خط تولید ماسک به چه صورت است ؟ توضیح دهید .

0

8TFLiH70g TB LU7 - خط تولید ماسک به چه صورت است ؟ توضیح دهید .
ماسک به عنوان یک محافظ فیزیکی در برابر میکروب های عفونی در فضا هستند. تولید ماسک پزشکی، هم به منزله ی افزایش ایمنی بدن بیمار و هم برای جلوگیری از انتقال میکروارگانیسم های موجود در هوا برای پزشکان در اماکن درمانی توصیه می شود. همچنین در اماکن شلوغ و پرتردد با میزان آلودگی هوای بالا، استفاده از این ماسک ها ضروری است. ماسک های از پارچه های ضد رطوبت مانند پروپیلن لایه ای pp با سه لایه تولید می شوند، که یکبار مصرف و غیرقابل شستشو هستند. این محصول در کلینک های پزشکی، لابراتورها، کارهای خانگی، باغبانی برای جلوگیری از گردو غبار، گرده و هر گونه باکتری و آلودگی هوا، همچنین در کارخانه ها جهت ممانعت از تنفس ذرات ریز مواد شیمیایی مضر موجود در هوا مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماسک ها به صورت ساده یا تادار، کش دار یا بند دار موجود بوده که به کمک این کش یا بند با دو حلقه به دور گوش و روی سر ثابت می شوند و چون قسمت جلویی ماسک حالت انعطاف پذیری دارد، براحتی توسط یک فنر فیکس کننده روی نوک بینی با فرم صورت منطبق می شود. نوع دوخت در تولید این ماسک 3 لایه، تکنولوژی التراسونیک یا همان سیستم گرمایی با درجه ی حرارت 80 درجه ی سانتیگراد می باشد. خط تولید انواع ماسک جراحی هیمورا مطابق با استاندرادهای جهانی و کاملاً بهداشتی، با تغذیه از برق تکفاز 220 ولت خانگی، دارای حداقل مصرف انرژی و کارکردی آرام و اشغال فضای کمتر موجود است.
انواع ماسک های تولید شده در خط تولید ماسک
ماسک صورت : این نمونه از ماسک ها از یک، دو یا سه لایه، از جنس کاغذ یا پنبه، جهت رعایت بهداشت شخصی تهیه می شوند. ماسک صورت در برابر مایعات مقاومت ندارد، همچنین در زمینه ی پزشکی و برای جلوگیری از بیماری های عفونی مناسب نمی باشد.
ماسک جراحی : نوعی ماسک که در خط تولید ماسک پزشکی به تولید می رسد و یکبار مصرف به صورت سه لایه است. لایه ی داخلی هیدروفیل، نزدیک ترین لایه به صورت، که رطوبت را جذب می کند. لایه ی میانی و خارجی هیدروفوبیک، آب را دفع می نمایند. ماسک جراحی از جنس پلی پروپیلن، حداقل 80 درصد کارایی فیلتراسیون باکتریایی دارد.
ماسک طبی N95 : یکی از انواع ماسک پزشکی با کارایی فیلتراسیون بالای 95 درصد می باشد. با مصرف این ماسک، به هنگام قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و میکروب های ریز معلق در هوا، از استفاده کننده محافظت می کند. ماسک طبی در برابر نفوذ مایعات نیز مقاوم است.
_ویژگی های ماسک های تولیدی در خط تولید ماسک پزشکی:
قابلیت سفارش سازی و امکان تولید در ظرفیت های بالای صنعتی
میزان تصفیه ی هوا و کارایی فیلتراسیون باکتریایی بالای 80 درصد
بدون تحریک پوست و استشمام هوا و تنفس راحت
بدون تحریک پوست و براحتی قابل استفاده است
دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش
فاقد فایبر گلاس و کش های بدون لاتکس
دارای وزن کم و نرم، بی بو با کیفیت بالا
مناسب هر اندازه و شکل صورت
استشمام هوا و تنفس راحت
مقاوم در برابر نفوذ مایعات
_مواد اولیه مورد نیاز در خط تولید ماسک :
بند حلقه برای دور گوش با ضخامت 30 گرم و عرض 2 سانتی متر
نگهدارنده ی روی نوک بینی یا همان فنر با ضخامت 1 میلی متر و عرض 3 سانتی متر
پارچه ی ضد رطوبت یا melt blown نوعی پارچه ی بسیار ظریف و بدون بافت با قدرت نفوذ ناپذیری بالا با ضخامت 20 گرم و عرض 17.5 سانتی متر
پارچه ی سوزنی یا nonwoven، پارچه ی بدون بافت به صورت شیمیایی الیاف آن بهم متصل شده اند. ضخامت مورد نیاز از این پارچه 20 گرم و عرض 17.5 سانتی متر و ضخامت 25 گرم با عرض 19.5 سانتی متر
تجهیزات اصلی و یدکی مورد نیاز خط تولید ماسک پزشکی
ماشین آلات تولید بندهای حلقه ای نگهدارنده ماسک یا همان دستگاه بند دوز با ظرفیت 50 عدد در دقیقه
ماشین بافندگی ماسک های nonwoven یا همان دستگاه بدنه دوز با ظرفیت 130 عدد در دقیقه
سیستم گرمایی با 80 درجه ی سانتیگراد یا همان تکنولوژی التراسونیک
تیغه برش بند و پارچه ی ماسک وقطعه ی آچار بعنوان لوازم یدکی
ماشین tie بند ماسک و بدنه ی ماسک با ظرفیت 55 عدد در دقیقه

معرفی تولید کنندگان ایران

فواد احمدی سوال ویرایش شده مارس 21, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1579 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات