مبل چستر چیست و چگونه تولید میشود ؟

0

مبل چستر چیست و چگونه تولید میشود ؟

حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان ایرانی در راستای ساختن ایران زمین 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده فوریه 25, 2021
گذاشتن نظر
0

مبل چستر چیست و چگونه تولید میشود ؟

مبل های چستر پر فروش ترین مدل دنیای مبلمان هستند آنها اصالتی بریتانیایی دارند ، معروف ترین آنها از چرم قهوه ای درست شده است ، از قرن ها قبل وجود داشته است اما هنوز هم از نظر سبک و هم از لحاظ عملکرد بهترین مدل است . مبل چستر یک طرح مبلمان کاملاً قابل تشخیص میباشد دسته های بلند آن و روکش های چرمی تافته برجسته ترین ویژگی هایی است که تقریباً 300 سال از آن می گذرد.

مبل چسترفیلد دقیقاً چیست؟ و چگونه تولید میشود

مبل چسترفیلد یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین مدل های مبل است. در واقع ، در کانادا ، اصطلاح chester به معنی مبلی از هر طراحی بود. اما وقتی درمورد نسخه اصلی صحبت می کنید ، این بدان معنی است که: به زبان ساده ، مبل چسترفیلد یک کاناپه بزرگ با دسته های طراحی شده است که دارای همان ارتفاع پشتی هستند. یک چستر یکپارچه با یک چرم تیره روکش شده است . مبل های مدرن تری به طور معمول با پارچه های مخملی یا پارچه های دیگر دست شده است .

مبل چسترفیلد از کجا آمده است؟

اگرچه به طور رسمی مشخص نیست ، اما به گفته تولیدکنندگان مبلمان ، در اواسط دهه 1700 لرد فیلیپ استنهوپ ، چهارمین ارل چستر ، مبلی را سفارش داد که به عنوان پدر چستر شناخته شد ، همانطور که امروز آنها را می شناسیم. لرد استنهوپ نویسنده و سیاستمدار تحسین برانگیزی بود ، و ظاهراً یک روند شناس شناخته شده در زمان خود بود. مبل چستر را می توان پس از گذشت 200 سال از بهترین و کلاسیکترین مدل های  خواند. این طرح چه با روکش چرم و چه با پارچه طرح دار ، به طور مداوم از نو اختراع شده بود تا نشان دهد که در بسیاری از مکان ها به غیر از کلوپ های آقایان تعلق دارد. برخی از طراحی های سنتی و مدرن فعلی را با طراحی کلاسیک بررسی کنید.

جهت بازدید از تنوع مبل شرکت چوبینو روی لینک chobino کلیک کنید .

در راستای بهبود مشکلات کشور همراهمان باشید با iranpsc 

حسین برخورداری پاسخ ویرایش شده فوریه 25, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1128 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات