نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟

در حال رشد نشا های قوی
منبع: Soupstock / Dreamstime.com

غذای آماده: چرخه باغ داخلی سالم و مثمرثمر با نشا های قوی شروع می شود. در اینجا چند نکته اساسی برای تکثیر وجود دارد که به گیاهان شما کمک می کند تا به پتانسیل ژنتیکی واقعی خود برسند.

شروع نیرومند گیاهان اولین قدم مهم برای دستیابی به موفقیت در باغ داخلی شماست. اگر نشا های شما ضعیف و رنگ پریده باشند ممکن است در انتقال از بین بروند . نشا ها حتی اگر زنده بمانند ، ممکن است هرگز به پتانسیل ژنتیکی واقعی خود نرسند ، بنابراین رعایت چند اصل ازدیاد ارزش زمان و تلاش را دارد.

قبل از شروع بذرهای خود را خیس کنید

در صورت امکان ، بهتر است از دانه های تازه ای که در یک مکان تاریک و خنک نگهداری شده اند استفاده کنید. دانه های تازه مملو از نشاسته و مواد مغذی ذخیره شده هستند و معمولاً در صورت داشتن رطوبت و گرمای کافی ، سرعت جوانه زنی خوبی دارند.

[caption id="attachment_53262" align="aligncenter" width="361"]اصول خیساندن بذر نشا خیساندن بذر نشا[/caption]

دانه های قدیمی برای نشا

اگر دانه های قدیمی تر یا دانه هایی دارید که در شرایط ایده آل ذخیره نشده اند ، باید چند احتیاط اضافی انجام شود.

استفاده از عصاره های جلبک برای عملکرد بهتر

عصاره های جلبک باعث می شود که بذر بسیار خوبی برای دانه های پیر خیس بخورد ، زیرا جلبک دریایی مملو از هورمون های رشد طبیعی است و حاوی عناصر کمیاب مفید بسیاری است. یکی از هورمون های موجود در عصاره جلبک دریایی ، اسید جیبریلیک نام دارد. در طبیعت ، اسید جیبریلیک باعث ترشح آنزیم هایی در بذر می شود که روند جوانه زنی را آغاز می کنند. خیساندن بذرها به مدت یک شب در عصاره های جلبک دریایی ممکن است سرعت جوانه زنی را تا 30٪ بهبود بخشد.

در کاربردهای هیدروپونیک ، مکعب های استارتر پشم سنگ برای انتخاب بذرها گزینه خوبی است. یک ورق مکعب استارتر از سنگ استون کاملاً در یک سینی نشا استاندارد قرار می گیرد و از ظرفیت مناسب نگهداری هوا تا آب برخوردار است. فقط قبل از کاشت مطمئن شوید که سنگ را با آب تنظیم شده با pH تهویه می کنید.

[caption id="attachment_53264" align="aligncenter" width="363"]کشات نشا هیدروپونیک پرسش و پاسخ کاشت نشا هیدروپونیک[/caption]

بهترین نتیجه در کاشت نشا

برای رسیدن به بهترین نتیجه ، مکعب های استارتر را برای مدت چند دقیقه در آب با PH حدود 5/5 خیس کنید. محلول تهویه گرد و غبار سنگ آهک باقی مانده از فرآیند تولید را خنثی می کند و رطوبت زیادی را برای جوانه زنی بذرها فراهم می کند. آب اضافی را بریزید تا پشم سنگ در یک گلدان آب ننشیند ، سپس به راحتی یک دانه را در هر مکعب شروع کنید.

به نشا های خود یک نور تمام طیف بدهید

همچنین بهتر است سینی نشا را با پلاستیک گنبدی دارای رطوبت بپوشانید و سینی را زیر چراغ های تمام طیف ( فلورسنت ) قرار دهید. گنبد رطوبت نسبی موجود در سینی تکثیر را در حدود 98٪ حفظ می کند - ایده آل برای جوانه زنی بذرها - و چراغ های تمام طیف باعث می شود تا پس از جوانه زدن گیاهچه ها از کشش و ضعف جلوگیری کنند . نشا ها به شدت نور زیاد احتیاج ندارند . دو لامپ فلورسنت استاندارد روی یک سینی نشا کافی است ، اما بسیاری از باغبانان ، از جمله من ، چهار لامپ را ترجیح می دهند.

لامپ های رشد فلورسنت با طیف کامل بهترین عملکرد را دارند. انتهای آبی طیف باعث می شود که نشا ها کوتاه و پر است و انتهای قرمز طیف به تحریک رشد ریشه کمک می کند. فقط کافی است لامپ ها را چند اینچ بالاتر از نوک رشد قرار دهید و لامپ ها را در صورت لزوم بلند کنید. همچنین به یاد داشته باشید که بعد از جوانه زدن و رشد بذرها ، گنبد پلاستیکی روی سینی نشا را از بین ببرید. بیش از حد طولانی نگه داشتن پلاستیک روی سینی نشا می تواند محیطی را برای عوامل بیماری زای قارچی ایجاد کند.

[caption id="attachment_53265" align="aligncenter" width="364"]پرسش و پاسخ لامپ مناسب رشد نشا و گیاهان لامپ رشد نشا[/caption]

نشا های خود را در دمای مناسب قرار دهید

گرمای پایین نیز به خصوص برای جوانه زدن بذرهای گرمسیری مفید است. بیشتر تشک های گرمایشی برای تأمین دمای 78 درجه فارنهایت در کارخانه تنظیم می شوند. دمای گرم به فعال شدن آنزیم هایی مانند آمیلاز ، آنزیمی که نشاسته را به قند تجزیه می کند ، کمک می کند و انرژی لازم برای تقسیم و رشد سلول را فراهم می کند.

نرم افزار تبدیل دما کلیک کنید

نکته مهم دما برای محصولات با آب و هوای خنک ( کاهو ، اسفناج و ... )

به یاد داشته باشید که هنگام جوانه زدن نشا با آب و هوای خنک مانند کاهو و اسفناج از گرمای پایین استفاده نکنید. دمای گرم در واقع از جوانه زنی در محصولات با آب و هوای سرد جلوگیری می کند. بسته های دانه خود را از نظر ملاحظات خاص دیگر بررسی کنید. به عنوان مثال ، ممکن است برخی از بذرها قبل از جوانه زنی نیاز به عمل آوری سرد داشته باشند و چند بذر بومی قبل از جوانه زنی باید خراشیده شوند یا با اسید تیمار شوند. خوشبختانه اکثر بذرهای انواع باغچه با کمی درمان خاص جوانه زدن آسان است.

کم کردن دمای آب و محیط پس از جوانه زدن بذر ها

بعد از جوانه زدن بذرها ، باید حرارت پایین را کاهش داد یا از بین برد. هرچه دمای آب گرمتر باشد ، آب اکسیژن محلول کمتری را در خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، آبیاری بیش از حد نیست که باعث از بین رفتن گیاه می شود ، بلکه کمبود اکسیژن است.

اگر دمای آب بیش از 78 درجه فارنهایت باشد ، نمی تواند اکسیژن محلول را به اندازه کافی نگه دارد و محیطی را برای قارچ های بی هوازی ایجاد می کند. قارچ های بی هوازی در آب راکد و فاقد اکسیژن رشد می کنند و آنها بیماری بدی هستند که باعث پوسیدگی ریشه می شوند. پس از جوانه زدن بذرها ، سعی کنید درجه حرارت آب را بین 68 تا 75 درجه فارنهایت حفظ کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

کودهای اولیه برای نشا ها

بذرها حاوی کلیه مواد معدنی و غذایی لازم برای شروع رشد نشا هستند ، بنابراین می توان آنها را فقط با آب به جوانه اسپری کرد . با وجود ظهور اولین برگهای واقعی ، آنها به کود اولیه احتیاج دارند . اولین برگهایی که از دانه خارج می شوند ، برگهای واقعی نیستند . آنها برگهای جنینی هستند که در داخل دانه تشکیل می شوند. دسته دوم برگها اولین برگهای واقعی گیاه هستند. هنگامی که آنها ظاهر می شوند ، به این معنی است که نشا به طور فعال در حال رشد است و آماده یک کود خفیف است.

توصیه مهم استفاده از کود میکرو برای چند هفته اول

در طی چند هفته اول ، از کودی با طیف کامل استفاده کنید که شامل عناصر کمیاب مانند آهن ، مس ، منگنز و روی باشد. ردیابی فلزات ، فاکتورهایی هستند که در واقع آنزیم های مورد استفاده برای فتوسنتز و متابولیسم سلولی را روشن می کنند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که PH در محدوده کمی اسیدی ، جایی بین 5.8 تا 4.4 نگه داشته شده است.

اگر pH خیلی بیشتر از 6.5 افزایش یابد ، آهن برای نشا در دسترس قرار نمی گیرد. آهن یک کاتالیزور برای تشکیل کلروفیل است که برای فتوسنتز ضروری است.

اگر pH به بالاتر از 7.5 برسد ، همه کاتالیزورهای فلزی از دسترس خارج می شوند و می توانند رشد جدید را کاهش دهند. به عنوان مثال روی ، آنزیم های لازم برای تولید ایندول-3-استیک اسید (IAA) - هورمون رشد مسئول شروع تولید ریشه را فعال می کند.

فسفر کافی نیز برای سریعتر ریشه زایی و استقرار بهتر گیاه مهم است. فسفر عنصر انرژی است. این فرآیند ریشه زایی را انرژی می بخشد و فسفر اضافی در بیشتر کودهای اولیه تجاری وجود دارد. فقط با کمی فسفر اضافی می توان ریشه های بیشتری تا 20٪ مشاهده کرد.

محرک های ریشه ای برای نشا ها

کودهای آغازین کلیه مواد معدنی ضروری گیاهچه ها را تأمین می کنند ، اما محرک های زیستی آلی به جذب مواد معدنی کمک می کنند. به عنوان مثال ، اسیدهای هیومیک و فولویک به جذب آهن و سایر مواد معدنی کمیاب کمک می کنند. اسید هیومیک یک کلاتور میانی است. "چلا" به معنی "پنجه" است ، بنابراین مولکول های اسید هیومیک مانند یک پنجه به یون های معدنی متصل می شوند ، آنها را به اندازه کافی محکم نگه می دارد تا در خاک قفل نشوند ، اما به اندازه کافی آزاد است تا آنها را به موهای ریشه در صورت تقاضا آزاد کند. اسیدهای هیومیک و فولویک همچنین به خنثی سازی PH کمک می کنند. در طبیعت ، اسیدهای هیومیک باعث افزایش pH خاک های اسیدی و کاهش PH خاک های قلیایی می شوند.

برای کسب نتیجه بهتر در تولید نشا راهکار زیر را مطالعه کنید

برای حتی نتایج بهتر ، اسید هیومیک را با عصاره جلبک دریایی ترکیب کنید. وقتی اسید هیومیک و جلبک دریایی با هم در نسبت 5: 2 استفاده شوند ، 50٪ بهتر از هر یک از محصولات کار می کنند. این ترکیب رشد ریشه را تحریک کرده ، رشد جانبی بیشتر و توده ریشه بیشتری تولید می کند. عصاره جلبک دریایی همچنین حاوی ویتامین B و اسیدهای آمینه است که متابولیسم سلولی را تحریک می کند و با جذب مواد معدنی بیشتر کمک می کند.

به عنوان مثال ، برخی از آمینو اسیدها سلولهای ریشه را تحریک می کنند تا کانالهای یونی کلسیم را باز کنند و اجازه می دهند یونهای کلسیم هزاران برابر سریعتر از اسمز ساده جذب شوند. کلسیم به نشا ها کمک می کند تا ساقه های ضخیم تر و دیواره های سلولی قوی تری ایجاد شوند. به علاوه ، کلسیم آنزیم هایی را که هورمون های رشد را به نوک رشد می رساند ، فعال می کند.

تلقیح میکروبی برای نشا ( درمان و پیشگیری )

درمان نشا با مواد تلقیحی میکروبی نیز ایده خوبی است. برخی از میکروب ها نیتروژن را از هوا فیکس کرده و به گیاه می رسانند ، برخی دیگر فسفر را محلول می کنند و برخی دیگر مواد محافظتی گیاه و هورمون های ریشه زایی تولید می کنند. به عنوان مثال ، برخی از میکروارگانیسم ها اسید آمینه تریپتوفان را در سطح ریشه ها تولید می کنند. سلولهای ریشه تریپتوفان را به راحتی جذب کرده و به برگها منتقل می کنند و در آنجا به IAA تبدیل می شود. سپس IAA به ریشه ها نشا پمپ می شود تا رشد موهای ریشه جدید را تحریک کند.

میکروب های مفید نیز سیدروفور تولید می کنند. کلمه siderophore به معنای واقعی کلمه "حامل آهن" است. سیدروفورها که یکی از قوی ترین کلاتورهای آهن در طبیعت است ، به طور غیر مستقیم به عنوان عوامل محافظت از نشا عمل می کنند. از آنجا که باکتریهای مفید سطح ریشه را استعمار می کنند ، سیدروفورها آهن را جدا می کنند و آن را در دسترس مهاجمان خارجی قرار نمی دهند بنابراین ریشه ها در برابر عوامل بیماری زای ریشه مانند پتیوم و ریزوکتون محافظت می شوند. برخی از مخلوط های بدون خاک با افزودن گونه های خاصی از باسیل سوبتیلیس به مخلوط و نامیدن آن به عنوان یک قارچ کش بیولوژیکی ، از این فرآیند استفاده می کنند.

اگر ابزار مناسبی داشته باشید و چند دستورالعمل ساده را دنبال کنید ، تکثیر آسان است. فقط بذرها را خوب خیس کنید و نور و گرمای کافی را تأمین کنید. پس از آن ، برای رشد نشا های قوی و سالم با ساقه های ضخیم و شاخ و برگ سبز تیره ، فقط کمی لخته شدن لازم است. تکثیر کم هزینه ترین قسمت رشد در محیط داخلی است ، پس از انداختن چند بذر اضافی نترسید و همیشه بهترین ها را از بین بهترین ها انتخاب کنید!

">نشاانواع نشاء فروش نشاء قیمت نشاء نشاء نشاء بادمجان
0

3af2fed7402b2a379545b90c3026eee3dfae21aa 14 - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست  ؟

مصطفی قدیری سوال ویرایش شده دسامبر 14, 2020
گذاشتن نظر
0

نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست  ؟

وقتی کلمه بادمجان ( Solanum melongena) را می  شنوم ، بلافاصله به یاد غذای مدیترانه ای مورد علاقه خودم می افتم ، بابا غنوش دودی و پر زرق و برق.

مورد بعدی که فکر می کنم رنگ معروف بادمجان است ، آن سایه عمیق ، زرق و برق دار و شدید… سفید است؟
Best White Eggplant Varieties Pin - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
بادمجان سفید؟ بیایید کشف کنیم ، باید؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که بادمجان بنفش تیره و عمیق ما چگونه نام نسبتاً زنده و به ظاهر بی معنی خود را پیدا کرده است؟

خام ، این سبزی بزرگ بنفش چیزی شبیه تخم مرغ نیست. وقتی پخته شد ، طعم و مزه ای ندارد و شبیه تخم مرغ نیست.

بنابراین چگونه کلمه تخم مرغ به یک بادمجان پیوست ، از نظر ریشه شناسی صحبت کرد؟

نحوه کار: در انگلیس در دهه 1700 سبزی جدید در صحنه آشپزی ظاهر شد. این سبزی سفید ، کوچک و درست مثل تخم مرغ بود.

تصمیم گیری برای نامیدن این سبزیجات جدید: بادمجان تصور زیادی لازم نداشت. این نام تحمل کرد و انواع ارغوانی را نیز در بر می گیرد.
Small White Eggplant Growing in the Garden - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
امروزه هنوز ارقام زیادی از بادمجان سفید وجود دارد. برخی از آنها واریته های قدیمی هستند ، در حالی که برخی دیگر اخیراً ترکیبی هستند که کشت می شوند.

و میوه های این گونه ها در انواع مختلف و اندازه ها – کوچک و گرد ، بلند و نازک ، یا چاق و بیضی شکل وجود دارد.

من قصد دارم شما را به گشت و گذار در نه رقم برسانم که دارای همه اشکال و اندازه ها هستند و طیف گسترده ای از کاربردهای آشپزی را فراهم می کند. اگر در باغچه خود برای پرورش بادمجان تازه کار هستید راهنمای کامل ما را ببینید .

آنچه در اینجا من پوشش خواهم داد

9 نوع بهترین بادمجان سفید برای باغ شما

  • سفید در مقابل بنفش
    1. کاسپر
    2. کلارا
    3. شبح شکن
    4. گرتل
    5. تخم مرغ سفید ژاپنی
    6. پالوما
    7. برفی
    8. سفید روبان تایلندی
    9. دنباله دار سفید
  • جدول مقایسه رقم

سفید در مقابل بنفش
در مقایسه با انواع بنفش ، بسیاری از ارقام سفید پوست نازک تری دارند ، به همین دلیل معمولاً در سوپرمارکت ها دیده نمی شوند.

پوست های نازک به این معنی است که آنها در حین حمل و نقل راحت تر کبود می شوند و در نتیجه محصولاتی با ظاهر کمتر از فروشگاه ظاهر می شوند.

Close Up of White Eggplants - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟

هنگامی که شما در حیاط خانه خود محصول خود را پرورش می دهید ، لازم نیست که نگران حمل و نقل محصول خود باشید ، بنابراین ممکن است پوست های نازک تر برای شما مسئله ای نباشد.

به هر حال ، پوست نازک نیز دارای یک مزیت است:

به گفته دکتر لئونارد پری ، استاد پروستشن در دانشگاه ورمونت ، به همراه دانه های آنها ، بیشتر تلخی مربوط به خوردن این سبزیجات از ترکیبات موجود در پوست حاصل می شود.

پوست کمتر برابر با تلخی کمتری است ، بنابراین اگر طعم تلخ بادمجان بنفش قدردانی شما را از این سبزیجات باز کرده است ، شاید وقت آن است که به آن فرصتی دوباره بدهید.

White Eggplant Varieties Pin Image - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟

برخی از این گونه های ظاهری آلبینو طعم بسیار شیرین تری نسبت به انواع بنفش دارند و این امکان را برای تجربه های جدید و طعم آور غیر منتظره فراهم می کند. به نظر کافی دلیل می رسد تا آنها را امتحان کنم!
9 نوع بهترین بادمجان سفید برای باغ شما
برای تور خود در دنیای بادمجان بدون رنگ آماده هستید؟ بیا بریم! در اینجا 9 مورد از انواع بادمجان سفید مورد علاقه من برای پرورش در باغ شما وجود دارد.
1. کاسپر
‘Casper’ رقم وراثت فرانسوی است که در میان بادمجان ها کاملاً منحصر به فرد است.

برخلاف اکثر ارقام دوست داشتنی این سبزی ، ‘Casper’ در روزهای خنک فصل رشد رشد می کند و تولید آن را در گرمترین قسمت تابستان کاهش می دهد.

با این حال ، هنوز هم حساس به سرما است ، بنابراین به کاشت آن با محصولات فصل خنک خود ادامه ندهید.

White Eggplants Growing in the Garden - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟

میوه به رنگ عاج زود رسیده و تقریباً در 70 روز به بلوغ می رسد.

این خبر خوبی برای کسانی است که تابستان کوتاه داریم و همیشه وقت کافی برای آوردن آن گونه ها را نداریم که رسیدن به محصول برای رسیدن به محصول بیشتر طول می کشد.

از طرف دیگر ، باغداران در مناطقی که تابستانهای گرم و طولانی دارند بهتر است تنوع دیگری را انتخاب کنند.
White Eggplant Fruits Growing in the Garden - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
گیاهان “کاسپر” در بلوغ به 2-3 فوت قد می رسند ، با میوه های کشیده که تقریباً کاملاً عاری از ترکیباتی هستند که باعث ایجاد طعم تلخ می شوند.

اینها دارای عطر و طعم ملایم ، تقریباً قارچ مانند ، همراه با گوشت گوشتی و بافتی ابریشمی هستند. بهتر است آب پنیر انتخاب شود که طول آنها به 6 اینچ می رسد.

‘Casper’ رقمی است که گرده افشانی می شود ، بنابراین اگر گیاهان از انواع دیگر جدا شوند ، بذرهای ذخیره شده درست می شوند.
Caspar - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
‘کاسپر’

بذرهای ‘Casper’ در بسته های اندازه های مختلف از Eden Brothers موجود است .
2. کلارا
با اقامت در اروپا ، اما در حال انتقال از فرانسه به ایتالیا ، ‘Clara’ ترکیبی ایتالیایی است که در 65-70 روز محصول پرباری تولید می کند.

میوه های زود رس ، روشن و خامه ای ‘Clara’ به شکل استوانه ای هستند و به 6-7 اینچ طول و 4-5 اینچ عرض می رسند.
White Eggplants in a Bowl - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
با داشتن پوستی نازک که به راحتی کبود می شود ، می خواهید میوه ها را به محض رسیدن سریعاً استفاده کنید.

بادمجان ‘کلارا’ طعم ملایمی با ته رنگ مغزهای خشک و بافتی گوشتی و خامه ای دارد.
Clara - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
‘کلارا’

بذور رقم ‘Clara’ در بسته های 50 تایی از David’s Garden Seeds از طریق آمازون موجود است .
3. شبح
همانطور که ممکن است در مورد “Caspar” مشاهده کرده باشید ، ارجاعات به ارواح در میان انواع سبزیجات کم رنگ زیاد است. ‘Ghostbuster’ نمونه دیگری از این دست است.

این ترکیبی یک محصول در اواسط فصل را ارائه می دهد ، که در 72-80 روز بالغ می شود.
White Eggplant Fruit in Wicker Basket - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
گیاهان ‘Ghostbuster’ می توانند بسیار بزرگ شوند.

با عادت رشد نیمه پراکنده ، رشد گیاهان تا 5 فوت با رشد 4 فوت در بلوغ غیر معمول نیست.

میوه های ‘Ghostbuster’ بیضی شکل هستند ، طول آنها تا 6-7 اینچ و عرض آنها 4 اینچ است.

آنها طعم شیرینی را تا رسیدن بیش از حد حفظ می کنند ، در آن زمان آنها زرد می شوند و طعم تلخی پیدا می کنند – بنابراین مطمئن شوید که آنها را قبل از زرد شدن انتخاب کنید.

‘شبح’

بذرهای ‘Ghostbuster’ در بسته های 25 تایی از گلخانه های Pase از طریق آمازون موجود است .
4. گرتل
‘Gretel’ با نامی اشاره به یک افسانه افسانه ای دوران کودکی دوستانه ، خوشه هایی از بادمجان کوچک ، عاج رنگ خالص تولید می کند.
Purple Eggplant Flowers - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
با رسیدن به بلوغ فقط در 50-60 روز ، این یکی از اولین انواع سفید بالغ است که می توانیم پیدا کنیم. این هیبرید در سال 2009 برنده گروه سبزیجات All America Selections بود.

این گیاه می تواند با رشد 2 تا 3 فوت در بلوغ به 3-4 فوت قد برسد و در ظروف عملکرد خوبی دارد .
Long Thin White Eggplants Growing in the Garden - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
“گرتل” دارای میوه های کشیده ای است که به طور معمول کوچک ، با طول 3-4 اینچ انتخاب می شوند. در صورت ترغیب ، نوارهای بنفش ایجاد می شود.

این رقم میوه هایی شیرین و هرگز تلخ ، دارای دانه های کم و پوستی است که حتی در صورت برداشت دیر نیز حساس است.
Gretel - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
“گرتل”

دانه های “گرتل” در بسته های 100 تایی از True Leaf Market در دسترس است .
5. تخم مرغ سفید ژاپنی
‘تخم مرغ سفید ژاپنی’ میراثی با عملکرد زیاد است که میوه ای به شکل تخم مرغ تولید می کند و به ریشه نام این سبزیجات بازمی گردد.

در اوایل رسیدن ، این گیاه مناسب ظرف ظرف 65 روز به بلوغ می رسد.
Basket of White Eggplants - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
میوه های این واریته به شکل تخم های درشت ، به طول تقریبی 2-3 اینچ و در اوج خود طعم غنی و خامه ای است.

با این حال ، با زرد شدن طعم تلخی پیدا می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از تغییر رنگ آنها را برداشت می کنید.
Japanese White Egg - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
‘تخم مرغ سفید ژاپنی’

بذرهای “White White Egg” در بسته های 300 تایی از Home Grown Seeds از طریق آمازون در دسترس هستند .
6. پالوما
‘Paloma’ ترکیبی دیگر است که برای تولید کنندگان کوتاه مدت مناسب است. گیاهان نیرومند و پرمصرف هستند و فقط در 65 روز به بلوغ می رسند.
Freshly Harvested White Eggplant in Basket - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
آنچه در مورد “پالوما” متفاوت است ، بادمجان زنگوله ای است که به آرامی دنده دارد.

این میوه های پوست نازک ، به طول چمباتمه به طول 4.5 اینچ و عرض 3.5 اینچ ، طعمی ملایم شیرین و خامه ای دارند.
Paloma - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
‘پالوما’

بذرهای “Paloma” در بسته های 15 یا 120 تایی از سبزیجات شریر از طریق آمازون موجود است .
7. برفی
‘Snowy’ رقم کوتاه فصلی است که میوه های بزرگ و استوانه ای در گیاهان محکم و ایستاده تولید می کند که در بلوغ به 2-3 فوت قد می رسند.

بسیار برازنده ، “Snowy” حدود 60 روز دیگر بالغ می شود و برای ظروف مناسب است.
Purple Eggplant Flower Growing in the Garden - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
برخلاف “Clara” ، انتخاب استوانه ای دیگر ما ، “Snowy” گرده افشانی می شود بنابراین می توانید بذرها را برای کاشت های بعدی ذخیره کنید.

خرس های برفی بادمجانی به رنگ برف دارند که به طول 8-10 اینچ دلچسب می رسند و دارای عطر و طعم لطیف ، شیرین و ملایمی هستند و هیچ ته رنگ تلخی ندارند.

میوه ها به دلیل پوست متوسط ​​و ضخیم و بافت سفت ، در حین پخت و پز خوب نگه می دارند.
Snowy - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
‘برفی’

بذرهای ‘Snowy’ در بسته های 30 تایی از Seedz از طریق آمازون موجود است .
8. روبان سفید تایلندی
اگر این بادمجان را با یک گوجه فرنگی گیاهی اشتباه بگیرید ، بخشیده می شوید .
White Eggplant on the Plant Growing in the Garden - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
این واقعیت که این دو عضو شب بو از خانواده Solanaceae با هم رابطه فامیلی دارند ، هنگامی که به میوه های این رقم نگاه می کنید ، آسان است.

“Thai White Ribbed” میوه خود را روی گیاهانی با قد 2 تا 3 فوت تولید می کند و بلوغ آن تا 90 روز طول می کشد ، بنابراین بیشتر مناسب مناطق با فصل رشد طولانی است.
Small Rounded White Eggplants Close Up - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
این گونه بادمجان را با شکلی گرد و صاف با نوارهای عمیق تحمل می کند – ظاهری کاملاً شبیه گوجه فرنگی ورقه ورقه ای گیاه آلبینو.

میوه های 3 تا 4 اینچی دارای طعم ملایم ، و بافتی صاف و خامه ای هستند.
9. دنباله دار سفید
‘ستاره دنباله دار’ سفید مانند ستاره های در حال تیراندازی نوعی ژاپنی است که دانه های کمی دارد و کاملا بدون عطر و طعم تلخ است.
Long and Thin White Eggplants Ready to Harvest - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
این گیاهان ترکیبی در 70 روز به 2-3 فوت قد می رسند و بالغ می شوند.

این رقم میوه های عاج کشیده و طولانی را تولید می کند که به طول نجومی 10 اینچ و عرض 2 اینچ می رسد.
Long Thin White Eggplant - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
“ستاره دنباله دار” میوه هایی دارد که پوست نازک ، شیرین و گوشتی است.
White Comet - نشاء بادمجان ریحانی سفید و بلند چیست ؟
“دنباله دار سفید”

بذرهای “White Comet” در بسته های 25 تایی از باغ ما از طریق آمازون موجود است .

جدول مقایسه رقم

تنوع
روزهای بلوغ
اندازه و شکل میوه
طعم و بافت

کاسپر
70
6 اینچ؛ کشیده
ملایم ، قارچ مانند ؛ گوشتی

کلارا
70-65
6-7 اینچ طول ، 4-5 اینچ عرض ؛ استوانه ای
ملایم ، خشکبار خامه ای ، گوشتی

شبح شکن
72-80
6-7 اینچ طول ، 4 اینچ عرض ؛ بیضی شکل
شیرین خامه ای

گرتل
50-60
3-4 اینچ؛ کشیده
شیرین ، ملایم ؛ مناقصه

تخم مرغ سفید ژاپنی
65
2-3 اینچ؛ تخم مرغی شکل
غنی ، با طعم کامل ؛ خامه ای

پالوما
65
5-4 اینچ طول ، 3 اینچ عرض ؛ زنگ شکل
شیرین ، ملایم ؛ خامه ای

برفی
60
8-10 اینچ؛ استوانه ای
شیرین ، ملایم ؛ ظریف

سفید روبان تایلندی
90
3-4 اینچ؛ گرد و مسطح
ملایم ، خوشمزه صاف ، خامه ای

دنباله دار سفید
70
10 اینچ طول ، 2 اینچ عرض ؛ کشیده
شیرین ، ملایم ؛ گوشتی

گیاهی با هر نام دیگر
اکنون که گشت و گذار در این نه رقم سفید را انجام داده اید ، آیا آماده اید که تخم مرغ را دوباره در بادمجان خود قرار دهید؟

به نظر می رسد کدام یک از این انواع به باغچه شما احتیاج دارد؟ دوست دارم در مورد نظرات شما در مورد نظرات بشنوم.

مرکز عرضه کلي و جزئي نشا به سراسر ايران با بالاترين کيفيت و تکنولوژي روز زير نظر شرکت دانش بنيان نهال گستر رويان

منبع : gardenerspath.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2066 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات