خواص کود گل آفتاب پرست را شرح دهید ؟

0

083757a5e05086534ae79320d4a0e9073fe58814 227 - خواص کود گل آفتاب پرست را شرح دهید ؟خواص کود خواص کود گل آفتاب پرست را شرح دهید ؟

شرایط نگهداری گل آفتاب پرست را شرح دهید؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 10, 2020
گذاشتن نظر
0

شرایط نگهداری گل آفتاب پرست را شرح دهید؟

در حالی که ممکن است میلیون زنگ Calibrachoa گونه نسبتاً جدیدی باشد ، این گیاه کوچک خیره کننده یکی از ضروریات باغ است. نام آن از این واقعیت ناشی می شود که صدها گل کوچک زنگ مانند را به شما نشان می دهد و شبیه گل اطلسی های کوچک هستند . عادت دنباله دار آن را برای استفاده در سبدهای حلق آویز ، ظروف یا به عنوان یک سطح کوچک از سطح زمین مناسب می کند.
اطلاعات میلیون زنگ Calibrachoa
Calibrachoa ، که معمولاً به آن میلیون زنگ یا گل اطلسی عقب می گویند ، یک گیاه چند ساله حساس است که تپه هایی از شاخ و برگها را تولید می کند ، فقط 3 تا 9 اینچ (7.5-23 سانتی متر) بلند ، در امتداد ساقه ها و گل های انتهایی ، در سایه های بنفش ، آبی ، صورتی ، قرمز رشد می کند ، سرخابی ، زرد ، برنز و سفید. در اوایل دهه 1990 میلادی ، همه ارقام Calibrachoa ترکیبی با گونه اصلی و بومی آمریکای جنوبی هستند. آنها شکوفه های پرباری از بهار تا سرما هستند. این گیاه تا مناطق 9-11 USDA مقاوم در برابر زمستان است و معمولاً به صورت یک ساله در آب و هوای خنک تر یا چند ساله در مناطق معتدل پرورش می یابد.
گیاهان در حال رشد Calibrachoa
رشد یک میلیون زنگ Calibrachoa آسان است. آنها ترجیح می دهند در مرطوب اما خوب تخلیه شوند غنی از نظر آلی در آفتاب کامل پرورش داده شوند. آنها خاکهای با pH بالا را تحمل نمی کنند ، اگرچه گیاهان سایه بسیار کمی پیدا می کنند و ممکن است خشکی را تحمل کنند. در حقیقت ، گیاهان با سایه بیشتر در ماه های تابستان بخصوص در مناطق گرمتر زنده می مانند. نهال های خود را در بهار خریداری یا بکارید و بعد از آخرین سرما در منطقه خود حرکت کنید.
مراقبت از Calibrachoa
مراقبت از گل میلیون زنگ حداقل است. خاک باید نسبتاً مرطوب نگه داشته شود اما نمناک نباشد ، خصوصاً در مناطق کاملاً آفتابی زیرا ممکن است در برابر گرمای شدید تابستان تسلیم شوند. گیاهان ظروف به آبیاری بیشتری احتیاج دارند. مراقبت از Calibrachoa شامل کودهای دوره ای در باغ است ، اگرچه ممکن است هنگام قرار گرفتن در یک ظرف یا سبد آویز ، کوددهی منظم تری داشته باشید. به بن بست  رسیدن این گیاه نیازی نیست ، زیرا خود تمیزکاری در نظر گرفته می شود ، به این معنی که گلهای خراب شده پس از شکوفایی به راحتی می ریزند. با این حال ، می توانید Calibrachoa را مرتبا عقب بزنید تا عادت رشد جمع و جورتری را ترغیب کنید.
منبع : www.gardeningknowhow.com

کود مناسب رشد و عناصر ریز مغذی ( میکرو ) گل آفتاب پرست :
مشخصات کود های میکرو
یکی از صدها خدمات مجموعه ی بزرگ پارادایس تهیه و بسته بندی بهترین نوع کودهای میکرو می باشد ، که تهیه نمودن آن برای شما دوستان عزیز به علت سنگین بودن وزن بسته های آن (25 کیلوگرم ) هزینه بر و گاهی اوقات غیرممکن است .
میکرو المنت ها یا عناصر یا عناصر کم مصرف ( ریز مغذی ها ) مانند :
آهن ، روی ، منگنز ، مس ، بور ، مولیبدن و کلر گیاهان مختلف برحسب نیاز و با توجه به نتایج آزمایشات خاک و برگ به کود های فوق نیازمند خواهند بود . ادامه مطالب کلیک کنید .
جایگاه میکروالمنت در تولیدات کشاورزی :
با وجود این که گیاهان به شکل واضحی به کود های ماکروالمنت ها نیازمندند ، اما کودهای میکروالمنت یا ریز مغذی ها علی رغم نیاز کم گیاهان جایگاه ویژه ای در تولیدات کشاورزی دارند لذا از آنها به عناصر خرد با تاثیرات مکان یاد میشود.

کود مناسب رشد و عناصر درشت مغذیماکرو) گل آفتاب پرست :
مشخصات کود های ماکرو
در این قسمت از بانک اطلاعاتی مجموعه ی پارادایس نظر شما را به توضیحاتی هر چند مختصر توسط متخصصان این مجموعه در رشته ی کشاورزی و کود شناسی در رابطه با کود های ماکرو بستته بندی شده توسط این مجموعه جلب می نماییم .
معرفی عناصر کود ماکرو :
کودهای ماکرو موضوع بحث ما را تشکیل می دهند این کودها از مجموع سه عنصر : ازت ، فسفر و پتاسیم به نسبت های مختلف و متناسب با زمانبندی رشد و باروری گیاه تشکیل میشود .

حال برای درک هرچه بیشتر تاثیر این کودها نظر شما را به تاثیر هر یک از این عناصر به تنهایی بر روی گیاهان و درختان جلب می نماییم : جهت مطالعه ادامه مطالب کلیک کنید .

کود مناسب تقویت محصول و گلدهیپتاس بالا ) گل آفتاب پرست :

تغذیه گیاهان شامل چندین مرحله می باشد، مرحله رویشی ، نمو و گلدهی، گیاهان برای رشد به ازت برای ریشه دهی و شروع سوخت و ساز و پتاسیم مسئول خیلی از وقایع فیزیولوژیک گیاه می باشد. گیاهی که وارد فاز گلدهی نمی شود، به خاطر رشد رویشی ناشی از مصرف کود ازته یا ضعف عمومی گیاه می باشد. فاز رویشی ناشی از استفاده از ازت باعث آبدار شدن بافت گیاه شده و نسبت C/N را کمتر یا به زبان ساده پوست به گوشت را بیشتر میکند، و همین عامل باعث می شود گیاه شما بزرگ و قوی شده ولی به شما گل نمی دهد ! با دادن کودهای گلدهی میزان گوشت را بیشتر کرده و از شیره گیاهی کاسته می شود. همین امر موجب افزایش گلدهی در همه گیاهان می شود. برای افزایش کیفیت گلها باید هنگام اتمام عمر گل ، غنچه های خشک شده رو از ته بچینید ، تا انرژی گل روی تولید بذر متمرکز نشود ! همینطور برای افزایش کیفیت گلدهی باید از مکمل های غذایی استفاده نمود ، از آنجایی که جذب مواد غذایی و کودهای شیمیایی تابع اسیدیته ی خاک می باشد و درصورت بالاتر رفتن اسیدیته خاک از 7 ، برخی از مواد غذایی قابلیت جذب خود را از دست می دهند  جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوال کلیک کنید .

جهت خرید انواع محصولات کشاورزی اعم از کود ، سم و اقلام کلیک کنید .

جهت بازدید از ویدئو های آموزش کشاورزی رایگان کلیک کنید .

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 10, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1778 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات