سوسک گوشتخوار  چیست و ان را معرفی کنید؟

3

9a358614628305ef31710a42dd4390c49dbe9dcf 147 -   سوسک گوشتخوار  چیست و ان را معرفی کنید؟

  سوسک گوشتخوار  چیست و ان را معرفی کنید؟

سوسک گوشتخوار  بیشتر در چه بستر هایی تکثیرمیشود و زیست این آفت چگونه است

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 10, 2020
گذاشتن نظر
1

  سوسک گوشتخوار  چیست و ان را معرفی کنید؟

کلمه “درمستید” از کلمه یونانی به معنی “پوست” گرفته شده است و حشره به درستی نامگذاری شده است. این خزنده های وحشتناک در فرآیندی به نام اسکلت سازی گوشت گوشت لاشه ها را خواهند خورد.

مأموران اجرای قانون حیات وحش هنگامی که مواد شیمیایی خشن ممکن است به شواهد ، از جمله علائم روی استخوان ها آسیب برساند ، از سوسک ها برای نشان دادن اسکلت استفاده می کنند. متصدیان موزه و تاکسیدرمیست ها نیز از اشکالات برای تمیز کردن اسکلت ها برای تحقیق و نمایش استفاده می کنند. صدها سوسک درمستید اغلب برای تمیز کردن یک جسد استفاده می شود.

کن هانسن ، سرپرست بازنشسته بازی های فدرال با اداره ملی اقیانوس شناسی و جوی ایالات متحده ، که به مدت شش سال سوسک های پوستی فروخته است ، گفت: این یک راه حل با فن آوری پایین برای یک مشکل معمولی با فناوری پیشرفته است .

وی افزود: “من می توانم یک مورد را به یاد بیاورم که آنها واقعاً جمجمه داشتند و آنها سعی داشتند جمجمه را برای تحقیقات بالقوه قتل تمیز کنند و از سوسک ها برای تمیز کردن جمجمه استفاده شد.” “مطمئناً از این موارد پزشکی قانونی استفاده می شود.” 

برای کسانی که می توانند بوی بد دهان را بخورند ، این یک فرآیند فوق العاده جذاب است – تأکید بر “گنگ”.  -we’ll شما اجازه حدس بزنید که چه کسی برنده.

در طبیعت ، لاشخورهای 12 میلی متری حیوانات را از مدتها قبل منقضی شده تجزیه می کنند. اما اگر در آمریکای شمالی زندگی می کنید ، آنها همچنین می توانند در دیوارهای شما یا زیر تخته کف کمین کنند.

پس از ورود به داخل منزل ، گرابرها کام خود را گسترش می دهند. طبق آزمایشگاه پزشکی قانونی پزشکی ماهی و حیات وحش ایالات متحده ، درمستیدها راه خود را از طریق مواد مانند کتاب های قدیمی ، فرش ها یا پشم ها می خورند.

این اشتها برای هر نوع ماده آلی گاهی اوقات آنها را برای پرسنل موزه و تاکسیدرمی ها آزار می دهد. اگرچه نادر است ، اما شناخته شده است که درمودهای بزرگسالان پرواز می کنند و فرارهایی که به نمایشگاه ها راه پیدا می کنند می توانند صدمات زیادی وارد کنند.

سوسک های گوشتخوار روی سست و شل مانند فیلم آلفرد هیچکاک به نظر می رسند ، اما مردم باید بیشتر از اندام خود نگران ملافه های بدن خود باشند.

منبع : www.nationalgeographic.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 10, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2938 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات