام
ارقام زیادی وجود دارد که برخی از آنها میوه نمی دهند و برای اهداف زینتی استفاده می شوند. در اینجا لیستی از چند مورد ذکر شده است:

‘رسا’ – رقم Lativian ثبت شده در سال 2011 اولین رقم Chaenomeles است که در جهان برای تولید میوه ثبت شده است.
بوته بدون خار ، مقاوم در برابر زمستان
بسیار مثمر ثمر (در کل 9/21 کیلوگرم در بوته در مدت 5 سال)
میانگین وزن میوه 40–50 گرم حاوی 70 میلی گرم در درصد ویتامین C ، به طور متوسط ​​350 میلی گرم درصد ترکیبات فنلی. میوه ها در آغاز ماه سپتامبر بالغ می شوند.

‘Cameo’ – گلهای دوتایی و صورتی زردآلو. انتخاب کم رشد (1 تا 1.5 متر قد) با شاخ و برگ سبز روشن و خارهای کمی. گیاه دارای شاخ و برگ تمیز خوب و مقاوم به بیماری است ، بنابراین بسیاری از ناظران گیاه را برتر از ارقام دیگر می دانند.

‘Contorta’ – این فرم ، با ساقه های پیچ خورده و گل های سفید ، بیشتر در تجارت ظاهر می شود. شاخه های مخدوش می توانند در چشم انداز زمستانی خودنمایی کنند.

‘Jet Trail’ – شکلی کم رشد (تا 1 متر قد) با شکوفه های سفید خالص.

‘Nivalis’ – پرورش دهنده ای نیرومند و قائم با شاخه های خاردار. گلهای سفید و منفرد در ماه آوریل.

‘Texas Scarlet’ – گیاهی با رشد کم (تا 1 متر قد) و خارهای کمی. شکوفه ها به رنگ قرمز روشن هستند که از بهترین ها محسوب می شوند. از میوه های شبیه سیب نیز می توان برای اهداف آشپزی استفاده کرد.

‘Toyo-Nishiki’ – شکلی غیر معمول با گلهای قرمز ، صورتی و سفید در همان خوشه گل. عادت عمودی و گرد با شاخه های خاردار (رشد 2 تا 3 متر). در حالی که عادت گلدهی غیر معمول است و گیاه بسیار مقاوم است ، برخی گزارش ها نشان می دهد که ممکن است بیشتر در معرض بیماری نور آتشین باشد.

پروژه اکولوژی بالکان یک پروژه خانوادگی است – پل ، سوفی ، دو پسر آنها دیلن و آرچی. آنها در سال 2005 از انگلستان به بلغارستان نقل مکان کردند ، قبل از آن پل به عنوان درختکار کار می کرد ، یک تجارت مراقبت از درخت را در حومه جنوب لندن اداره می کرد و سوفی به عنوان یک پرستار ثبت نام شده کار می کرد. آنها با الهام از روش گسترده غذاهای محلی پرورش یافته و تنوع زیستی باورنکردنی بلغارستان ، شرکت Permaship را تاسیس کردند و شروع به توسعه باغ های اکولوژیکی مولد و برنامه های آموزشی کردند.

در سال 2010 آنها پروژه بوم شناختی بالکان را تأسیس کردند و هدف آن دستیابی به مخاطبان بیشتر با ارائه مدلهای آزمایش شده تولید مواد غذایی است که تولید با کیفیت ، ارتقا he سطح اکوسیستم و از نظر مهارتهای مورد نیاز برای اجرای آنها و به راحتی قابل تکرار است. سرمایه گذاری مالی مورد نیاز برای راه اندازی

جهت بررسي توليد کنندگان انواع نهال در سراسر ايران بر روي گزينه نهال فروش کليک کنيد

منبع : www.permaculturenews.org

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 28, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1508 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات