تاثیر نوشتن متن بر سئو گوگل چقدر است؟

0

شرح تاثیر نوشتن متن بر سئو گوگل چقدر است؟

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح تاثیر نوشتن متن بر سئو گوگل چقدر است؟

ساختار متون در سایت شما برای سئو مهم است. اگر محتوای شما از ساختار واضحی برخوردار باشد ، شانس کسب رتبه خوب در Google بیشتر خواهد بود. در این پست وبلاگ ، من به شما می گویم که چرا ساختار متن ضروری است.
چگونه افراد یک متن را اسکن می کنند؟
قبل از تصمیم گیری در مورد خواندن یا نخواندن چیزی ، افراد تمایل دارند متن را اسکن کنند. آنها می خواهند بدانند که متن شما قبل از شروع به خواندن متن در مورد آن چیست.

بعضی قسمتها وجود دارد که افراد هنگام اسکن متن به طور خاص آنها را مشاهده می کنند یا می خوانند. عنوان ها و زیرعنوان ها مانند پاراگراف اول یک متن واقعاً مهم هستند. اما ، همچنین اولین جملات هر پاراگراف جدید توجه اسکنرها را به خود جلب می کند.
چگونه Google متن را “اسکن” می کند؟
درست مانند افرادی که متن ها را به روشی خاص اسکن می کنند ، Google نیز همین کار را می کند. بگذارید 3 مثال از نحوه استفاده Google از ساختار متن برای رتبه بندی خود به شما ارائه دهم:

  1. گوگل در برخی از اختراع ثبت شده خود ، سیگنال های رتبه بندی مانند  نزدیکی معنایی را تعریف کرده است . نزدیکی معنایی به مجاورت کلمات مرتبط در یک متن اشاره می کند در حالی که قالب بندی متن را در نظر می گیرد. برای اینکه بتوانید نزدیکی معنایی کلمات را درک کنید ، ساختار متن شما باید مشخص باشد.
  2. در یک حق ثبت اختراع دیگر Google ، ” معاملات موجه ” ، Google صریحاً در مورد عناوین صحبت می کند. عناوین حاوی کلمات کلیدی خاص برای موضوع یک صفحه خاص مهم هستند.
  3. با به روزرسانی Hummingbird ، Google در شناخت مترادف ها بسیار بهتر شد .

تعداد بیشتری حق ثبت اختراع وجود دارد که اشاره به استفاده از ساختار متن برای درک متن دارند. گوگل با گذشت زمان ، در تحلیل محتوا بسیار بهتر شده است. هرچه بهتر بنویسید ، درک محتوای شما برای Google آسان تر و بنابراین رتبه بندی آن است. بعلاوه ، Google سخت در تلاش است تا زبان را به درستی درک کند. به عنوان مثال ، در سال 2019 ، Google BERT را ارائه داد ، یک مدل پردازش زبان طبیعی (NLP) که به Google کمک می کند زبان را بهتر درک کند تا نتایج مرتبط تری ارائه دهد.

تنظیم مقالاتی با ساختار مشخص به دلیل دیگری نیز در رتبه بندی تأثیر مثبت دارد. متن های دارای ساختار خوب ، نرخ پرش کمتری دارند و شانس بیشتری برای جلب توجه رسانه های اجتماعی دارند. این به خودی خود منجر به کسب رتبه های بالاتر می شود.
نکاتی در مورد بهبود ساختار متن شما
اگر می خواهید ساختار متن خود را بهبود ببخشید ، باید به موارد زیر توجه کنید:

1. پاراگراف اول متن
شما 2. سرفصل های شما
3. جمله اول هر پاراگراف جدید. 

مدتی پیش ، من مقاله ای در مورد چگونگی تنظیم ساختار  یک پست وبلاگ نوشتم  . اگر در تنظیم ساختار یک متن مشکل دارید ، حتماً آن مقاله را بخوانید.
پراگراف اول
شما باید به طور واضح در مورد پاراگراف اول در مورد پست خود فرموله کنید. در متون چاپی ، یک نویسنده معمولاً با نوعی تیزر شروع می کند ، اما اگر برای وب می نویسید دیگر زمانی برای آن وجود ندارد. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه خواننده خود را جلب کنید. مطمئن شوید که پاراگراف اول پیام اصلی پست شما را بیان می کند. با این روش ، خواننده خود را برای درک مطلب پست خود آسان می کنید و: به Google می گویید پست شما چیست. این به سبک هرم معکوس نیز معروف است . فراموش نکنید که کلمه کلیدی تمرکز خود را در آن پاراگراف اول قرار دهید!

تمرکز بر کلمه کلیدی در پاراگراف اول
دلیل دیگر داشتن کلمه کلیدی تمرکز در پاراگراف اول روانشناسی ساده است. مردم کلمه مورد نظر خود را تشخیص می دهند و فکر می کنند در جایگاه مناسبی قرار دارند!

عناوین
عناوین باید جذاب باشد و باید محتوای پاراگراف زیر آن را به وضوح بیان کند. عناوین اجازه می دهد تا خوانندگان شما به سرعت متن شما را اسکن کنند و تصمیم بگیرند که آیا آنها مایل به خواندن مقاله شما هستند (یا کدام قسمت ها). ما به شما توصیه می کنیم بالای هر پاراگراف طولانی یک عنوان (یا بالاتر از یک گروه از پاراگراف ها که از لحاظ موضوعی مشابه هستند) قرار دهید.

در افزونه Yoast SEO ما بررسی می کنیم که آیا از کلمه کلیدی تمرکز خود در عناوین خود استفاده می کنید یا خیر. اگر عنوانی مشخص کند که یک قطعه از متن چه چیزی است ، برای موتورهای جستجو مفید است. عناصر رتبه بندی باشند یا نباشند (و سئوکاران در این مورد با هم مشاجره می کنند) ، عناوین از اهمیت زیادی برای ساختار متن شما برخوردار هستند. بنابراین Google احتمالاً از آنها برای تعیین متن متن استفاده خواهد کرد.
جملات اصلی

اطمینان حاصل کنید که اولین جمله یک پاراگراف مهمترین ، جمله اصلی آن پاراگراف است. از این گذشته ، افراد هنگام جستجوی محتوا تمایل دارند اولین جمله هر پاراگراف جدید را بخوانند. جملات دیگر در یک پاراگراف به شرح اولین جمله اصلی می پردازند. به احتمال زیاد Google برای تعیین موضوع متن به این جملات توجه بیشتری نشان می دهد. در صورت امکان مکان های عالی برای استفاده از کلمه کلیدی شما هستند. اگر در حال نوشتن مقاله ای با ساختار مناسب و ماندن در موضوع هستید ، کلمه کلیدی شما به طور طبیعی در بسیاری از جملات اصلی وجود دارد. 

نتیجه
ساختار متن برای جذب خوانندگان به وبلاگ شما و همچنین به دلایل SEO مهم است. هرچند نوشتن متون متناسب و خوش ساخت آسان نیست. در Yoast ، ما معتقد به اهمیت محتوای با کیفیت هستیم. به همین دلیل تجزیه و تحلیل خوانایی بخشی از Yoast SEO است و ما یک اشتراک آموزش محتوای SEO ارائه می دهیم که شامل یک دوره نوشتن مطالب SEO است. در این آموزش SEO ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه بهترین نسخه را برای مخاطبان و موتورهای جستجو بنویسید و متن خود را به خوبی ساختار دهید!

منبع : yoast.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2242 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات