درباره تولید مبلمان مدرن توضیح دهید ؟

0

درباره تولید مبلمان مدرن توضیح دهید ؟

حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان ایرانی در راستای ساختن ایران زمین 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده فوریه 25, 2021
گذاشتن نظر
0

درباره تولید مبلمان مدرن توضیح دهید ؟

مبلمان مدرن به مبلمانی تولید شده از اول های قرن نوزدهم تا به امروز گفته می شود که تحت تأثیر مدرنیسم قرار گرفته است .  کالاها و کاربردی بودن مواد در طراحی ، زیبایی زیبایی مبلمان را تحت تأثیر قرار داد بود . این یک فاصله فوق العاده از تمام طراحی مبلمان قبل از آن بود. با هنرهای تزئینی ، که شامل ارت ، نووو ، نئوکلاسیک وویکتوریایی بودند ، مخالفت وجود داشته که سبک ها چوب های تراش خورده تیره یا طلاکاری شده و پارچه هایی با طرح زیبا جای خود را به سادگی و هندسه درخشان فلز صیقلی بخشیده اند . اشکال مبلمان از سنگین بصری به سبک بصری تبدیل می شوند. این تغییر از اصول زیبایی به اصول مینیمالیستی را می توان ناشی از ورود ماشین الات و فناوری های جدید ، تغییر در فلسفه و تأثیرات اصول معماری دانست. همانطور که فیلیپ جانسون ، بنیانگذار گروه معماری و طراحی در موزه هنرهای مدرن ، بیان می کند:

“امروزه طراحی صنعتی انگیزه عملکردی دارد و از همان اصول معماری مدرن پیروی می کند: سادگی ماشین مانند ، صاف بودن سطح ، جلوگیری از تزئینات … شاید اساسی ترین تقابل بین دو دوره طراحی باشد که در سال 1900 هنرهای تزئینی مجذوب …”

با زیبایی دستگاه ، مبلمان مدرن به راحتی توانستند معیار  های کارخانه ها را  تقویت کنند ، که بر ایده آل های کارآمد و مهیج دوره تأکید داشتند. طراحی مدرنیستی توانست عناصر تزئینی را از بین ببرد و بر روی طراحی شی متمرکز شود تا در وقت ، هزینه ، مواد و کار صرفه جویی کند. هدف از طراحی مدرن به دست آوردن زیبایی بی انتها با دقت اضافی بود. 

جهت بازدید از تنوع مبل شرکت چوبینو روی لینک chobino کلیک کنید .
در راستای بهبود مشکلات کشور همراهمان باشید با iranpsc .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده فوریه 25, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1163 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات