روش نگهداری گیاه آردیسیا چگونه است ؟

0

شرح نگهداری گیاه آردیسیا را بیان نمایید .

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده اکتبر 28, 2019
گذاشتن نظر
0

آردیسیا از جمله گیاهانی است که به دلیل همیشه سبز بودنش طرفداران زیادی دارد. آردیسیا در تمام مدت سال سبز می‌باشد و دارای میوه‌هایی آلبالویی رنگ کوچکی می‌باشد که این گیاه را بسیار محبوب کرده است. این گیاه یکی از گیاهان زینتی می‌باشد و گیاهی گرمسیری می‌باشد، در واقع باید گفت که این گیاه تا ارتفاع کمتری از یک متر رشد می‌کند اما گاها دیده شده است که این گیاه تا دو متر نیز رشد کرده است همچنین از نظر گستردگی حدود 70 سانتی‌متر توانایی گسترده شدن را دارد. این گیاه به علت آنکه در طول تابستان گل می‌دهد و میوه‌هایش زیبا می‌باشد همچنین نگهداری آن بسیار ساده می‌باشد به عنوان گیاه زینتی شناخته شده می‌باشد.
_شرایط نگهداری گل آردیسیا:
_نور مورد نیاز:
این گیاه به نور بسیار زیاد احتیاج ندارد و بهتر است که در نیم سایه قرار بگیرد اگر این گیاه به طور کامل در سایه قرار بگیرد رشد نخواهد کرد.
_آب مورد نیاز:
این نکته را توجه داشته باشید که از آبیاری زیاد گل آردیسیا بپرهیزید. این گیاه به آبیاری منظم احتیاج دارد و تنها هفته‌ای سه بار این گیاه آبیاری شود کافی می‌باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که شرایط نگهداری این گیاه مرطوب می‌باشد. در طول تابستان این گیاه به آبیاری عمیق و منظمی احتیاج دارد و در ماه های گرم و داغ سال بهتر است که آبیاری این گیاه دارای نظم و به مقدار کافی و خوب صورت گیرد.
_خاک مورد نیاز این گیاه:
برای آنکه بتوانید گیاهی زیبا و سالم داشته باشید بهتر است که به خاک آن اهمیت ویژه‌ای داشته باشید در واقع از خاکی استفاده کنید که با خاک برگ تقویت شده و و دارای زهکشی مناسبی باشد.
این نکته را به یاد داشته باشید که گر این خاک ترکیبی از خاک شنی، ماسه‌ای و لومی مرطوب باشد به رشد بهتر آن کمک می‌کند. بهتر است مقدار ph این خاک در محدوده‌ای بین 4 تا 10 باشد. مانند هر گیاه دیگر ک.د دهی این گیاه نیز زمان خاصی دارد بهترین زمان برای کود دهی باید اواخر زمستان تا اوایل بهار باشد.
_دمای مورد نیاز:
بهترین زمان برای نگهداری این گیاه بین 20 الی 25 درجه می‌باشد. این نکته را در خاطر داشته باشید که دمای محیطی گل آردیسیا نبایدزیر 15 درجه سانتی گراد باشد زیرا باعث آسیب رسیدن به این گیاه می‌شود.
Ardisia%20crenata343 - روش نگهداری گیاه آردیسیا چگونه است ؟

فواد احمدی سوال پاسخ داده شده اکتبر 28, 2019
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2861 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات