فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

0

فروشNFTعکس ها

02f1b1efaf35df3e6980bbccef61e86e78d74481 2362 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

با سلام

لطفا در مورد بحث فروشNFTعکس در صورت وجود توضیحات تکمیلی مطلب ارائه فرمایید . به چه صورت می توان عکس را NFT  کرد و سپس فروخت ؟

نیما ثانی پاسخی انتخاب نشده است مارس 15, 2022
گذاشتن نظر
1

فروشNFTعکس ها

در اولین بازار بزرگ NFT ایران (حم) ، مجموعه ای از عکس های NFT  را با قابلیت خرید و فروش در اختیار شما قرار داده ایم . برای ورود به بانک اطلاعاتی عکس های NFT  و مشاهده لیست عکس های قابل عرضه به صورت NFT ، فقط کافیست بر روی گزینه (لینک) زیر کلیک فرمایید .

اولین بازار بزرگ NFT ایران (حم)

f726b5a93262d97bb7ca816273983de825306a17 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

فروشNFTعکس ها ، آیا NFT ها آینده عکاسی هستند؟

اگر هنوز درباره NFT ها نشنیده اید، ممکن است در اقلیت باشید. اگر نام NFT ها را شنیده اید و هنوز نمی دانید چه هستند، شما تنها نیستید. من فقط سطح دنیای NFTها و افکارم را در مورد اینکه آنها می توانند برای آینده عکاسی معنی داشته باشند را می خراشم. در تلاش برای نشان دادن این افکار روی کاغذ و همچنین به اشتراک گذاشتن تجربه‌ام تا کنون در مورد فرآیند پیوستن به انجمن NFT و در نهایت ایجاد اولین NFT خود، تصمیم گرفتم کاری را که همیشه انجام می‌دهم انجام دهم و در مورد آن بنویسم. میدونم سوال داری بنابراین. زیاد. سوالات اجازه دهید چند موردی را که با آنها شروع کردم و تجربه ام در فضای NFT را با شما به اشتراک بگذارم.

فروشNFTعکس ها چیست و اساسا NFT چیست ؟

توکن غیرقابل تعویض ( NFT ) واحدی از داده های ذخیره شده در یک دفتر کل دیجیتال به نام بلاک چین است که گواهی می دهد دارایی دیجیتال منحصر به فرد است و بنابراین قابل تعویض نیست . NFT ها می توانند برای نمایش مواردی مانند عکس، فیلم، صدا و انواع دیگر فایل های دیجیتال استفاده شوند. دسترسی به هر کپی از فایل اصلی، با این حال، محدود به خریدار NFT نیست. در حالی که نسخه هایی از این اقلام دیجیتال برای هر کسی در دسترس است، NFT ها بر روی بلاک چین ردیابی می شوند تا مدرکی مبنی بر مالکیت به مالک ارائه شود که جدا از حق چاپ است. NFT ها مانند توکن های رمزنگاری عمل می کنند، اما برخلاف ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، NFT ها قابل تعویض نیستند، بنابراین قابل تعویض نیستند. در حالی که همه بیت کوین ها برابر هستند، هر NFT ممکن است دارایی زیربنایی متفاوتی را نشان دهد و بنابراین ارزش متفاوتی داشته باشد. این فرآیند تراکنش رمزنگاری با ارائه یک امضای دیجیتالی که برای ردیابی مالکیت NFT استفاده می‌شود، احراز هویت هر فایل دیجیتالی را تضمین می‌کند. NFT به دلیل شناسه‌های منحصربه‌فردشان برای ایمن کردن گواهی‌های دیجیتالی مالکیت آثار هنری استفاده می‌شود. درک این نکته مهم است که NFT چنین نیست:

  • یک اثر هنری – دیجیتالی یا غیره
  • حقوق – برای کپی، انتشار یا نمایش اثر هنری
  • نسخه های انحصاری JPG که به عنوان جانشین دیجیتال برای هنر فیزیکی عمل می کنند

163ac3badf0eccddfe7eccb461ba8015fb72df7d 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

Let There Be Light، نسخه محدود 50 نسخه در حال حاضر بیش از 75 درصد فروخته شده است. NFT این تصویر به قیمت 3E (بیش از 12000 دلار آمریکا) فروخته شد.

فروشNFTعکس ها و مزایای NFT چیست؟ 

مزایای NFT برای هر هنرمندی که آنلاین کار می کند صدق می کند. آنها از طریق رمزگذاری ویژه و توانایی معامله شدن، امنیت، سودآوری و شناخت بیشتری را برای سازندگان فراهم می کنند. از زمان ظهور اینترنت، هنرمندان دیجیتال برای حفظ حاکمیت بر آثار خود تلاش کردند. تصاویر را می توان ذخیره کرد، mp3 ها را می توان دانلود کرد، و تقریباً هر نوع فایل دیجیتالی را می توان به دلخواه به فایل های خصوصی یک فرد منتقل کرد. NFT ها نمی توانند از ذخیره شدن نسخه های کار شما جلوگیری کنند، اما می توانند به عنوان استانداردی برای تعیین و ایجاد اصالت عمل کنند. NFT ها با استفاده از چیزی به نام رمزگذاری زنجیره بلوک ایجاد می شوند. این یک فرآیند پیچیده است که در آن داده‌هایی که یک اثر هنری دیجیتالی را تشکیل می‌دهند در بسیاری از بلوک‌های تصادفی کد کامپیوتری نوشته می‌شوند. این بلوک ها بسیار بزرگ هستند و بنابراین، تکرار یا تکرار غیرممکن است. “امضای” رمزگذاری هر NFT در یک دفتر مجازی ویژه ذخیره می شود، به طوری که هر نسخه ای از آن فایل که در آینده ظاهر می شود می تواند فوراً به عنوان یک نسخه اصلی یا یک کپی شناسایی شود. این بدان معناست که هنرمندان آنلاین اکنون می توانند تولید و فروش آثار خود را همانطور که در دنیای فیزیکی انجام می دهند آغاز کنند. حس منحصربه‌فرد بودن و اصالت ایجاد شده توسط رمزگذاری زنجیره بلوک، ارزش و تقاضا برای آثار هنری دیجیتال را به روش‌هایی که قبلاً ممکن نبوده است، افزایش می‌دهد. قبل از NFTها، انگیزه کمی برای خرید آثار هنری آنلاین وجود داشت، مگر اینکه بخواهید آن را چاپ و در جایی نصب کنید.

چرا یک تصویر دیجیتال یا یک آهنگ بخریم وقتی می توان آن را از طریق اسکرین شات ذخیره کرد یا از یوتیوب دانلود کرد؟ این البته بی احترامی و زیان آور برای معیشت پدیدآورندگان است، اما به هر حال یک اتفاق رایج است. NFT ها هنر دیجیتال را به عنوان چیزی منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین، مانند چاپ عکاسی یا نقاشی، دوباره تعریف می کنند. اکنون دلیل بیشتری (فراتر از اخلاق) برای داشتن یک اثر هنری به عنوان NFT وجود دارد. رسانه های دیجیتال دیگر تنها منبع سرگرمی یا محرک نیستند، بلکه مخزن ارزش و موضوع کمبود هستند. برای هنرمند، این به معنای درآمد بیشتر از هر اثر هنری تولید شده و افزایش قابل توجهی برای هنر دیجیتال به عنوان یک تجارت یا حرفه است. در نهایت، NFT ها به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند و این بدان معناست که هنرمندانی که آثار خود را به توکن تبدیل می کنند، دید زیادی در بازارهای دیجیتال خواهند داشت. با توسعه صحنه، این پلتفرم‌ها شبیه خانه‌ها و گالری‌های حراج دنیای واقعی خواهند شد و هنرمندان را با بازنمایی، شناسایی و جبران آثاری که شایسته آن هستند، ارائه می‌کنند. اگرچه ممکن است هنوز نام NFT را نشنیده باشید، اگر این اولین بار است که در مورد ارز دیجیتال می شنوید، احتمالاً باید از زیر آن سنگ بالا بروید.

ارز رمزنگاری شده، ارز رمزنگاری شده ، یا رمزنگاری دارایی دیجیتالی است که برای کار به عنوان یک وسیله مبادله طراحی شده است که در آن سوابق مالکیت سکه فردی در یک دفتر کل موجود در قالب یک پایگاه داده رایانه‌ای با استفاده از رمزنگاری قوی برای ایمن کردن سوابق تراکنش‌ها، ذخیره می‌شوند. ایجاد سکه های اضافی و تأیید انتقال مالکیت سکه. ارز دیجیتال به شکل فیزیکی (مانند پول کاغذی) وجود ندارد و معمولاً توسط یک مرجع مرکزی صادر نمی شود. ارزهای دیجیتال معمولاً از کنترل غیرمتمرکز بر خلاف ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) استفاده می کنند.

3e923061a792e64053d22b730f52c6a78c96b0bc 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

دیوارهای خود را با چاپ محدود عکاسی آرون رید، Last Light، از مجموعه هنری لوکس اقیانوس‌ها و رودخانه‌ها تزئین کنید. امروز مال خود را سفارش دهید Fine Art Limited Edition 50.

فروشNFTعکس ها … پانک ها می فروشند اما چه کسی می خرد؟

یک نگاه به دارایی‌های دیجیتالی که در وب‌سایت‌های NFT مانند Foundation ، OpenSea و SuperRare به فروش می‌رسند، هر کسی را وادار می‌کند همین سوال را بپرسد. چه کسی اینها را می خرد و چرا؟ گران ترین NFT فروخته شده تا به امروز توسط بیپل ساخته شد و از طریق کریستیز در حراجی به قیمت 69 میلیون دلار فروخته شد. کریپتوپانک ها نیز میلیون ها دلار فروخته اند، از جمله پانک بیگانه نقابدار که 11.75 میلیون فروخته است. اگر برای شما یک JPEG پیکسلی به نظر می رسد، می توانید از قرار ملاقات بعدی خود صرف نظر کنید زیرا این دقیقا همان چیزی است که خریدار در ازای خرید خود دریافت کرده است.

بهترین راه برای توضیح ارزش NFT به طوری که یک فرد معمولی بتواند آن را درک کند، این است که به آن مانند کارت بیسبال فکر کنید، هرچند دیجیتال. این یک دارایی دیجیتال قابل جمع آوری است که در بلاک چین قابل تأیید است و مستقیماً به هنرمند متصل می شود. در فضای NFT تعداد زیادی خریدار و فروشنده وجود دارد. برخی برای کسب سود سریع در آن هستند، برخی دیگر کلکسیونرهای بلندمدت جدی هستند و تنها با ارزش ترین و کمیاب ترین دارایی ها را برای خرید انتخاب می کنند. برخی دیگر ترکیبی از این دو هستند.

پس در مورد عکاسان چطور؟ عکاسان در جامعه بسیار فعال هستند، بیشتر به عنوان فروشنده و همچنین به عنوان خریدار. بسیاری از عکاسان در سراسر این پلتفرم از یکدیگر حمایت می کنند و دیگران نیز به تجارت هنرهای غیر مرتبط با عکاسی می پردازند. من شخصاً هنر بسیار منحصر به فردی پیدا کرده ام که از طریق این تجربه کاملاً از آن لذت می برم که در غیر این صورت هرگز نمی دیدم. حتی برخی از عکاسان خود را منحصراً به عنوان عکاس NFT معرفی کرده‌اند، چیزی که من شخصا فکر نمی‌کنم عاقلانه باشد، اما برای هر یک از آن‌ها! شکی نیست که بسیاری از عکاسان در فضای NFT به موفقیت دست یافته اند. سه تا از موفق ترین ها تا کنون عبارتند از جاستین آورسانو با مجموعه شعله های دوقلو خود، کت سیمارد ، با عکاسی از منظره 1/1. آیزاک رایت، با نام مستعار Driftershoots ، یک حرکت باورنکردنی در فضا ایجاد کرده است که از شور و شوق و مبارزات شخصی خود، از طریق مجموعه Where My Vans Go Golection به وجود آمده است.

eefd8f951010a5d244a5d6f27c1217b8c781977f 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

خانه خود را با چاپ محدود عکاسی آرون رید، روی زمین همانطور که در بهشت ​​است، از مجموعه جدیدترین عکاسی کار او ارتقا دهید. امروز مال خود را سفارش دهید Fine Art Limited Edition 100.

اگر همه اینها درست است، پس مشکل چیست؟

پاسخ به این سوال، پاسخی است که به نظر من بیشتر از همه برانگیزاننده است. باید به خاطر داشته باشید که من یک عکاس طبیعت هستم که با فروش آثار هنری ملموسی که به کلکسیونرها در سرتاسر جهان می فروشد امرار معاش می کنم. افرادی که کار من را خریداری می کنند، این کار را انجام می دهند زیرا از خود کار لذت می برند و از نمایش آن در خانه و دفاتر خود لذت می برند. مطمئناً، برخی ممکن است تا حدی من را به عنوان یک هنرمند خریداری کنند، یا با امید به افزایش ارزش سرمایه‌گذاری‌شان، اما در نهایت به خاطر عشق به اثر هنری است که پاداش می‌گیرم و احساس خوبی دارم که آنها را واقعی ارائه می‌کنم. ارزش در مقابل نگرانی‌های من برای عکاسان در جامعه NFT، مبارزه‌ای را احاطه می‌کند که اگر همه چیز از بین برود، در نهایت با آن مواجه خواهند شد. من به خود NFT ها اشاره نمی کنم، فکر می کنم آنها اینجا هستند تا بمانند. من به خریداران اشاره می کنم. ایجاد و حفظ یک تجارت هنری پر رونق بسیار دشوار است. برای حفظ هر سطحی از موفقیت، نیاز به جریان ثابتی از مشتریان جدید و مکرر دارد. 

فضای NFT تفاوتی با هر سرمایه گذاری تجاری دیگر ندارد… برای ساختن برند شما و حتی بیشتر از آن برای استحکام بخشیدن به جایگاه خود در دنیای هنر، کار سختی می طلبد. توصیه شخصی و حرفه ای من این است که هم از نظر روحی و هم از نظر مالی برای دست اندازهای غیرقابل شک جاده آماده شوید. کاملاً ممکن است که جنبش NFT به رشد و شکوفایی هنرمندان از هر نوع، از جمله عکاسان ادامه دهد. به همان اندازه ممکن است که به چیزی کاملاً متفاوت تغییر کند یا همه از هم بپاشند. اگر در این فضا باشید، به خوبی می‌دانید که همه اینها هنوز بسیار جدید است و ناشناخته‌های زیادی وجود دارد. ارزش Jpeg شما، هم برای جامعه و هم برای بازار مصرف به طور کلی ممکن است کاملاً از بین برود. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران واقعی در این فضا وجود دارند که با بیشترین هیاهو و کمبود، سود را به 1% از NFT‌های برتر تبدیل می‌کنند، اما به محض اینکه این خریداران فرصت‌های زیادی را تجربه کنند، کیف پول‌های خود را می‌بندند و به روابط خود با ثروت باز می‌گردند. تیم های مدیریت، وال استریت و دارایی های دنیای واقعی.

7aa14b9f48900ce71de33ebe5c4ce8416c8dd46b 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

خانه خود را با چاپ محدود عکاسی آرون رید، The Vortex، از مجموعه Newest Work Photography او ارتقا دهید. امروز مال خود را سفارش دهید Fine Art Limited Edition 50. آیا NFT ها ایمن هستند؟ ارزهای دیجیتال و NFT ها با بحث و جدل در حال چرخش هستند، مملو از چه اگرها و پر از خطرات پنهانی که در سایه ها پنهان شده اند. انرژی مورد استفاده برای ایجاد ETH ، علیرغم شایعات در مورد منابع تمیزتر استخراج و استخراج در آینده نزدیک، دائماً در رسانه ها مورد انتقاد قرار می گیرد. همچنین گمانه‌زنی‌ها و انگشت‌نمایش‌های زیادی وجود دارد، یا کاملاً بی‌اساس یا حداقل، بدون توجه به مقایسه‌های واقعی مرتبط. پیامدهای واقعی کیف پول های گم شده، هک کیف پول و سایر داستان های ناگوار وجود دارد که در سال های آینده به شنیدن آنها ادامه خواهیم داد. در حالی که دولت به بررسی و تشکیل قوانین جدید در مورد مالیات و هر تعداد دیگر از هزینه های مالی مرتبط با NFT ها ادامه می دهد، بسیاری از کسانی که آن را در دنیای دیجیتال زندگی می کنند ممکن است در دنیای فیزیکی با مشکل بسیار واقعی مواجه شوند. فقط زمان می تواند بگوید. من حتی تعدادی توییت از اعضای جامعه را خوانده ام که در مورد مالیات ها و IRS صحبت می کنند، مثل اینکه به آنها مربوط نمی شود. حتی یک نفر پیشنهاد کرد که Jpeg هایی که می خریدند حذف مالیات هستند! من یک چیز را بدون شک می دانم. IRS مانند سایر درآمدهایی که دریافت می کنید مالیات بر درآمد شما اعمال می کند و شما در نهایت آنها را پرداخت خواهید کرد. اگر صادقانه فکر می کنید که خرید آنلاین Jpeg یک هزینه تجاری است، لطفاً به خودتان لطف کنید و با یک متخصص مالیاتی واقعی مشورت کنید.

084ce82b3844681709080598103030cbe785877b 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

آیا AARON REED PHOTOGRAPHY NFT وجود دارد؟

این مجموعه رسمی از Aaron Reed Photography NFT است که من قبل از فکر کردن به این همه فکر کردم، صرفاً به این دلیل که می‌خواستم در چیزی شرکت کنم که به نظر می‌رسد ممکن است یک پلتفرم جدید ارزشمند و جالب برای عکاسی در آینده باشد. من سعی کردم با برش تصاویری که قبلاً ارزش خود را ثابت کرده اند، چیزی واقعاً کمیاب را ارائه دهم که ارزش آنها در جهان واقعی بیش از 400 هزار است. به دلیل کسب و کارم به عنوان یک هنرمند در دنیای فیزیکی عکاسی هنرهای زیبا، اغلب چاپ های محدودی را با NFT هایی که می فروشم ارائه می دهم و پیشنهادی دوگانه برای خریدار ارائه می دهم. پس از گذراندن دو هفته در توییتر، یادگیری در مورد NFT و عضویت در جامعه، افکار من در مورد هر یک از نگرانی های اولیه ام شروع به نرم شدن کردند. شرکت کردن سرگرم کننده بود و جنبه اجتماعی بسیار با طراوت بود. در نهایت تصمیم گرفتم پروژه‌ای را در دریای آزاد با عنوان قوانین انتزاع راه‌اندازی کنم تا ببینم آیا می‌توانم هر NFT را بدون دخالت عمیق و بلندمدت در جامعه بفروشم. توقع زیادی برای صادق بودن نداشتم. بعد از چند دقیقه اولین NFT خود را فروختم! من واقعا هیجان زده بودم که یکی را بفروشم، نه به خاطر پول، بلکه به دلیل جدید و هیجان انگیز بودن. بعد 4 تا دیگه فروختم! سپس 8 مورد دیگر! در کمتر از 24 ساعت کل مجموعه 36 NFT را فروختم! چه اتفاقی افتاده؟

فروشNFTعکس ها  و ARTROCKS | قوانین انتزاع II ؟؟

اولین مجموعه من قوانین انتزاع در 24 ساعت فروخته شد. به تازگی، قوانین انتزاع II را با عنوان ArtRocks راه اندازی کرده ام که از 1/1 NFT عکاسی از یاس نیمه قیمتی و سنگ های دیگر تشکیل شده است. من این مجموعه را به همان روشی که آخرین پروژه‌ام انجام دادم بازاریابی نمی‌کنم و به آن اجازه رشد ارگانیک می‌دهم. چیزهای زیادی در مورد فضای NFT وجود دارد که من از آن لذت می برم، اما شیل کردن مداوم کارم یکی از آنها نیست. اگر این واقعیت من را از فروش فرود باز می دارد، پس وارد شوید. مجموعه 1/1 من در Foundation تاکنون به خوبی عمل کرده است و 4 تصویر از 2000 دلار تا 12000 دلار را به فروش رسانده است. در زمان نوشتن این مقاله، من در مجموع 45 NFT عکاسی فروخته ام. پس بعدی چیه !! باید اعتراف کنم که برخی از شک و تردیدهای من نسبت به جامعه و خود NFTها بی اساس بود. من هنوز معتقدم که این پلتفرم می تواند چیزی فراتر از آنچه در حال حاضر است تبدیل شود. برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیاز به یک مدل تجاری پایدارتر، ارزش دنیای واقعی برای ارائه کلکسیونرهای واقعی و خرید کلی سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ است. برنامه های کاربردی برای خود فناوری بی پایان هستند. این از تعداد تلفات مالی، عاطفی و خلاقانه ای که ممکن است در این مسیر رخ دهد، نمی کاهد.

35d67a2748322c9d4562e25981100222c4017ccc 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

در شهر نورث بند، واشنگتن، یک مسیر درختی طولانی با رنگ قرمزهای آتشین پاییز پذیرای بازدیدکنندگان است. Fine Art Limited Edition 50.

فروشNFTعکس ها … آیا NFT آینده عکاسی است؟

عکاسی یک هنر زیبا است و زندگی های بی شماری را از جهات مختلف غنی کرده است. هیچ کس در آینده NFT فرزندان خود را برای مادربزرگ و پدربزرگ نخواهد فرستاد، اما مطمئناً آنها در این دنیا و دنیای هنر جایگاهی دارند. کسانی که شرکت می کنند بسیار خلاق، با انگیزه هستند و خارج از چارچوب فکر می کنند. این ترکیب همیشه موفق خواهد شد! به‌عنوان شخصی که چاپ‌های بزرگ عکاسی می‌فروشد، از قبل احساس می‌کنم با خلق آثار هنری زیبایی که در نهایت اندازه، برش داده می‌شوند و در یک مربع کوچک در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه ما قرار می‌گیرند، به خودمان بدی کرده‌ایم، بنابراین خیلی دوست دارم برای دیدن تحول NFT به تاسیسات هنری در مقیاس بزرگ و نمایش های گالری. من مطمئن هستم که احتمالاً زودتر به آنجا خواهیم رسید!

چند کلمه از TJ THORNE

دوست من TJ Thorne مدتی است که درگیر فضای NFT بوده و به تازگی اولین مجموعه خود را با موفقیت زیادی روانه بازار کرده است. او مطلب زیر را با من به اشتراک گذاشت که من آن را به طور کامل در اینجا چسبانده ام. من و هارون در این مورد طولانی صحبت کرده ایم. در اینجا افکار من هستند… آنها را بگیرید یا رها کنید. تصورات غلط و سوء تفاهم های زیادی در مورد اینکه NFT حتی چیست وجود دارد. قبل از پرداختن به توضیحاتم، لطفاً درک کنید که چه کسی آن را بفهمد یا نه… دنیا در حال دیجیتال شدن است. دیجیتالی شده است. در حال حاضر چگونه فیلم های خود را تماشا می کنید؟ VHS؟ دی وی دی؟ یا استریم؟ آیا هنوز کارتریج بازی های ویدیویی می خرید؟ دوربین های دیجیتال چطور؟ در صنعت سرگرمی شروع شد و در حال ورود به صنعت هنر است. من مطمئن هستم که همه شما اصطلاح “هنرمند دیجیتال” را شنیده اید، درست است؟ طراحی موشن گرافیک چطور؟ اگر یک طراح گرافیک را برای ساخت لوگوی کسب و کار خود استخدام می کنید، آیا آنها این کار را روی کاغذ انجام می دهند و آن را به شما تحویل می دهند یا این کار را به صورت دیجیتال انجام می دهند و برای شما فایل ارسال می کنند؟ همانطور که افرادی وجود دارند که برای چیزهای فیزیکی ارزش قائل هستند، افرادی نیز برای چیزهای دیجیتال ارزش قائل هستند. افرادی که پول می پردازند … پول خوب … برای دارایی های دیجیتال. این موضوع حتی قبل از NFT ها نیز وجود داشت. 

با افرادی که برای دارایی های دیجیتال ارزش قائل هستند یا خیر موافق هستید یا درک می کنید… این فقط یک واقعیت است. بنابراین NFT چیست؟ تصور کنید یک کارت بیسبال بیب روث در تمام دنیا وجود دارد. ONE. اما… دیجیتال است. برای برخی افراد کمبود دیجیتال ارزش دارد. این یک مدرک غیرقابل انکار و قابل ردیابی است که آنها مالک آن هستند. این همان چیزی است که کل موضوع … اثبات مالکیت آن است. به آن مانند یک گواهی اصالت دیجیتال فکر کنید که قابل جعل نیست. یکی از اولین NFT هایی که مورد توجه قرار گرفت، کریپتوپانک ها بودند. اینها در سال 2017 به صورت رایگان اهدا شد. فقط باید یکی را درخواست می کردید. همه آنها به صورت الگوریتمی ایجاد شده اند. 10000 “پانک” از 10000 پیکسل ساخته شده اند که هیچ دوتای مشابهی ندارند. هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و برخی از ویژگی ها نادرتر از سایرین هستند. ترکیب این صفات ارزش آنها را بر اساس کمیاب تعیین می کند. پس چرا میلیون ها می فروشند؟ چون تاریخی هستند چون مردم آنها را دوست دارند. از آنجا که آنها کلکسیونی هستند (Beanie Babies را به خاطر دارید؟ پوکمون؟ Magic the Gathering؟). هنر NFT به سادگی همین است. 

یک اثر هنری بی‌نظیر که روی بلاک چین زندگی می‌کند که برخی افراد برای آن ارزش قائل هستند. برخی از مردم آنها را می خرند تا نگه دارند.. برخی افراد آنها را به عنوان سرمایه گذاری می خرند. و بله … آنها 5 … 6 … حتی 7 رقم سود می کنند. و سریع. من می دانم که برخی از مردم می گویند “فقط عکس را دانلود کنید!!! همینطور!!!” بله حتما.. عکس را دانلود کنید. اما دوباره… این مدرکی است که شما صاحب نسخه اصلی هستید. ادامه دهید و یک چاپ از پیکاسو بخرید. شما صاحب یک واقعی نیستید. دقیقاً همین است…. فقط در دنیای دیجیتال من می دانم که برخی از مردم می گویند “خب یکی می تواند فقط عکس دیگری را بگیرد و آن را به عنوان عکس خودش بفروشد.” خب بله. اما آیا تا به حال داستان هایی از خرید پیکاسوهای تقلبی توسط مردم شنیده اید؟ رامبراندهای تقلبی؟ همان … فقط دیجیتال. خریدار مراقب باشید خودت تحقیق کن اثبات همه چیز بر روی بلاک چین است. و این تازه شروع کار است. NFTها خواهند شد و در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند. به شوت برتر NBA نگاه کنید. شما می توانید صاحب یک برجسته دیجیتالی از یک کلیپ ورزشی تاریخی شوید. امکانات در بلاک چین بی پایان است. یک NFT برای یک فیلم بخرید و صاحب 20 نسخه متفاوتی شوید که جک نیکلسون برای یک صحنه بداهه ساخته است. بلیط فیلم NFT بخرید. شاید همین بلیت های فیلم NFT شما را به یک رویداد انحصاری سوق دهد. یک بلیط NFT برای یک بازی ورزشی بخرید و شاید مالکیت NFT شما را به ملاقات و خوشامدگویی وادار کند. اینترنت غیرمتمرکزتر.. با خود ارتباطی بیشتر.. فراگیرتر. فناوری به سرعت در حال حرکت است. در مورد اتهامات مطرح شده مبنی بر اینکه این یک کلاهبرداری/هرمی است.

هیچ کس فریب نمی خورد. کلاهبرداری / کلاهبرداری این است: فریب. همه می دانند که چه چیزی به دست می آورند. هیچ هرمی وجود ندارد. هزینه استفاده از سرویس؟ آره. حق امتیاز دائمی (!!!!) به خالق/هنرمند؟ بله… اگر آنها را در قرارداد تعیین کنند. اما زمانی که صاحب دارایی شدید، این وظیفه شماست که هر کاری را که دوست دارید انجام دهید. اگر آن را بفروشید… پول کمتری از حق امتیازی که به خالق/هنرمند تعلق می گیرد دریافت می کنید. این یک پیروزی برای هنرمندان و سازندگانی است که برای کار خود در بازار ثانویه همیشه دستمزد دریافت می کنند. هنرمندی که تکه ای از پایی را که پخته بودند می گیرد. تصور کنید که چاپی را به قیمت 1000 دلار بفروشید و سپس شخصی که آن چاپ را خریداری کرده است آن را به قیمت 1000000 دلار بفروشد. شما هیچ کدام از آن را دریافت نمی کنید. در بلاک چین.. شما انجام می دهید. بله، نگرانی های زیست محیطی واقعی است. 

تا آن مرحله، اتریوم، جایی که بیشتر دنیای NFT در آن قرار دارد، به جای «اثبات کار» که بسیار کارآمدتر از نظر انرژی است، به «اثبات سهام» تغییر می‌کند. این همان چیزی است که بلاک چین Tezos روی آن کار می کند، که به دلیل حداقل مصرف انرژی آن مورد تحسین قرار می گیرد. من شخصاً ردپای کربن بسیار کمی دارم. من به ندرت پرواز می کنم یا اصلاً سفر می کنم. من همیشه دست دوم میخرم من زیاد غذا نمی خورم (حدود یک بار در روز). همه اینها هنوز خیلی زود است. آیا من فکر می کنم که شما باید درگیر شوید یا عقب بمانید؟ نه. این صرفاً تنظیم کردن تجارت با روندهای بازار است، و این فقط یکی از گرایش های بسیاری است. امیدوارم این به شما کمک کرده باشد تا کمی بیشتر در مورد همه این فناوری بسیار گیج کننده بفهمید. لازم نیست از آن استفاده کنید… لازم نیست با آن موافق باشید.. لازم نیست آن را درک کنید. اما فناوری بلاک چین در واقع روز به روز بیشتر به بخشی از جریان اصلی جهان تبدیل خواهد شد. اینکه چگونه آن برای صنعت عکاسی انجام می شود حدس هر کسی است.

ed2097342666401434ac98945749f06147cd149b 1762 - فروش NFT عکس ها | بازار NFT حم

با چاپ محدود عکاسی آرون رید، Starlight، از مجموعه عکاسی جنوب غربی آمریکا، پنجره ای به طبیعت بسازید. Fine Art Limited Edition 50.

——————————-

منبع : بازارNFT حم

——————————-

نیما ثانی پاسخ ویرایش شده مارس 15, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1643 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات