لوله های پلی اتیلن سخت چیست ؟

0

لوله های پلی اتیلن سخ چیست ؟

لوله ها و خطوط قطره ای رگ های سیستم آبیاری هستند و مایعات حیاتی را به گیاهان وابسته به خود حمل می کنند. در DripWorks ، ما مجموعه زیادی از لوله های آبیاری ، شیلنگ ها و خطوط قطره ای را حمل می کنیم. لوله و لوله های آبیاری قطره ای را می توانید در اینجا برای همه موارد از باغ خانه گرفته تا مزارع تجاری و باغ های انگور مناسب پیدا کنید.

لوله گذاری: لوله پلی اتیلن ستون فقرات هر سیستم آبیاری قطره ای است. چند لوله ای آب را از منبع شما به گیاهان منتقل می کند. سپس آب توسط گاز ساطع کننده ، خطوط قطره ای ، سمپاش یا آب پاش آزاد می شود. ساطع کننده ها را می توان به کمک دستی و مستقیماً در لوله های اصلی خط اصلی قرار داد.

1/4 “Soaker Dripline: 1/4″ لوله لوله با انتشار دهنده هایی که هر 6 ، 9 یا 12 اینچ از قبل نصب شده است. این انعطاف پذیر است و می تواند در تختخواب های باغی ، ظروف بزرگ و جعبه های گیاهان مورد استفاده قرار گیرد ، به دور درختان و بوته ها بچرخد و از ردیف ها پایین رود.

لوله Emitter Tubing 1/2 : 1/2 “لوله ای با انتشار دهنده های جبران کننده فشار از قبل نصب شده هر 9 ، 12 ، 18 ، 24 یا 36 اینچ. این برای ردیف های طولانی در زمین های تپه ای یا مسطح عالی است و معمولاً در باغات میوه ، باغ های انگور ، پرچین ها و مناظر استفاده می شود.

شیلنگ بیضی: لوله های پلی قطر بزرگتر به شکل بیضی خارج می شوند تا بتوان آن را کوئل و حمل کرد. شیلنگ بیضی معمولاً به عنوان یک خط تأمین فشار کم یا یک خط هدر برای ردیف های نوار قطره ای استفاده می شود.

لوله IPS: شلنگ بسیار محکم و انعطاف پذیر که ممکن است در اتصالات استاندارد پی وی سی چسبانده شود. در باغ های انگور برای اتصال شبکه های آب زیرزمینی به ردیف های انگور و اتصال سوپاپ های خودکار به لوله یا PVC ، این لوله برای استفاده در فشار ثابت مناسب نیست.

1 4 soaker dripline - لوله های پلی اتیلن سخ چیست ؟tubing 2 - لوله های پلی اتیلن سخ چیست ؟ips tubing - لوله های پلی اتیلن سخ چیست ؟

منبع : www.dripworks.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 24, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1486 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات