تحلیل داده های گرد اوری شده از ماتریس متقابل

1.69Kایران-اسلام
0

تحلیل داده های گرد اوری شده از ماتریس متقابل

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 2, 2020
گذاشتن نظر
1

تحلیل داده های گرد اوری شده از ماتریس متقابل

این روش یکی از روش های کمی /کیفی اینده پژوهی محسوب می شود . تاثیرات متقابل روشی برای تحلیل احتمال وقوع یک موضوع در یک مجموعه مورد پیش بینی است . احتمالات این موضوع می تواند با قضاوت هایی درباره قابلیت بالقوه تاثیر متقابل میان موضوع های مورد پیش بینی تنظیم شود .

ماتریس تحلیل تاثیر متقابل با اخذ خبرگان متشکل از 12 خبره تکمیل گردید. ابعاد ماتریس 22*22 بود ، بدین ترتیب خبرگان قضائت های خود را در مورد هر یک از عوامل مندرج در سطر ، بر تمامی عوامل که در ستون درج شده اند ، تکمیل نمودند . مجموع اعداد هر سطر بیانگر جمع فعال و مجموع داده های هر ستون بیانگر غیر فعال است . پس از تکمیل ماتریس اثرات متقابل ، داده های هر ستون بیانگر غیر فعال است . پس از تکمیل ماتریس اثرات متقابل ، داده های این ماتریس وارد نرم افزار میک _ مک شد . عوامل به دست امده از توزیع متغیر ها بیانگر این است که عوامل برگزیده تاثیر زیاد و پراکنده ای بر یکدیگر داشته و در واقع وضعیت سیستم ، نا پایدار محسوب می شود . در این تحقیق ماتریس بر اساس شاخص اماری با دوبار چرخش از مطلوبیت و بهینه شدگی 100 درصد برخوردار بوده است که حاکی از روایی بالای ماتریس و  پاسخ ها می باشد . نتایج اولیه داده های ماتریس تاثیرات متقابل در جدول قابل مشاهده است .

7f61819ecb12b8bad54c4caaf498f5941d736416 335 - تحلیل داده های گرد اوری شده از ماتریس متقابل

منبع : qzparadise.ir

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده دسامبر 2, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1685 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات