فراروند را شرح دهید .

2.16Kایران-اسلام
2

فراروند را شرح دهید .

مفهوم مگاترند یا فراروند از کلمه یونانی مگا توسط نایس بیت گرفته است و صرفا به عنوان روندی بزرگ می باشد . بنا بر مطالعه ی صورت پذیرفته توسط ساریتاس و اسمیت فراروند ها نیرو های عظیمی هستند که به چند نسل قبل از وجود انسان برمی گردد . فراروند ها فعل و انفعالات پیچیده ی بسیاری از عوامل می باشد و با توجه به مطالعات صورت پذیرفته در این پژوهش فرارونده های اینده دیجیتال ، امنیت مجازی ، اینترنت اشیا ، ارتباطات ، تغییرات ژئوپلیتیکی ، تغییرات اقتصادی و تغییرات سیاسی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است .

اینده دیجیتال : اینده مجازی و جهان مجازی به عنوان یکی از محبوب ترین و تاثیر گذار ترین مباحث مطالعاتی است . اینده دیجیتالی قدرت محاسباتی ، اینترنت ، داده های بزرگ و فناوری در حال شکل گیری اقتصاد ها و جوامع است .دیجیتال تغییرات اساسی را در چگونگی فعالیت شرکت ها به وجود می اورد . دیجیتال با استفاده از داده ها و فناوری ، مدل های جدیدی از کسب و کار ، محصولات ، خدمات و تجارب را فراهم میسازد.

این امر اساسا تغییراتی در شیوه ، مصرف محتوا ، ارتباط و دسترسی به محصولات و خدمات فراهم می کند . چگونگی واکنش شرکت ها به چالش دیجیتالی شدن ، امروزه تاثیر زیادی بر بقا و موفقیت ان ها در سال های اتی دارد. شرکت هایی می توانند با استفاده از فرصت ها و مدیریت ریسک به دیجیتالی شدن روی اورند . دنیای مجازی شامل شبکه های دیجیتالی جوامع انلاین و محیط های شبیه سازی شده کامپیوتری ، درباره کسب و کار ، مراقبت های بهداشتی ، اموزش  و روابط شخصی است که در سال 2020 مطرح می شود . محیط های مجازی به بعدی ، اواتار ها و تعاملاتی شبیه به زندگی واقعی است که این باعث می شود تا افراد واقعیت های مجازی را تجربه کنند . مدل های کسب و کار جدیدی در نسل های بعدی در سال 2020 مطرح میشود که کسب کار اینده را بر اساس تاثیر تکنولوژی وتحت تاثیر قرار گرفتن توسعه محصول  را نشان می دهد . دنیای دیجیتالی ، هئشمند سازی و تلفن همراه ، سازمان ها را برای ساخت و پشتیبانی از زیر ساخت های فناوری کاملا جدید هدایت می کند . این فناوری ها مانند وب ، یکپارچه سازی فناوری های رسانه های اجتماعی ، موبایلیته کردن و … شرکت ها را قدرتمند  کرده تا محصولات و خدمات ، تجربه مشتری و عملیات و نیروی کار را توانمند کنند.

امنیت مجازی : منظور از فضای سایبر یا فضای مجازی ترکیبی از ده ها هزار رایانه به هم پیوسته ، سرویس دهنده ها ، شبکه های ارتباطی، سویچ ها کابل های فیبر نوری است که امکان ایجاد ارتباطات را دریک سیستم جامع فراهم می اورد . کارامد و سالم بودن فضای سایبر در کشور ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . امنیت سایبر به طور فزاینده ای در قسمت های مختلف زندگی افراد متصل گردیده است . با توجه به حملات سایبری ، نو اوری مستمر برای ایجاد یک محیطی امن برای افراد و شرکت ها ضروری میباشد . جهت درک امنیت سایبر باید تهدیدات بالقوه و تکامل فناوری های امنیتی را درک گردد.

منبع : qzparadise.ir

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 1, 2020
گذاشتن نظر
شما در حال مشاهده 1 از 1 پاسخ هستید ، برای دیدن همه پاسخها اینجا را کلیک کنید .
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2157 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات