متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

0

 

 

بایدو با «سرزمین امید»، اپلیکیشنی برای کنفرانس هوش مصنوعی این غول فناوری، به گروه متاورس می‌پیوندد.

غول جستجوی اینترنتی گفت که برنامه Xi Rang می تواند میزبان ۱۰۰۰۰۰ شرکت کننده به طور همزمان باشد و اولین پلتفرم متاورس خواهد بود که میزبان کنفرانس چینی است.بایدو به همتایان خود مانند Tencent و NetEase می‌پیوندد تا مهارت‌های متااور خود را تبلیغ کنند، زیرا رسانه‌های دولتی چین در مورد تبلیغات این مفهوم هشدار می‌دهند.

اخبار متاورس

che pan - متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

 

تاریخ انتشار: 18:00، 10 دسامبر 2021

 

 

 

5b169772 71f1 459b a2c8 bbb9efd7e78e df79401f - متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

The City of Creators in Baidu’s Land of Hope، یک اپلیکیشن متاورس که غول جستجوی اینترنتی این ماه برای کنفرانس توسعه دهندگان هوش مصنوعی خود راه اندازی می کند. عکس: بایدو

اولین محصول متاورس بایدو، به نام سرزمین امید، اواخر این ماه راه اندازی می شود، زیرا غول جستجوی اینترنتی چینی در عجله برای توسعه فناوری که توجه منتقدان پکن را به خود جلب کرده است، به همتایان خود می پیوندد.

 بایدو در روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپلیکیشن جدید متاورس که در زبان چینی به نام Xi Rang شناخته می‌شود  ، در تاریخ 27 دسامبر به عنوان یک سایت مجازی برای کنفرانس سه روزه توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی (AI) شرکت مستقر در پکن در سال جاری راه اندازی خواهد شد.

به گفته این شرکت فناوری، این اولین کنفرانس چینی خواهد بود که در فضای متاورس برگزار می شود. همچنین به خود می بالید که پلتفرم آن می تواند 100000 شرکت کننده را که همزمان با یکدیگر تعامل دارند، مدیریت کند.

 

سرکوب بازی در چین: نگرانی ها در مورد ممنوعیت Steam پس از مشکلات اتصال کریسمس افزایش یافت

  • گیمرهای چینی در رسانه های اجتماعی از مشکلات اتصال متناوب با Steam، بزرگترین پلتفرم بازی های ویدیویی جهان شکایت کردند.
  • Steam امسال یک فروشگاه فقط در چین راه‌اندازی کرد، که نگرانی‌ها مبنی بر مسدود شدن فروشگاه جهانی توسط فایروال بزرگ این کشور را تشدید کرد.

image from ios - متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

 

 

f536845d bf7c 46b6 afaa 7cc8055a88a9 5a561f7a - متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

گیمرهای چینی در روز کریسمس هنگامی که فروشگاه محبوب بازی های ویدیویی استیم دچار قطعی های متناوب شد، نگران شدند و این نگرانی را ایجاد کرد که مقامات بالاخره آن را مسدود کرده اند. عکس: Shutterstock

نگرانی‌ها مبنی بر مسدود شدن بزرگترین پلتفرم بازی‌های ویدیویی جهان استیم در چین در روز کریسمس، در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است زیرا گیمرها از مشکلات اتصال به وب‌سایت چند روز پس از شروع فروش محبوب پایان سال خود شکایت کردند.

به نظر می رسد دسترسی به فروشگاه با مشکلات اتصال متناوب در بخش های مختلف سرزمین اصلی چین مواجه است و برخی از کاربران می گویند که هیچ مشکلی برای اتصال ندارند. دولت هیچ اطلاعیه ای در مورد Steam و همچنین Valve Corp، مالک این پلتفرم مستقر در ایالات متحده منتشر نکرد.

یکی از کاربران در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo در روز یکشنبه با اشاره به خطای زمانی که یک صفحه وب بارگیری نمی شود، نوشت: “من نتوانستم پلتفرم را از طریق شبکه محلی باز کنم، که کد خطای 118 را برمی گرداند.” این کاربر اضافه کرد که این پلتفرم همچنان می تواند با استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN)، ابزاری رایج برای دور زدن سانسور اینترنت، قابل دسترسی باشد.

چرا دولت چین از بازی های ویدیویی متنفر است؟
19 نوامبر 2021

6d0c34d0 4850 11ec 88c2 0bacf4eabd5b image hires 210223 - متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

از  زمانی که Valve سه سال پیش اعلام کرد که روی Steam China کار می کند، بسیاری از گیمرهای چینی ابراز نگرانی کرده اند   که پلتفرم جهانی Steam در نهایت توسط فایروال بزرگ مسدود شود  . این پلتفرم که  امسال  با کمک شریک محلی بازی‌های ویدیویی چینی Perfect World راه اندازی شد ، همچنان در دسترس است.

 

 

از روز شنبه، زمانی که مشکلات برای افرادی که سعی در دسترسی به Steampowered.com داشتند، جوامع بازی های چینی در مورد این موضوع بحث کردند.

 

یکی از کاربران به HeyBox، یک انجمن بازی های ویدیویی آنلاین چینی زبان، گفت: «این وب سایت مشکوک به مسدود شدن متناوب است، به این معنی که بخشی از زمان و [بر اساس] مکان مسدود می شود. “این شبیه به نحوه مسدود شدن GitHub در چین است.”

شنبه

خبرنامه فناوری داخلی چین

با ارسال، با دریافت ایمیل های بازاریابی از SCMP موافقت می کنید. اگر اینها را نمی خواهید، اینجا را علامت بزنید

 

 
 
 

با ثبت نام، با شرایط و قوانین  و  سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید 

سایت اشتراک‌گذاری کد متعلق به مایکروسافت GitHub یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوبی است که در چین با مسدود شدن متناوب مواجه شده است. یک قطعی در سال 2013 به  اعتراض برنامه نویسان  خشمگین از قطع ارتباط با جامعه توسعه دهندگان مهم برای نرم افزار منبع باز منجر شد و در نهایت دسترسی دوباره برقرار شد.

 

این حادثه در پایان سالی رخ داد که در آن پکن یکی از سخت‌ترین سرکوب‌های خود را علیه صنعت بازی‌های ویدیویی به راه انداخت. بزرگترین حرکت آن در ماه آگوست رخ داد، زمانی که  زمان بازی را  برای افراد زیر 18 سال به تنها سه ساعت در بیشتر هفته ها محدود کرد – فقط بین ساعت 8 بعد از ظهر تا 9 شب در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و تعطیلات قانونی.

604a6808 18f4 4989 b099 e31268562287 60c0c0c6 - متاورس چین با نام سرزمین امید به گروه متاورس پیوست | اخبار متاورس

ژو تائو، ساکن ووهان، در 21 اکتبر 2020 در خانه خود یک بازی ویدیویی انجام می دهد. بازی در طول همه گیری در چین رونق گرفت، که تقریباً یک چهارم از درآمد جهانی Steam در سال گذشته را تشکیل می داد. عکس: AP

اداره کل مطبوعات و انتشارات  از ماه جولای تاکنون هیچ بازی جدیدی را برای فروش در کشور مجوز نداده است  . همچنین به توسعه دهندگان داخلی گفته شده است که اطمینان حاصل کنند که محتوای بازی های ویدیویی با ارزش های “سوسیالیستی” چین مطابقت دارد.

 

از زمان شروع مشکلات اتصال، برخی در رسانه های اجتماعی در مورد حمله احتمالی به سرور نام دامنه (DNS) حدس می زنند که ممکن است توضیح دهد که چرا برخی از افراد همچنان به Steam دسترسی داشتند. نتایج Ping.pe نشان می دهد که از دست دادن بسته از چندین شهر چین در روز دوشنبه کاهش یافته است، اگرچه هنوز بیشتر از سرورهای متصل از خارج از چین است.

فروشگاه جهانی استیم مدت‌هاست که در یک منطقه خاکستری قانونی در سرزمین اصلی فعالیت می‌کند. بازی‌هایی که در چین فروخته می‌شوند قرار است مجوز رسمی داشته باشند، که در مورد همه بازی‌های روی پلتفرم جهانی صدق نمی‌کند. نتایج جستجو از یک وب‌سایت وابسته به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) نشان می‌دهد که Steampowered.com به عنوان «نام دامنه غیرقانونی» در لیست سیاه قرار گرفته است. تماس ها با MIIT روز دوشنبه بی پاسخ ماند.

 

در حالی که چین در حال حاضر مسدود شده بسیاری از ویژگی های اجتماعی بخار – از جمله تخته های بحث، کارگاه های آموزشی، بازارها، و پخش برنامه های – بخار برای سال شده است به عنوان فروش اجازه به طور مستقیم به مصرف کنندگان در کشور با استفاده از گزینه های پرداخت محلی مانند  Tencent به منابع ، ویچت پرداخت و  مورچه گروه Alipay است. مورچه یکی از  زیرمجموعه های هلدینگ گروه علی بابا ، مالک  ساوت چاینا مورنینگ پست است .

 

بر اساس تحقیقات Zhiyan Consulting، کاربران چینی در حدود یک چهارم درآمد جهانی Steam در سال 2020 سهم داشتند. برای حفظ دسترسی به چین، Steam در گذشته بازی‌ها را سانسور یا مسدود کرده است.

 

در مارس 2020، Steam  کاربران چینی را  از خرید Plague Inc مسدود کرد ، یک بازی شبیه‌سازی استراتژی بلادرنگ که به بازیکنان اجازه می‌دهد یک پاتوژن ایجاد کنند تا بشریت را از بین ببرد. محبوبیت این بازی  پس  از شیوع ویروس کرونا در ووهان افزایش یافت. توسعه‌دهنده بازی Ndemic Creations گفت که مطلع شده است که این عنوان توسط اداره فضای مجازی چین غیرقانونی تلقی شده است.

با این حال، اگر فروشگاه جهانی Steam در نهایت مسدود شود، گیمرهای چینی دسترسی به هزاران بازی را که از راه های دیگر به راحتی قابل دسترسی نیستند، از دست خواهند داد. Steam China در حال حاضر تنها 103 عنوان در دسترس را نشان می‌دهد، که با تقریباً 110000 عنوان موجود در فروشگاه جهانی برای کاربران چینی، تفاوت فاحشی دارد.

 

 

 

 

حسین قدیری سوال پرسید دسامبر 28, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1492 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات