سم شته درخت پسته و روش استفاده

0

سم شته درخت پسته

سلام و درود خدمت دوستان و همراهان گرامی در خصوص سم شته درخت پسته و روش استفاده از آن که سوال متداولی از کشاورزان عزیز است نیازمند راهنمایی هستیم .

خدمت شما عرض شود این بستر را بنده در خصوص سم شته درخت پسته محتوا گذاری و عکسی در این مورد خاص بارگذاری کرده ام تا شما اساتید ، کارشناسان ، متخصصین ، کشاورزان ، پژوهشگران پاسخ های خود را در خصوص شته درخت پسته در اختیار عام کشاورزان و باغدارن پسته قرار دهید تا در راندمات تولید این محصول خاص قدمی مثمر ثمر برداریم .

هدف منده از طراحی این سوال و شرح موضوعات آن خدمت رسانی به کشاورزان عزیز است و در این مورد هزاران سوال و جواب در تمامی زمینه های کشاورزی طرح کرده ام و پاسخ هایی توسط اساتید و کارشناسان عزیز بارگذاری شده است و کمال تشکر و قدردانی را دارا میباشم .

عکس بارگذاری شده در خصوص سم شته درخت پسته میباشد و متن همین سوال در عکس بارگذاری شده است تا افرادی که از کنسول گوگل به دنبال دفع این آفت هستند به این صفحه رجوع کنند و پاسخ خود را بدست آوردند .

789e1ff31d51ab9f990c89bc5ca29d589cfc8207 3 - سم شته درخت پسته و روش استفاده

در ادامه میپردازیم به نکاتی که دوستان پاسخ دهنده در خصوص سم شته درخت پسته در صورتی که درج نمایند میتوانند کمک بسزایی در این زمینه در اختیار باغداران عزیز قراردهند :

شته درخت پسته به چه سم های حساس است ؟

آیا شته درخت پسته به درختان دیگر باغ سرایت میکند ؟

بهترین سم برای شته درخت و نهال پسته چیست و روش استفاده از آن در فصول مختلف سال به چه صورت است ؟

سم پاشی درخت پسته میبایست قبل از شته صورت گیرد ؟

آیا شته ها را میتوان به صورت ارگانیک دفع کرد !

در صورتی که سم شته درخت پسته استفاده شود درخت و محصولات به مشکل نخواهند خورد ؟

میزان استفاده از سم مخصوص شته برای درختان و نهال های پسته چقدر است .

زمان از نظر ساعت و ماه سم پاشی نهال و همچنین درخت پسته را ذکر کنید .

با پاسخ به این سوالات توانسته اید پشتیبانی خود را به کشاورزان عزیز اعلام نمایید و نیز با پاسخ دادن به هر سوال امتیازی در انجمن برای شما ثبت خواهد شد که خروجی بسیار خاصی دارد .

یکی از سوالات متداول کشاورزان در خصوص سم شته درخت پسته میباشد که در بستر سم شناسی انجمن پرسش و پاسخ مطرح شده است ، در صورتی که هزاران سوال در نقاط مختلف انجمن در زمینه های متفاوت بارگذاری شده است که هر کدام خروجی های خاصی را برای بهبود عملکرد تولید کنندگان و دانش پژوهان به ارمغان آورده است .

سموم دفع آفات مخصوصا برای درختان پسته با تجویز میبایست خریداری شود و در صورتی که سم اشتباه و در زمان خود سم پاشی نشود بسیار خطرناک است .

حسین قدیری سوال پرسید آوریل 26, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1935 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات