سوسک آلمانی را  معرفی کنید؟

3

f11c1c04e02a32091bf2cc3d6f37b8b9a63d4bf4 147 - سوسک آلمانی را  معرفی کنید؟

سوسک آلمانی را  معرفی کنید؟

سوسک آلمانی بیشتر در چه بستر هایی تکثیرمیشود و زیست این آفت چگونه است

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 10, 2020
گذاشتن نظر
1

سوسک آلمانی را  معرفی کنید؟

  • رنگ: بزرگسالان به راحتی از طریق رنگ قهوه ای روشن یا برنزه با دو نوار افقی مشکی واقع در پروتونوم بلافاصله در پشت سر تشخیص داده می شوند ، جوانها یا پوره ها تیره تر ، تقریباً به رنگ سیاه هستند ، همچنین دارای نوارهای سیاه پشت سر هستند.
  • اندازه: بزرگسالان به طول 13-16 میلی متر رشد می کنند.
  • بال ها:  در حالی که سوسک های بزرگسال آلمانی بال دارند ، اما بندرت پرواز می کنند و ترجیح می دهند بدوند.

چگونه سوسک آلمانی پیدا کردم؟
سوسری آلمانی به خوبی شناخته شده داخلی سوسک  با یک توزیع است که در سراسر جهان. آفات کوچکتر از انواع دیگر سوسری ها ، می توانند در فضاهای کوچک پنهان شوند و در کیف ها ، جعبه ها و بسیاری از موارد آلوده دیگر که به داخل خانه آورده می شوند ، سوار بر اسب شوند. در ساختمان های آپارتمانی چند واحدی ، آنها می توانند به راحتی بین واحدها حرکت کنند ، از لوله کشی مشترک و لوله ها به عنوان بزرگراه استفاده کنند.

چه چیزی آنها را جذب می کند؟
یکی از رایج ترین مشکلات مشکلات سوسک های آلمانی ، وسایل مورد استفاده مانند مبلمان و چمدان است. وسایل الکترونیکی متعلق به خود نیز مخفیگاه آفت هایی هستند که به سمت این وسایل گرم گرایش پیدا می کنند. علاوه بر این ، مناطقی که باقی مانده مواد غذایی وجود دارد نیازهایی را که سوسک ها به غذا ، آب و محافظت دارند برآورده می کنند ، مانند:

  • ظروف زباله
  • کابینت آشپزخانه
  • زیر غرق شدن

سوسکهای آلمانی چقدر جدی هستند؟
سوسک های آلمانی آلودگی ها را در خانه ها پخش می کنند و باعث آلودگی مواد غذایی و ظروف می شوند. پاتوژن از باکتری است که باعث مسمومیت غذایی و اسهال خونی به آلرژن که در راش و حملات آسم منجر شود. مطالعات اخیر همچنین نشان داده است که در کلانشهرهای بزرگتر ، توسعه آسم در کودکان می تواند به طور مستقیم با وجود آفت ارتباط داشته باشد.

آلودگی سریع
این سوسک ها همزمان 40 تخم می گذارند که در حدود دو ماه بالغ می شوند. از آنجا که به سرعت تولید مثل می کنند ، آلودگی ها به سرعت شدید می شوند. سوسک های آلمانی مقاوم و سریع هستند و در زیستگاه های انسانی شکارچیان طبیعی کمی دارند. به همین دلایل ، جمعیت آنها به سرعت رشد می کند و خلاص شدن از آنها دشوار است ، که اغلب نیاز به درمان حرفه ای دارند.
علائم آلودگی
german cockroach adult male castner 488x330 - سوسک آلمانی را  معرفی کنید؟
فضولات ممکن است فضولات سوسک
آلمانی به صورت ماده ای کوچک ، تیره و “فلفل مانند” بر روی میزها یا کشوها باقی بماند. رنگ آمیزی مدفوع ممکن است به صورت لکه های تیره یا لکه ظاهر شود:

  • در امتداد بالای درها.
  • در اطراف شکافها و سوراخهای کوچک دیوارها.
  • در گوشه و کنار یک اتاق.

کپسول تخم مرغ
از آنجا که ماده های سوسک آلمانی تخم مرغ خود را تا 1 تا 2 روز قبل از رساندن آن حمل می کنند  ، ممکن است موارد تخم مرغ خالی در مناطقی که زنان مکرر دارند پیدا شود.سوسری های آلمانی بو نیز شناخته شده اند که تعدادی ترکیبات بو را ترشح می کنند. هنگامی که جمعیت در تعداد زیادی وجود داشته باشد ، ممکن است یک بوی ملایم یا برخی که بوی “بوی سبکی” گزارش کرده اند قابل تشخیص باشد.
رفتار ، رژیم و عادات
آنها کجا زندگی می کنند؟
اگرچه سوسک های آلمانی در مناطق گرمسیری توانایی زندگی در فضای باز را دارند ، اما بیشتر آنها در مناطق گرمتر و مرطوب یک سازه ترجیح داده می شوند. در خانه ها این  سوسک ها معمولاً در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی یافت می شوند ، اما در صورت وجود غذا و رطوبت می توانند به مناطق دیگر خانه منتقل شوند.

آنها چه می خورند؟
سوسک های آلمانی پاک کننده هایی هستند که قادر به تغذیه از هر منبع غذایی موجود هستند. آفات می خورند:

  • صحافی کتاب
  • خرده هایی که در حین تمیز کردن یا ظروف کثیف از دست رفته اند.
  • صابون
  • خمیر دندان

چرخه زندگی
هر مورد تخم مرغ یا اوتکا تقریباً 30 تا 40 تخم دارد. این مورد تخم مرغ توسط ماده تا 1 تا 2 روز قبل از جوجه ریزی حمل می شود. بسته به شرایط ، میانگین زمان رشد ، از تخم تا بزرگسال می تواند از 54 تا 215 روز باشد ، با متوسط ​​تقریباً 100 روز.

تولید مثل
سوسک های آلمانی به دلیل توانایی تولید مثل سریع شناخته شده اند. زنان فقط برای تولید بچه ها باید یک بار جفت شوند. پس از جفت گیری و در شرایط عادی ، در طول زندگی خود به طور متوسط ​​4 تا 6 مورد تخمک تولید می کنند .

طول عمر
به عنوان بزرگسال ، سوسک های آلمانی می توانند از 100 تا 200 روز زنده بمانند.

در مورد چرخه زندگی سوسک آلمانی بیشتر بخوانید .
سوسک آلمانی در مقابل سوسک آسیایی
سوسک های آسیایی ، یکی از آفات جنوب شرقی ایالات متحده ، اغلب با سوسک آلمانی اشتباه گرفته می شوند. از نظر ظاهری مشابه ، تفاوتهای اصلی این دو سوسک در رفتار آنها مشهود است.

در حالی که سوسک های آلمانی به عنوان آفت سازه ای شناخته می شوند که اغلب در مناطق با رطوبت و دما زیاد یافت می شوند ، سوسک های آسیایی اغلب در فضای باز یافت می شوند و فقط گاهی اوقات به ساختار تبدیل می شوند. علاوه بر این ، سوسک های آسیایی به خاطر توانایی پرواز معروف هستند ، در حالی که سوسک های آلمانی به ندرت از بال های خود برای پرواز استفاده می کنند و ترجیح می دهند از خطر فرار کنند.

منبع : www.orkin.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 10, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2185 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات