معرفی کتاب جعبه سیاه پرستاری

1

کتاب جعبه سیاه پرستاری جدیدترین کتاب تست ارشد پرستاری است. این کتاب یکی از بهترین کتاب تست های موسسه علمی انتشاراتی سنا است. این کتاب بر اساس برونر 2018 و جدیدترین نسخه بلک اند فیپس بروز رسانی شده است. از ویژگی‌های مهم جعبه سیاه پرستاری می‌‌توان به چاپ رنگی این کتاب اشاره کرد. که تقریباً هیچ کت تستی از این ویژگی برخودار نیست. در کتاب تست جعبه سیاه ارشد پرستاری میزان سختی سوالات مطابق با تصویر زیر مشخ شده است. این امر سبب می‌شود تا خواننده با سوالات دشوار آزمون آشنا شود و با پاسخ دهی غلط به ان‌ها روحیه خود را از دست ندهد. قیمت کتاب جعبه سیاه پرستاری بسیار مناسب است و با تجه به کیفیت بالای کتاب، قیمت ارزانی برای این کتاب در نظر گرفته شده.

همچنین در این کتاب سوالات پرتکرار کنکور با استفاده از یک تصویر آیکونی که شبیه به یک لامپ روشن است مشخص شده است. نویسندگان این کتاب با بررسی کامل هر کدام از کتاب های تست پرستاری از ناشران مختلف و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آن ها این کتاب را به سرانجام رسانده اند.

این کتاب در عرض یک سال بین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پرستاری به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد بطوریکه بسیاری از رتبه های برتر کنکور ارشد پرستاری امسال برای تست زنی کتاب جعبه سیاه پرستاری را معرفی می کنند.

در کنار پاسخ های تشریحی و تحلیلی کتاب جعبه ی سیاه پرستاری، زیبایی بصری که در گرافیک و صفحه آرایی آن دیده می شود باعث می شود خواننده در حین تست زنی دچار خستگی نشود و از خواندن آن، مخصوصا هنگام مطالعه پاسخ های تشریحی لذت ببرد. در روبروی گزینه صحیح هر سوال، علامت میزانی دشواری سوال از نظر نویسنده درج شده است. حتی سوالاتی که پر تکرار هستند در پاسخ ها با یک لامپ روشن متمایز شده اند تا خواننده توجه بیشتری به این سوالات داشته باشد.

ویژگی های کتاب جعبه سیاه ارشد پرستاری

20 سال آزمون کارشناسی ارشد پرستاری
ارائه پاسخ های تحلیلی و جامع و نقد سوالات مبهم
استفاده از بروزترین منابع کنکور کارشناسی ارشد پرستاری برای پاسخ به سوالات
امکان دانلود سوالات ارشد پرستاری تا دوسال بعد، بصورت رایگان از طریق سایت (برای خریداران کتاب)

برای مطالعه ادامه این مطلب همچنین خرید این کتاب به سایت بوک مدیکال مراجعه کنید. 

bookmedical سوال پرسید سپتامبر 29, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1111 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات