علت لوله شدن برگ پسته

1

علت لوله شدن برگ پسته

سلام دوستان گرامی یکی از سوالاتی که کشاورزان عزیز استان قزوین بسیار مطرح میکنن لوله شدن و پیچ خوردن برگ درختان و نهال های پسته است ، بنده به نوبه خود جهت همکاری و کمک به تولیدکنندگان محصولات باغی و نهال کارا این سوال را طرح و در خصوص پاسخ آن نیاز به راهنمایی شما اساتید ، عالمان ، پژوهشگرام و متخصصین هستم .

پاسخ به سوال علت لوله شدن برگ پسته میتواند راهکاری برای کمک به پسته کاران ایران باشد .

هدف ما پاسخ به این سوال توسط اساتید ، عالمان ، پژوهشگران ، متخصصین ، باغداران و نهال کاران عزیز است که در این امر نیاز مند کمک و یاری شما بزرگان صنعت کشاورزی هستیم .

تصویری از سوال در عکس بارگذاری شده است به همراه متن سوال در صورتی که برگ درختان پسته شما باغداران نیز دچار چنین مشکلی شده است میتوانید در زیر همین سوال عکس برگ و مشکلات دیگر را بارگذاری کنید و ما همواره در راستای بهبود مشکلات کشاورزان مشاوره های رایگانی را در اختیار قرار خواهیم گذاشت .

e99f21f6b7fba8cfbd6c1b6b29d4735725f3947f 3 - علت لوله شدن برگ پسته

در این سوالی که پرسیده شده است نکته اصلی علت لوله شدن برگ درختان و نهال های پسته است گزینه دیگر روش حل این مسئله بسیار حائز اهمیت است .

دلیل علت لوله شدن برگ پسته و نیز نهال های پسته :

آیا این یک آفت است و یا کمبود عناصر غذایی محسوب میشود ؟

مراحل درمان لوله شدن یا پیچ خوردن برگ به چه صورت است ؟

در صورتی که این مورد کمبود مواد غذایی است پیشنهاد گیاه پزشکان گرامی در این مورد چیست ؟

دوستان ، همراهان گرامی و متخصصین صنایع کشاورزی برای کمک به باغداران ، نهال کاران و کشاورزان گرامی پاسخ های تخصصی خود را در خصوص علت لوله شدن برگ پسته بارگذاری تا بتوانیم در قدمی مثمر ثمر در راستای بهبود تولیدات داخلی داشته باشیم .

پاسخ به هر سوال امتیاز دارد و امتیازاتی که بدست می آورید خروجی های خاصی برای شما به ارمغان خواهد آورد .

هدف بنده از طرح این سوال پاسخ دهی به سوالات کشاورزان به صورت آنلان از نقاط مختلف ایران میباشد و در این موارد خود را ملزم به کمک مستقیم میدانم .

این سوال در خصوص علت لوله شدن برگ پسته بارگذاری شده است و پاسخ دهنده میتواند لینک داخلی خود را به اشتراک بگذارد .

ناشناس سوال پاسخ داده شده جولای 24, 2023
گذاشتن نظر
0
علی دولابی (anonymous) 1 نظر

استفاده از دوز بالای سم در سمپاشی برای از بین بردن آفات نهال پسته مثل کنه یا پسیل

حسین قدیری ارسال نظر جدید جولای 24, 2023

سلام این موضوع به صورت تجربی تست شده و در مواردی خیلی میتواند خطر آفرین باشد ، درنظر بگیرید آفت کش ها در دز های بالا به منافذ گیاه و آوند ها آسیب خواهند زد که این خود میبایست توسط کارشناس آفات متناسب با نوع سم تجویز گردد ، به هیچ عنوان بدون مشاوده اقدام نکنید .
لازم به ذکر است سم پاشی در فصل و زمان مشخص شده صورت گیرد چرا که در مواردی آفات در زمان هایی ضعیف شده و تاثیر سم بر روی آنها بیشتر است .

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها7086 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات