رونق توليد در چه صورتي ايجاد ميشود ؟

2

رونق توليد در چه صورتي ايجاد ميشود ❓

سوالي هدفمند در راستاي پاسخي فراگير با تاييد عموم جامعه به مناسبت پيشرفت توليدات ايراني با تاييد كيفي توسط متخصصين مجرب
پس از بدست آوردن جواب درست و اجراي آن به نكات زير توجه كنيد
١- اشتغالزايي ديدماني
٢- اشتغالزايي ميداني
٣- بهبود توليدات داخلي
٤- بازار تبادل
٥- بازار تعادل
٦- رضايت جامعه
٧- بازار صادرات

تكميل اين زنجيره نياز به تلاش دارد .
اهداف حسين قديري
صفحه دوست داشتني من

حسین قدیری به عنوان بسته علامت گذاری شد می 23, 2020

با سلام و احترام.
این سوال مکرر در تمام اقتصادهای بازآفرینی شده دنیا پاسخ داده شده است. از آلمان بعد از جنگ در غرب و ژاپن بعد از جنگ در شرق گرفته تا برزیل و مالزی و سنگاپور و کره و…. پاسخ های دقیق وجود دارد.
از من بپرسین، اصلا طرح این سوال انحراف و پوششی برای موضوعی دیگر است. والله عالم. ارادتمندم

سپاس از شما جناب اسدي

گذاشتن نظر
2

دلیل و ضرورت تأکید‌های مکرر رهبری نظام بر پیشرفت اقتصادی مشخص است و شاید تنها راه برون­ رفت کشور نیز از این همه هجمه‌ی بیرونی، صرفاً اتخاذ رویکرد جهادگونه‌ی اقتصادی است و این حرکت جهادگونه نیز از راه رونق تولیدات ملی و با اتکا به سرمایه‌های ایرانی میسر است.برای تحقق این موضوع در گام نخست باید نهادهای دولتی پیش قدم بوده و تماما دارایی های خود را منعطف با تولید داخلی خریداری و استفاده نمایند در گام دوم نیز با اشاعه فرهنگی موضوع بین احاد مردم و جلب رضایت متقضاین قدم برداشت تا به نتیجه مطلوب رسید .با سپاس

amir gholami سوال پاسخ داده شده ژانویه 25, 2020
گذاشتن نظر
2

واژه ی تولید خود به تنهایی بدون اعتبار بوده و باید به دنبال چرخه ای باشیم تا با وصل کردن و لینک کردن تمامی قطعات پازل تولید این کلمه را دارای اعتبار کرده تا رونق در این زمینه شکل بگیرد .
ساختن یک زنجیره که تمامی قسمت های یک تولید بروز را در بر بگیرد مستلزم داشتن مهارت هایی است که بخشی از آن مدیریتی ، بخشی دیگر مهارت های لجستیکی می باشد .
از نظر من رونق در صورت تبادل و با اشتراک گذاشتن دانش خود در زمینه ای که فعالیت داریم ایجاد خواهد شد چون تمامی شکاف های موجودی که در این عرصه وجود دارد با تبادل دانش حذف شده و در این صورت است که تمامی حلقه های این زنجیره به هم گره می خورند و رونق شکل میگیرد .

حسین قدیری ارسال نظر جدید ژانویه 26, 2020

با عرض سلام و خدا قوت.اولین اصل در تولید اموزش دیدن و ایده داشتن است،چون باید اموزش دیده شود تا بدونیم که چه کاری باید انجام بدیم.دوم ایده دادن که یک محصول نوین باشد
بعدش بستر اماده باید باشه تا تولید پرسرعت انجام شود
چهارم حمایت از تولید کننده در هدفش است
برای تولید بهتر نیاز به همکاری و همدلی میباشد .

Sabti اظهار نظر کرد

رونق تولید به چند اصل مهم تقصیم میشود :
الف:تخصص
فرد یا افراد در زمینه فعالیتی ک درآن مشغولند یا میخواهند ک آن را به عنوان شغل درنظر بگیرند آموزشهای لازم راببینند واطلاعات تخصصی درآن زمینه را تحت نظر اساتید آن رشته بدست آورند .
دراینصورت است ک میتوانند در به انجام رساندن امور خویش موفق شوند ک این امر مستلزم گرفتن راهنمایی و مشورت است تادرصد آزمون وخطا به حداقل برسد

ب:پشتیبانی
در زمانی ک تخصص رسته مورد نظر را بدست آوردی حال نیاز به پشتیبان دارید
1.ازلحاظ علمی در امور پیش روی اکثرا نیاز به مشورت پیدا میکنید ک این امر را میتوان از افراد متخصص گرفت یا کتاب ویاجزوات آنهارا مطالعه نمود
2. ازلحاظ مالی به این فکر کنید ک هر کار تولیدی نیاز به سرمایه گذاری دارد به همین خاطر است ک تامین منابع ارزی وریالی به چه روشهایی در دسترس این زحمتکشان عرصه تولید واشتغال قرار دارد؟
پ:تلاش واستمرار
هر موقع ک عواملی چون تخصص (مهارت) وسرمایه اولیه در کنار هم در دسترس قرار بگیرد امکان شروع بنگاه زود بازده موثر میگردد اما شرط مهم برای پا برجا ماندن تلاش فراوان همراه با علم آموزی وبه روز شدن راطلب میکند ،
تمامی عوامل فوق به بازار فروش بستگی دارد ،
بدین صورت ک اگر بستری فراهم آید ک دولت و مسئولین از آن همایت نمایند ک در آن بستر مصرف کننده بدون هیچ ترس وواهمه ای مستقیما ً با خود تولید کننده در ارتباط باشند ،
دست واسطه ها ودلّالان را کوتاه وشرایطی بوجود می آورید ک امنیت وآسایش در فروش برای تولید کننده ودر خرید برای مصرف کننده را به ارمغان خواهدآورد
بدین صورت است ک تولید رونق میگیردوهمه این مسائل نیاز به همیاری وهمدلی مسئولین و مردم را همزمان به صورت موازی میطلبد

سپاس خدمت شما جناب ثابتي

گذاشتن نظر
1

پس از عرض سلام و درود خدمت دوستان عزیزی که به رونق تولید این کشور اهمیت و ارزش قائلند و علاقه مندند که این امر مهم با تمام مشکلات موجود صورت گیرد .
با توجه به این مشکلات که از سوی فعالان اقتصادی بارها اعلام شده است مانند :
غیرقابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات”، “بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات و رویه های اجرایی ناظر بر کسب و کار”، “دشواری تأمین مالی از بانک ها”، “موانع در فرآیندهای اداری و اخذ مجوزهای کسب و کار در دستگاه های اجرایی” و “فساد و سوء استفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه های اجرایی
حال وظیفه ی هر یک از ما به عنوان بخش کوچکی از این کشور چیست ؟ ایا باید نشست و منتظر اقداماتی از سوی دیگران شد یا خود نیز از خود حرکتی نشان داده و همچون انسان های بی باور و سست عنصر به قضیه نگاه نکنیم .
اینجانب در این باره مطالعات بسیاری انجام داده ام و نقش آموزش و تبلیغات را بسیار حائز اهمیت می دانم با توجه به تبلیغات های گسترده ای که از سوی کشور های سودجو و منفعت طلب و استعمارگر که جز نابودی دیگر کشور ها به چیزی نمی اندیشند نظر شما را به مطالبی کوتاه جلب می نمایم :
به نام آن که هستی و وجود از او آغاز می شود
با توجه به این موضوع که انسان امروزی با برخورداری از علم و به پشتوانه ی تکنوولوژی سعی در فراهم آوردن زندگی توام با آرامش و خوشی برای خود و اطرافیان نزدیکش می باشد ولی متاسفانه چیزی که مشاهده می نماییم ورای این مساله می باشد و با اینکه صنعت ارتباطات روز به روز گسترده تر ممی گردد انسان ها از هم دور تر شده و بیشتر احساس تنهایی می نماید .
جهان به اصطلاح مدرن امروزی با بحران های اخلاقی ، روانی ، معنوی و فکری بسیاری روبروست و دست به گریبان است .
مشکل امروز ما در ایران بسیار بزرگتر است ، زیرا برخی صاحبان قدرت کشورهایی به ظاهر متمدن با توسل به زور و به پشتوانه ی قدرت مالی و اقتصادی و تسلیحاتی و . . . خود جهان را از آن خود می دانند و همه چیز را از دیدگاه های مادی می نگرند و حقیقت انسانی خود را فراموش نموده و به جای کمک و یاری رساندن به کسور هایی که از نظر مادی و … در فقر به سر می برند و مردمانشان با گرسنگی و بی سوادی و . . . دست و پنجه نرم می کنند ، سعی در تعدی به حقوق سایر کشورها خصوصا کشور عزیزمان ایران به بهانه هایی نظیر : حقوق بشر و دموکراسی و غیره دارند .
اینان هدفی جز به استثمار و استعمار کشیدن کشور های ضعیف ندارند .
از جمله ی این کشور ها می توان به کشور آمریکا و افراد صاحب نفوذ و قدرت در این کشور اشاره نمود .
اینان از آنجایی که خود می دانند تاریخی ندارند تا هویتی داشته باشند به کینه توزی نسبت به مردم ایران پرداخته اند و سعی در محروم ساختن ملت ایران از فناوری های علمی نموده اند .
اینان جز به برده داری نوین و ایجاد تزلزل در کانون خانواده ها و لذت گرایی و سود گرایی مادی به چیز دیگری نمی اندیشند .
با توجه به این مطالب و ایجاد تحریمات گسترده توسط این کشور و پیروی سایر گشور ها که همچون عروسک خیمه شب بازی زیر دست آمریکا و گوش به فرمان او هستند بر علیه ایران ،
حال این سوال مهم مطرح می باشد که وظیفه ی ما چیست تا رونق تولید را در کشور به اوج خود برسانیم ؟
در برابر این سوال اساسی از نظر اینجانب مردم کشور به چند دسته عمده خواه نا خواه و بر طبق روانشناسی اجتماعی و بر اساس نفوذ اجتماعی کشور های بیگانه از طریق رسانه ها که پایه و اساس متابعت ، همرنگی و یا درونی کردن مطالبی در فرد فرد افراد می گردند تقسیم بندی می گردند که عبارتند از :
1 – افرادی که از وضعیت موجود سوء استفاده نموده و با خرید دلار ، طلا و . . . به سود کلان رسیده و این سود را از دایره ی اقتصادی کشور و راه سازندگی و ایجاد کار و اشتغال خارج نموده اند .
2 – افرادی منفعت طلب و سود جو که طبق نظریه ی برخی از بزرگترین روانشناسان تاریخ در برحه ای از دوره ی رشدی خود به دلیل توجه نشدن کافی به نیازهایشان با احتکار نمودن مواد مصرفی مورد نیاز مردم از جمله : مواد غذایی ، دارویی ، بهداشتی و … سعی در ایجاد بی ثباتی در بازار و ایجاد بحران و گرانی نموده و خواسته یا ناخواسته به مردم و دولت آسیب می رسانند .
3 – این دسته از مردم جامعه را اینجانب افراد بلا تکلیف نام نهاده ام که تنها به وضع موجود کنایه زده و مسئول آنرا را دیگران خصوصا دولت و … می دانند و فقط با انگیزه ی بد و انتظارات بی جای خود باعث ایجاد افسردگی و ناراحتی عمومی بیشتر در جامعه می گردند .
4 – دسته ی دیگر که توسط رسانه های بیگانه تحت نفوذ و سلطه در آمده اند و با گذراندن وقت خود با مشاهده ی تلویزیون های متصل به ماهواره جذب زندگی های به ظاهر رویایی خارج از کشور شده و با هدف رسیدن به زندگی بهتر و آینده ای روشن اموال خود را در کشور عزیزمان به حراج گذاشته و این سرمایه های عظیم را صرف خرید خانه و ملک و . . . در کشور های دیگر نموده و از این کشور که تحت نفوذ رسانه های بیگانه دیگر جایی برای زیستن ندارد به خارج از کشور رفته و از انجام وظایف خود در کشور شانه خالی می کنند و سال ها بعد دست از پا دراز تر به کشور باز می گردند .
5 – این افراد مورد خطاب این بنده ی حقیر و مجموعه ی بزرگ سایت زنجیره ی بهشت قرار می گیرند : اینان افرادی هستند که بدون ذره ای توجه به سود و منافع حتی علی رقم ضرر نمودن در برخی جهات اقتصادی همانند کاری که این سایت انجام داده سعی در آبادانی مملکت خود و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و بهبودی وضع اقتصادی کشور و رونق تولید و … از طریق آموزش ، حذف دلالان از محیط های رقابتی فروش ، ایجاد تبلیغات گسترده در زمینه های فعالیتی صنعت گران و تولید کنندگان و کشاورزان و … حتی کوچکترین کار آفرین را که در کار خود موفق است را به کمک و همکاری فرا می خوانند .
با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در این امر وظیفه و نقش هر یک از ما کاملا مشخص است ، از جمله ی این سخنان این که :
جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته همه ی مقاطع و حوادث گوناگون آنها را با قدرت و استقامت و با تدبیر پشت سر گذاشته و مقطع فعلی را نیز با قدرت و تدبیر پشت سر خواهد گذاشت و مسیر پیشرفت خود را ادامه خواهد داد .
البته به این امر نیز ایشان تاکید نموده که :
بر اساس سنت الهی وظایفی به عهده ی ما می باشد و اگر این وظایف را انجام ندهیم نمی توان در خصوص رسیدن به نتایج مورد نظر اطمینان داشت .

آری سوال مهم این است که شما ، منظور من کسی است که این مقاله ی کوتاه را می خواند شما در کدام دسته قرار دارید ؟
آیا با ما همراه می گردید یا خود را در زمره ی سایر دسته ها قرار می دهید و فقط به خود می اندیشید ، به نظر خود تا کجا پیش خواهید رفت آیا فقط فرزندان خودتان برایتان مهم هستند و سایر فرزندان این کشور و حتی برادر زادگان عمو زادگان و سایر آینده سازان این کشور و خاک طلایی و زرخیز ایران برای شما مهم نخواهد بود ؟
آیندگان درباره ی شما چه قضاوت خواهند نمود ؟
بدانید که در آینده شما ها را جز اشخاصی وطن فروش و بیگانه خطاب نخواهند کرد که کشور خود را به هیچ فروخته اید .
از این مسائل که بگذریم نوبت به خودمان می رسد که هدفی بزرگ در سر می پرورانیم و آن آینده ای روشن و طلایی برای کشورمان ایران است :
1 – نقش آموزش در این سایت : تمامی افراد این سایت ابتدا تحت آموزش های کامل روانشناسی رسیده اند وسعی این مجموعه از ایجاد محیط آموزشی بسیار عظیم و گسترده و به صورت رایگان این است که دیگران نیز به این شناخت روانشناسانه از خود برسند ، از جمله ی این آموزش ها که قبل از ورود هر شخص به او توصیه می نماییم آنرا مطالعه نموده و بعد خود را آماده ی خدمت نماید این مطلب بسیار مهم است که :
الف – ابتدا بداند که حقیقت وجودی او چیست ؟ هدف خلقت او و جایگاه او در نظام هستی چیست ؟ ارتباط او با خداوند روزی ده بی منت چگونه است ؟ نقش اعمال و کارهایی که در این جهان انجام می دهد و رابطه ی آن را با جهان آخرت می داند ؟ نقش سرمایه هایی که در آینده بدست می آورد را آیا آگاهی دارد چگونه در بهبود زندگی خود به کار بندد ؟
بله این ها موضوعات بسیار اساسی هستند که اعمال و کارهای مجموعه ی ما بعد از آگاهی بدان شکل یافته است .
تمامی مردم کشور ما باید بدانند که منشا بزرگترین بحران های اخلاقی ، روحی ، روانی ، فکری و …
نه تنها کشور ما بلکه تمامی دنیا خصوصا کشور هایی که خود را سردمدار علم و اخلاق می دانند ناشی از عدم درک این سوالات و در کل عدم خودشناسی است .
این مجموعه در آموزشات گسترده ی روانشناسی دینی و اجتماعی خود به این سوالات پاسخ خواهد داد .
ب – در مرحله ی بعد تمامی افراد که تمایل دارند در این سایت قدمی در پیشرفت کشور بردارند می توانند کارآفرینی های خود را در زمینه های مختلف از طریق فیلم های آموزشی و متون و … به دیگر افراد جویای کار آموزش دهند ، در این صورت است که این سایت یک مرجع عظیم آموزشی علمی خواهد بود نه تنها در این کشور بلکه در تمام دنیا .
پ – در این سایت منابع آموزشی فراوانی در زمینه ی فراهم آوردن پیشرفت های شغلی برای صنعت گران ، کشاورزان و . . . نیز فراهم گردیده به عنوان مثال : در زمینه ی کشاورزی اطلاعات گوناگونی در رابطه ی با مواجهه با انواع آفات طریقه ی مبارزه با آن ها و بسیاری مطالب دیگر که در این مقاله ی کوتاه نمی گنجد ارائه شده است .
بنابراین به همین مقدار بسنده نموده و به سایر محاسن این سایت بزرگ و کامل می پردازیم .
2- امکانات تبلیغاتی این سایت برای تمامی اقشار مختلف کشور که در عرصه های گوناگون به تولید و فروش اشتغال دارند :
این سایت با دارا بودن افرادی متبحر در زمینه ی تبلیغات با کمترین میزان هزینه به محل اشتغال شما آمده و با فیلم برداری و عکاسی از محصولات شما برند شما را به جامعه تبلیغ نموده و با مشخص نمودن میزان کیفیت کالای شما به تبلیغات آن ها در مقابل سایر موارد تولیدی در کشور های خارجی می پردازد .
3 – ایجاد بزرگترین بازار فروش و رقابت در سراسر کشور از طریق سایت و نمایش محصولات در هر عرصه به صورت جداگانه به صورت آبون ماه به مردم کشور :
یکی از صدها خدمات این مجموعه ایجاد زمینه ی رقابتی در هر عرصه ی تولیدی در کشور و ارائه ی آن به مشتریان از طریق ارائه ی آدرس تولید کننده و نوع محصول تولیدی به خریداران عزیز است .
4 – آشنا نمودن تمامی افراد با تولیدکنندگان محصولات مختلف مورد نیاز آن افراد :
از این طریق فرد با توجه به این مطلب که مواد تولیدی توسط این گروه های تولید کننده دارای کیفیت بالایی می باشد به راحتی و بدون جستجوی اضافی و درگیر نمودن خود با سایت های مختلف که بدون در نظر گرفتن کیفیت فقط به تبلیغ می پردازند به راحتی محصولات با کیفیت مورد نیاز خود را خریداری می نمایند .
5 – کوتاه نمودن دست دلالان که سهم بزرگی در نابودی تلاش های تولیدکنندگان عزیز دارند :
به عنوان مثال در صنعت کشاورزی این سایت قادر است تولیدات شما عزیزان از قبیل : بذر ، نشا تا محصولات تولیدی را بدون دسترسی دلالان به آن و خرید ارزان آنها از کشاورزان و ارئه ی آن محصولات به قیمت بالا به خریداران نقش بزرگی در عرصه ی اقتصادی و تولید بازی نماید .
هر یک از این موضوعات یکی از صدها برنامه ای است که این سایت و مجموعه ی بزرگ در رونق تولید کشور قصد اجرای آن را دارند و تمامی این فعالیت ها را صرفا چند جوان قیور وطن پرست به تنهایی انجام داده اند .
حال اگر نظر شما نیز چنین است می توانید خود با ورود به : سایت مجموعه ی پارادایس
حاصل تلاش های این مجموعه را مشاهده نموده و در جهت بهبود این سایت و پاسخ به این سوال کلیدی یاری نمایید .
با تشکر : مصطفی قدیری

زنجيره تامين بهشت

حسین قدیری پاسخی انتخاب نشده است می 23, 2020

سپاس فراوان جناب قديري از پاسخي هوشمندانه و معرفي كليت سيستم در راستاي بهبود مشكلات جامعه و در نظر گرفتن مشكلات روانشناسي اجتماعي و تفكيك موضوعات با تشكر از شما

گذاشتن نظر
1

 دلیل و ضرورت تأکید‌های مکرر رهبری نظام بر پیشرفت اقتصادی مشخص است و شاید تنها راه برون­ رفت کشور نیز از این همه هجمه‌ی بیرونی، صرفاً اتخاذ رویکرد جهادگونه‌ی اقتصادی است و این حرکت جهادگونه نیز از راه رونق تولیدات ملی و با اتکا به سرمایه‌های ایرانی میسر است.برای تحقق این موضوع در گام نخست باید نهادهای دولتی پیش قدم بوده و تماما دارایی های خود را منعطف با تولید داخلی خریداری و استفاده نمایند در گام دوم نیز با اشاعه فرهنگی موضوع بین احاد مردم و جلب رضایت متقضاین قدم برداشت تا به نتیجه مطلوب رسید .با سپاس

حسین قدیری ارسال نظر جدید ژانویه 26, 2020

به عقیده بنده زمانی تولید رونق میگیره که…
اولا از طرف دولت حمایت کامل بشه…
در گام بعدی تولیدکنندگان میبایست با تمرینات ، آزمون و خطا و پژوهش کیفیت تولیدات رو بالا ببرند هر چند به قیمت بالا…
نکته حائز اهمیت اینه که باید “نشان تجاری” خاص خودشون رو بزرگ کنند نه اینکه برای فروش بیشتر از نشان دیگه ای استفاده کنند.
و در نهایت اعتماد سازی برای عموم جامعه که مردم هم از خریدشون راضی باشند و هم افتخار کنن به تولید کالای داخل.

سپاس جناب حسيني

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها6552 times
  • پاسخ ها4 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات