لینک خارجی هنگام نوشتن مطلب به چه صورت است؟

0

برای بالا رفتن نمره سئو لازم است هنگام نوشتن مطالب لینک های خارجی درج کنیم
این فرآیند به چه صورت است و چند لینک خارجی برای یک مطلب و یا مقاله کافیست؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
1

برای بالا رفتن نمره سئو لازم است هنگام نوشتن مطالب لینک های خارجی درج کنیم این فرآیند به چه صورت است و چند لینک خارجی برای یک مطلب و یا مقاله کافیست؟
لینک های خارجی

پیوندهای خارجی چیست؟
External Links پیوندهای پیوندی هستند که به هر دامنه دیگری به غیر از دامنه ای که پیوند در آن وجود دارد (هدف) اشاره می کنند. به تعبیر غیر روحانی ، اگر وب سایت دیگری به شما پیوند دهد ، این یک پیوند خارجی به سایت شما محسوب می شود. به همین ترتیب ، اگر به وب سایت دیگری پیوند برقرار کنید ، این نیز به عنوان یک پیوند خارجی در نظر گرفته می شود.
نمونه کد

<span><a href="http://www.external-domain.com/"> لینک لنگر متن </a></span>

قالب بهینه
از کلمات کلیدی توصیفی در متن لنگر استفاده کنید که همان موضوع یا کلمات کلیدی مورد نظر صفحه هدف را هدف قرار دهد. لازم نیست هر بار از متن کلمه کلیدی یکسان استفاده کنید – در واقع ، انجام این کار می تواند باعث آشکارسازهای هرزنامه شود. در عوض ، به دنبال متن لنگر متنوعی باشید که زمینه و قابلیت استفاده را برای کاربران شما – و همچنین موتورهای جستجو افزایش می دهد.
لینک خارجی تعریف شده است
پیوند خارجی پیوندی است که به یک حوزه خارجی اشاره دارد.

  • سئوکاران برتر معتقدند که پیوندهای خارجی مهمترین منبع قدرت رتبه بندی هستند.
  • پیوندهای خارجی از ارزش پیوند (قدرت رتبه بندی) متفاوت از  پیوندهای داخلی عبور می کنند  زیرا موتورهای جستجو آنها را به عنوان آرای شخص ثالث در نظر می گیرند.
  • سئوکاران برتر معتقد نیستند که از ویژگی پیوند “عنوان” برای اهداف رتبه بندی استفاده می شود.

6 internal links 40092 - لینک خارجی هنگام نوشتن مطلب به چه صورت است؟

از: Google چگونه پیوندها را برای سئو ارزیابی می کند
سئو بهترین روش
داده های بررسی عامل رتبه بندی موتور جستجو نشان داده است که دریافت پیوندهای خارجی مهمترین هدف برای دستیابی به رتبه های بالا است. این از این ایده ناشی می شود که پیوندهای خارجی یکی از سخت ترین معیارها برای دستکاری و در نتیجه یکی از بهترین راه ها برای تعیین محبوبیت یک صفحه وب خاص برای موتورهای جستجو است. این ایده ابتدا توسط موتور جستجوی اولیه Alta Vista مورد استفاده قرار گرفت و بعداً توسط Google بهبود یافت.

گوگل ابتدا با معرفی جامعه استنفورد به PageRank (الگوریتمی که توسط لاری پیج ، بنیانگذار گوگل توسعه یافته است) ، نشان خود را نشان داد. این الگوریتم پیوندها را به عنوان رأی برای محبوبیت شمرد. صفحاتی که بیشترین پیوندها را به سمت خود داشته اند ، محبوب ترین ها در نظر گرفته شده اند. هنگامی که برای یک س relevantال خاص مرتبط تشخیص داده می شوند ، محبوب ترین و مرتبط ترین صفحات به اولین صفحات ذکر شده در نتایج Google تبدیل می شوند. اگرچه این الگوریتم امروزه بسیار پیچیده تر است ، اما به احتمال زیاد مفهوم پیوندهای خارجی را به عنوان رأی شامل می شود.

امروزه موتورهای اصلی جستجو از معیارهای زیادی برای تعیین مقدار پیوندهای خارجی استفاده می کنند. برخی از این معیارها عبارتند از:

  • اعتماد از دامنه لینک کردن.
  • محبوبیت صفحه لینک کردن.
  • ارتباط مطالب بین صفحه منبع و صفحه هدف.
  • لنگر متن مورد استفاده در لینک.
  • تعداد پیوندها به همان صفحه در صفحه منبع.
  • تعداد دامنه های ریشه ای که به صفحه هدف پیوند دارند.
  • تعداد تغییراتی که به عنوان لنگر متن برای پیوند به صفحه هدف استفاده می شود.
  • رابطه مالکیت بین دامنه منبع و هدف.

علاوه بر این معیارها ، پیوندهای خارجی به دو دلیل مهم مهم هستند:
1. محبوبیت
در حالی که میزان سنجش میزان ترافیک “ناموزونی” است و اندازه گیری دقیق آن برای موتورهای جستجو دشوار است (طبق گفته مهندسین جستجوی یاهو) ، پیوندهای خارجی هم یک معیار پایدارتر هستند و هم معیار سنجش آسان تری دارند. این به این دلیل است که شماره های ترافیک در سیاهههای مربوط به سرورهای خصوصی دفن می شوند در حالی که پیوندهای خارجی به صورت عمومی قابل مشاهده هستند و به راحتی ذخیره می شوند. به همین دلیل و سایر موارد ، پیوندهای خارجی معیار خوبی برای تعیین محبوبیت یک صفحه وب مشخص است. این معیار (که تقریباً مشابه نوار ابزار PageRank است) با معیارهای مربوط مرتبط است تا بهترین نتایج را برای یک جستجو جستجو شده مشخص کند.
2. مرتبط بودن
پیوندها سرنخ های مرتبطی را ارائه می دهند که برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند هستند. لنگر متن مورد استفاده در لینک است که معمولا توسط انسان نوشته شده است (که می تواند صفحات وب بهتر از رایانه تفسیر) است و معمولا بسیار بازتابنده از محتوای صفحه در حال به مرتبط است. در بسیاری از مواقع این یک عبارت کوتاه (به عنوان مثال ، “بهترین مقاله هواپیما”) یا URL صفحه هدف (به عنوان مثال ، http: //www.best-aircraft-artic … صفحه هدف و منبع ، و همچنین دامنه ذکر شده در یک پیوند نیز معیارهای ارزشمندی مربوط به موتورهای جستجو را ارائه می دهد. پیوندها به مطالب مرتبط اشاره می کنند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا مراکز دانش را در اینترنت ایجاد کنند که سپس می توانند برای تأیید اهمیت یک سند وب خاص استفاده کنند.

منبع : moz.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2646 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات