سم کنه کش اتیون

1

آیا سم اتیون برای کنترل و مبارزه با کنه تار عنکبوتی درختان میوه مناسب است؟

در مبارزه با کنه تارعنکبوتی بین اتیون و آبامکتین کدامیک مؤثر تر است و یا  ارجحیت دارد؟ 

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده جولای 13, 2023
گذاشتن نظر
0

Ethion و Abamectin هر دو سم‌های حشره کش مورد استفاده در مبارزه با کنه تارعنکبوتی درختان میوه هستند. اما ارجحیت بین این دو سم به عوامل مختلفی بستگی دارد و باید با توجه به شرایط محیطی، نوع کنه تارعنکبوتی و سایر عوامل در نظر گرفته شود.

Ethion یک ارگانوفسفات است و عملکرد اصلی آن از طریق اثر خفیف عصبی و پارالیز کردن آفات است. این سم در برابر بسیاری از آفات مؤثر است ولی ممکن است در برخی موارد مقاومت آفات به آن توسعه یابد.

Abamectin یک آورمکتین است که عملکرد اصلی آن به وسیله تاثیر بر عصب عضلانی آفات است. این سم همچنین می‌تواند مؤثر در کنترل کنه تارعنکبوتی باشد.

در عمل، تعیین ارجحیت بین Ethion و Abamectin بستگی به شرایط محیطی و مقاومت آفات به این سموم دارد. برای تشخیص بهترین سم برای مبارزه با کنه تارعنکبوتی درختان میوه در منطقه خاص خود، بهتر است با کشاورزان محلی یا متخصصان کشاورزی مشورت کنید.

آنها با توجه به شرایط محیطی خاص شما و نیازهای شما، سموم حشره کش مناسب را برای کنترل کنه تارعنکبوتی درختان میوه توصیه خواهند کرد.

شماره مهندس یعقوبی مشاور کشاورزی : 09127810711

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده جولای 13, 2023
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها383 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات