تعطیل شدن مدارس تا 15 فروردین در صورت جدی بودن خطر شیوع کرونا

1

بسته شدم مدارس تا ١٥ فروردين ٩٩

zJVN6VCbdRwsYeN7ajxPlGwvvcIcW3eHe2AfztzQiu7RrIkph T6MzgO xy1r1wcG4Wp7hCK tvL8i7qyfq93jRn4bIVJ1KJ96Cs3hjgSFyQGxTlvlljKw - تعطیل شدن مدارس تا 15 فروردین در صورت جدی بودن خطر شیوع کرونا

تعطیل شدن مدارس تا 15 فروردین در صورت جدی بودن خطر شیوع کرونا

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از نبود شفافیت در خصوص جدی بودن شیوع ویروس کرونا، گفت: در صورت جدی بودن این ویروس باید مدارس را تا 15 فروردین ماه تعطیل کرد و آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی به دانش آموزان دنبال کرد.

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره مطرح شدن شائبه‌‍‌هایی در خصوص تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: متأسفانه ویروس کرونا نشان داد که یک سیستم یکپارچه اطلاع رسانی در کشور درباره مسائل مهم ملی وجود ندارد و رسانه‌ها هم نمی‌توانند برای اطلاع رسانی درباره چنین موضوعاتی دچار چالش می‌شوند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پرهیز از تصمیم‌گیری‌های جزیره‌ای برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: در چنین شرایطی نباید وزارت آموزش و پرورش یا وزارت علوم به صورت مستقل برای خود تصمیمی اتخاذ کنند.

ضعف اطلاع رسانی شدید درباره آمار مبتلایان به کرونا وجود دارد

وی با بیان اینکه امروز خانواده‌ها به دلیل اخبار ضد و نقیضی که در فضای مجازی وجود دارد نگران هستند، افزود: قرارگاهی در دولت باید به منظور تصمیم‌گیری درباره موضوع شیوع کرونا مرجع باشد و میزان جدی بودن خطر ویروس کرونا را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند و واقعیت این است که امروز ضعف اطلاع رسانی درباره آمار مبتلایان به کرونا به صورت جدی وجود دارد.

نباید موضوعات بهداشتی و اجتماعی را امنیتی کرد

فلاحتی با تأکید براینکه نباید هر موضوع بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی را تبدیل به معضلی امنیتی کرد، ادامه داد: تمام دنیا در این راستا تلاش می‎کنند که همه موضوعات امنیتی خود را اجتماعی و فرهنگی و آن را حل و فصل کنند ولی اقدامات در ایران کاملا برعکس بوده است.

وی تصریح کرد: دولت و نهادهای تصمیم‌گیر در این حوزه، باید به صورت شفاف تصمیم‌ بگیرد که اگر به صورت جدی خطر شیوع کرونا جامعه را تهدید می‌کند، نسبت به تعطیلی مدارس تا تاریخ 15 فروردین ماه تصمیم‌گیری کند و از طریق فضای مجازی دانش آموزان با معلم خود در ارتباط باشد تا از سرفصل درسی نیز عقب نماند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: رسیدن به این تصمیم بسیار مهم است و یا باید به مردم اطمینان داده شود، خطری در خصوص کرونا دانش آموزان را تهدید نمی‌کند یا اگر چنین خطری وجود دارد، تصمیم جدی و قاطع برای مقابله با آن اتخاذ شود.

منبع : خانه ملت

اطلاعات روزانه را در انجمن مقابله با ويروس كرونا
مشاهده كنيد

حسین قدیری سوال پرسید مارس 5, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1429 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات