عناصر اصلی کشاورزی مدرن که بیشترین تأثیر را در آینده دارند

0

عناصر اصلی کشاورزی مدرن که بیشترین تأثیر را در آینده دارند

منابع محدود هستند ، سیاره ما در تلاش است تا روزها بگذرد و باعث تخریب علت زندگی – “آب” شود. اما همه اینها نمی تواند مانع از تکامل انسان شود و ما از دوران جد خود دور هستیم تا طبیعت به سادگی ما را سرنگون کند. همه به لطف علم! کشاورزی مدرن منجی عصر جدید است که می تواند جمعیت در حال رشد را با استفاده از منابع محدود و بدون آسیب رساندن به طبیعت همزمان تغذیه کند. کشاورزی مدرن همه چیز در مورد علمی است که به اعداد ، مدیریت منابع و استفاده از بازخورد متکی است و بدین ترتیب اطمینان حاصل می کند که هیچ مشکلی پیش خواهد آمد. بدون کشش بیشتر ، اجازه دهید ایده بیشتری در مورد پتانسیل کشاورزی امروزی به شما ارائه دهیم.

کشاورزی مدرن چیست و چرا از اهمیت برخوردار است؟

کشاورزی مدرن 21 است ST راه حل قرن برای کشاورزی کارآمد با استفاده از منابع محدود مانند آب، انرژی، و فضا را به غذا تقاضا هرگز افزایش برای تامین مواد غذایی. برای تعجب خود را، این انقلاب در 18 آغاز شده امقرن با عنوان “انقلاب کشاورزی انگلیس” با اتخاذ تغییراتی در تکنیک های کشاورزی برای تولید محصول بیشتر در تکه های کوچک زمین لقب گرفته است. از آن زمان “دوران جنگ” دانشمندان کشاورزی را واداشت تا یک روش کشاورزی پیچیده تر را که به باغبانی مدرن کمک می کند ، ابداع کنند. امروزه ، به دلیل کمبود سنگ ستون “آب” ، نیاز به یک روش کشاورزی بیشتر تقویت شده است ، که باعث افزایش شدیدتر آن و کاهش منابع انرژی می شود. اما خوشبختانه کمکهای فن آوری زیادی برای حمایت از ایده پیشرفته کشاورزی خود که در این مقاله کشف خواهیم کرد ، در اطراف ما وجود دارد.

معایب کشاورزی مرسوم

کشاورزی در مقیاس صنعتی با استفاده از کودهای شیمیایی ، علف کش ها ، سموم دفع آفات ، آبیاری زیاد و سایر روش های غیر قابل کنترل می تواند به عنوان یک کشاورزی متداول در نظر گرفته شود. مهمترین عیب کشاورزی متعارف شامل موارد زیر است:

  • آفت کش ها ، علف کش ها و کودهای مصنوعی برای محافظت و تغذیه محصولات استفاده می شوند .
  • هم برای کاربر و هم برای محیط زیست خطرناک است زیرا تقاضا به حدی است که مقیاس صنعتی فقط در تأمین تقاضا متمرکز است نه بر سلامت مصرف کنندگان یا طبیعت.
  • انتخاب بد برای کشاورزان در مقیاس کوچک ، زیرا مشاغل بزرگ کشاورزی هنوز بر این بخش مسلط هستند زیرا آنها قدرت خرید و خرید بیشتری دارند و کشاورزان کوچک را به مبارزه وا می دارند.

آبیاری شدید مورد نیاز برای کشاورزی معمول در سناریوی فعلی به دلیل هدر رفتن زیاد آب ، یک انتخاب دوستدار محیط زیست نیست.

چرا کشاورزان اگر در کشاورزی مدرن سرمایه گذاری نکنند ضرر می کنند؟

نیاز به تغییر از دهه گذشته زنگ را به صدا درآورده است و بسیاری از کشاورزان در سراسر جهان صدای صدا را صدا کرده اند. این همه در مورد استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها را به عمل کشاورزی مانند سنسور برای خواندن غیره بوته، GPS برای اتوماسیون ماشین آلات، بهینه سازی آبیاری با استفاده از تجزیه و تحلیل نرم افزار، و غیره این یک انتخاب بهتر برای پذیرش است تکنولوژی مدرن کشاورزیزیرا شرکتهای بیشتری مانند Gremon Systems با استفاده از “اینترنت اشیا (” (IoT) خود را به سمت کشاورزی معطوف می کنند ، بنابراین از فن آوری کافی برای صنعت کشاورزی اطمینان حاصل می کنند. همچنین ، بانک ها ، سرمایه گذاران خطرپذیر ، سرمایه گذاران جمعیت امروزه به خوبی در مورد این زمینه در حال رشد کشاورزی روشن شده اند و آماده سرمایه گذاری های عظیم در آن هستند. زمان آن فرا رسیده است كه از عمل متعارف كنار برویم زیرا مقررات بیشتری در مورد استفاده از كودها و سموم دفع آفات در كشاورزی پس از چندین مطالعه با استناد به اثرات مضر در حال اجرا است.

چرا استفاده از اختراعات فناوری در کشاورزی ضروری است؟

1 k p modern agriculture tech small 1024x682 - عناصر اصلی کشاورزی مدرن که بیشترین تأثیر را در آینده دارند

وقتی صحبت از ارگانیسم زنده می شود ، “هموستاز” یا تعادل فیزیولوژیکی برای رشد کارآمد بسیار مهم است. هر چیزی که بیش از حد یا کمبود باشد ، برعکس بر رشد گیاه تأثیر می گذارد و در کاهش عملکرد تأثیر می گذارد. دانشمندان قبلاً نقطه شیرین رشد گیاه را کشف کرده اند و مطالعات بیشتری در زمینه درک بیشتر کشاورزی بیشتر است. در کشاورزی مدرن، تمام این دانش جمع آوری شده به منظور جمع آوری داده هایی که به تنظیم میزان مواد مغذی ، آبیاری ، کنترل رطوبت ، نور و غیره کمک می کند ، به زمینه زندگی واقعی ترجمه می شود. محصولاتی مانند Trutina به کشاورزان اجازه می دهد داده های حیاتی در مورد فیزیولوژی گیاه را برای بهینه سازی و تأمین منابع ورودی که به رشد بالقوه گیاه کمک می کند. همچنین ، با این روند ، تمام داده ها توسط رایانه ها ثبت ، ذخیره و تجزیه و تحلیل می شوند تا از مداخلات انسانی و خطاهای ناشی از آن بکاهند.

عناصر و ابزارهای کشاورزی نوین چیست؟

ظهور الکترونیک حضور آنها در کشاورزی مدرن را به صورت سنسورها و تجزیه و تحلیل های مختلف مورد استفاده در مزرعه و گلخانه ها مشخص کرده بود. لیست ابزارها و ماشین آلاتی که از این بخش پشتیبانی می کنند بسیار زیاد است ، اما به منظور درک این موضوع را می توان به طور مبهم در دسته های مختلف طبقه بندی کرد.

  1. الکترونیک: ترکیبات مختلف حسگری مانند پیرانومتر (اندازه گیری نور خورشید) یا تست کننده خاک وجود دارد که به کشاورز کمک می کند عنصر کمبود یا اضافی را درک کند و رباتیک برای کمک به یک دست کمک.
  2. ماشین آلات: ماشین آلات مدرن با قابلیت های متعدد می توانند جایگزین کارهای پرمشغله شوند و آن را آسان تر ، ارزان و ایمن کنند.
  3. علم نرم افزار و داده: فیزیولوژی گیاهی مختلف ، تجزیه و تحلیل سلامت خاک و حتی نرم افزار مدیریتی مانند Insight Manager از Gremon Systems استفاده می شود که می تواند دقیقاً کشاورز را به روز کند تا استراتژی کشاورزی را همراه با علم داده های مدرن برنامه ریزی کند که به رشد کشاورزی شما کمک می کند.
  4. بیوتکنولوژی گیاهی: همه چیز در مورد جوان سازی محصول از بلوک ساختمان خود است تا اطمینان حاصل شود که یک پایه قوی وجود دارد.

2 k p insight manager monitor small - عناصر اصلی کشاورزی مدرن که بیشترین تأثیر را در آینده دارند
چگونه کشاورزی مدرن می تواند به رشد تجارت کشاورزی شما کمک کند؟

هنگامی که شغل کشاورزی شما شروع به سرعت بخشیدن به مزرعه می کند ، نیاز به سرمایه گذاری ، نیروی کار و منابع بیشتر را می طلبد. با روشهای نوین کشاورزی ، همه این عوامل محدود کننده به خوبی برای اطمینان از سود مدیریت می شوند. در عمل متداول اکثر وجوه شما باید به منابع مانند کودها ، سموم دفع آفات ، تجهیزات آبیاری ، ماشین آلات و غیره هدایت شود ، اما با استفاده از روش های مدرن ، هزینه های مورد نیاز را به حداقل می رسانید. به عنوان مثال ، بگویید که خاک زمین های کشاورزی شما در اواسط رشد رویشی با نیترات کلسیم تخلیه می شود و این منجر به کاهش عملکرد می شود. اما خاک شما با حسگرهایی کاشته شده است که می تواند این تنوع را هشدار دهد که در غیر این صورت امکان پذیر نبود.

چگونه کشاورزی مدرن می تواند به سود کشاورزان کوچک / متوسط ​​باشد؟

اثر کشاورزی مدرن بر روی کشاورزان متوسط ​​و کوچک تأثیر بیشتری می گذارد زیرا کنترل بسیار بیشتری بر فضای کشاورزی آنها می تواند بهره وری آنها را نسبت به کشاورزان در مقیاس صنعتی که قبلاً نوعی فناوری مدرن را اجرا کرده اند ، بهبود بخشد. با کاهش وابستگی به عوامل شیمیایی ، مواد تازه تر و سالم تر می شوند که قطعاً به دلیل مزایای سلامتی و دسترسی آسان به تقاضا نیاز دارند. Gremon Systems دارای محصولات کشاورزی مدرن نمونه ای مناسب برای کشاورزان در مقیاس کوچک / متوسط ​​اما حتی بزرگ است. همچنین ، نیاز به نیروی کار شدید و آبیاری به شدت کاهش می یابد در همان زمان عملکرد از زمین های کشاورزی به طور شگفت انگیزی افزایش می یابد. 

فناوری جدید کشاورزی می تواند کمبود متخصص را جبران کند!

مشكل دیگری كه صنعت كشاورزی با آن روبرو است ، كاهش ورود متخصصان تحصیل كرده در كشاورزی است. هزاره ها بیش از کشاورزی که منجر به بحران نیروی انسانی شود به سمت مهندسی و بخش فناوری اطلاعات می روند. خوشبختانه هوش مصنوعی و قدرت محاسباتی کافی برای جبران این کمبود وجود دارد. مثلا:

  • با تراکتورهای GPS میدان شخم یک تکه کیک است و حداقل به مداخله دستی نیاز دارد
  • زمینه های خورشیدی که همزمان تولید نیرو می کنند به رشد گیاهانی که به سایه نیاز دارند کمک می کنند
  • آب پاش های اتوماتیک که با کاهش رطوبت و خشک شدن خاک ، آب را تأمین می کنند.

بنابراین مدیریت یک مزرعه کوچک به تنهایی با نوآوری های نوین کشاورزی از هر زمان دیگری آسان تر است.

چگونه می توان از عناصر فوق الذکر در کشاورزی مدرن برای بهینه سازی نتیجه استفاده کرد؟
3 k p automatic watering syst small 1024x846 - عناصر اصلی کشاورزی مدرن که بیشترین تأثیر را در آینده دارند
منبع: depositphoto

کاملاً واضح است که کشاورزی مدرن در افزایش تولید شما برای افزایش سود کمک می کند. اما جدا از این ، مزیت عمده برای همه و “پایداری” است. در این روش کشاورزی هیچ یک از رویکردها مخرب یا کامل نیست ، بنابراین از خاک حاصلخیز محافظت می شود ، از آب صرفه جویی می شود ، از منابع طبیعی به طور کارآمد استفاده می شود و در نهایت محصول را سالم و تازه نگه می دارد. در کشاورزی مدرن ، همه چیز در مورد گوش دادن به گیاهان در مورد آنچه آنها نیاز دارند ، به طوری که شما منابع را هدر نمی دهید. با رشد اینترنت اشیا ، مداخله دستی به حداقل می رسد ، که در نهایت به سود خوب کمک می کند.

آیا می توان کشاورزی مدرن را برای نتیجه بیشتر بهبود بخشید؟

روز به روز نوآوری های جدیدی در بازار ارائه می شود. تنها چیزی که لازم است این است که کسی فن آوری مناسب را انتخاب کرده و آن را به کشاورزی معرفی کند و آنجاست که Gremon Systems وارد بازی می شود. با سالها مطالعه و مهندسی دقیق ، رشته شما می تواند به آزمایشگاهی تبدیل شود که طبیعی ترین و سالم ترین محصولات را تولید می کند. نوآوری در قالب دو محصول “Trutina” – یک پشتیبانی کامل فناوری کشاورزی و Insight Manager – یک راه حل یک مرحله ای برای مدیریت کارآمد نیروی کار به بازار می آید. بنابراین این روش کشاورزی عصر جدید با Gremon Systems تقویت می شود.

مزیت اصلی کشاورزی مدرن

بنابراین کاملاً واضح است که کشاورزی مدرن بعدی بزرگترین بازی تعویض کننده است و برای صعود به آن دنیا به یک نردبان مناسب احتیاج دارید. با وجود Gremon Systems در کنار شما ، تنها نگرانی این است که تصمیم بگیرید که چه چیزی رشد کنید زیرا بقیه از آن مراقبت می کنند. در حالی که پایداری مزیت اصلی کشاورزی مدرن است ، شما هرگز سود خود را برای پایداری متصور نیستید ، بلکه با رضایت از استراتژی کشاورزی سازگار با محیط زیست از هجوم سود مغذی برخوردار می شوید.

در راستای بهبود تولیدات کشاورزی ایران مطالب را از سایت های خارجی جمع آوری و در اختیار شما عزیزان به صورت ترجمه قرار داده ایم .

منبع : gremonsystems.com

حسین قدیری سوال پرسید اکتبر 3, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1412 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات