بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند

0

بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند

Gremon Systems Trutina Soil setup in a greenhouse 1 - بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند
راه اندازی سیستم آبیاری در گلخانه

مصرف جهانی غذا با افزایش روزافزون جمعیت در حال افزایش است و ثابت شده است که مقابله با نیازهای رو به رشد یک کار چالش برانگیز است. انتظار می رود 30 سال آینده شاهد افزایش 2 میلیاردی سرشماری باشیم و مستقیماً به تقریباً منعکس شود. افزایش 70 درصدی محصولات کشاورزی. با استفاده از روش فعلی سیستم آبیاری ، تأمین چنین تقاضای زیادی سخت ، گران و به ضرر محیط زیست است. کشاورزی هوشمند یک راه حل فوری برای این معضل است. مداخله رایانه می تواند این کار را بسیار کارآمدتر و آسان تر کند. سیستم های آبیاری خودکار ، بهینه سازی تامین مبتنی بر وزن ، دستگاه های نظارت هوشمند و تأمین مواد مغذی کنترل شده توسط کامپیوتر آخرین پیشرفت های فنی در این زمینه هستند.

پیش بینی می شود آبیاری هوشمند یک ضربه تجاری باشد که با توجه به روند رو به رشد مطرح شده است و طبق گزارش های CAGR صنعت فعلی 825 میلیون دلار با پیش بینی رشد 16.30٪ به رقم عظیم 1755.1 میلیون نفر در سال 2023 خواهد رسید. انتظار می رود که فناوری آبیاری هوشمند با کاهش هزینه روبرو شود زیرا بسیاری از سرمایه گذاران توجه خود را به این بازار معطوف کرده اند که منعکس کننده افت قیمت اجزای سخت افزاری است. سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری و واحدهای کنترل کننده اجزای اصلی هستند که می توانند داده ها را از پیش بینی آب و هوا و حسگرها برای تنظیم پارامترهای خروجی مانند فرکانس آبیاری ، رطوبت خاک ، تخلیه مواد مغذی و غیره جمع آوری کنند. تنظیم منبع ضروری بهترین روش ممکن برای پمپاژ عملکرد و کیفیت است. بیشترین. روندهای مختلف در سیستم آبیاری هوشمند .

مشخصات بازار سیستم های آبیاری قطره ای

تقسیم بازار جهانی برای یک سیستم آبیاری قطره ای را می توان بر اساس کاربرد ، انواع اجزا، و نوع استراتژی آبیاری مورد استفاده در دسته های مختلف طبقه بندی کرد.

بر اساس برنامه

دو دسته وجود دارد: برای اهداف کشاورزی و غیر کشاورزی. همانطور که از نام ها برمی آید ، سابق بر ایجاد فن آوری در برداشت مواد غذایی با استفاده از استراتژی نظارت و ارزیابی تمرکز دارد . برای اهداف غیرکشاورزی ، این فناوری در نگهداری از چشم انداز ، زمین های گلف و غیره استفاده می شود.

Gremon Systems farmer using monitoring tool - بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند
کشاورز با استفاده از ابزار نظارت

بر اساس م componentsلفه ها

کشاورزی هوشمند از بسیاری از سنسورها ، سنجها ، سیستم های جریان و غیره استفاده می کند که در قلب آبیاری قطره ای خدمت می کنند در واقع بیشترین سهامدار در این بخش واحد کنترل کننده است که همزمان با اجزای جانبی برای اتوماسیون آبیاری کار می کند. 

بر اساس انواع آبیاری

دو سیستم وجود دارد که یکی مبتنی بر رطوبت خاک و دیگری مبتنی بر آب و هوا است.

سیستم های آبیاری هوشمند چگونه به رشد شرکت شما کمک می کنند؟ 

استراتژی متداول آبیاری نقایص زیادی داشت که اصلی ترین آنها استفاده ناکارآمد از منابع بود. آب غالباً در فرکانسهای نامربوط به صورت مازاد تأمین می شود که باعث کاهش استفاده می شود. با آبیاری هوشمند ، بازخورد جمع آوری شده از حسگرها به کنترل کننده کمک می کند تا نیاز دقیق آب را به صورت دقیق تنظیم کند. همچنین ، طرح آبیاری بر اساس ردیابی وزن گیاه در زمان واقعی زیست توده گیاه ، میزان تخلیه ، شدت نور و غیره است. یک مزیت اضافی آماده استقرار تجزیه و تحلیل داده هایی است که می تواند برای کشاورزان برای طراحی استراتژی کشاورزی آنها استفاده شود. نظارت بر زمان واقعی محصول یک کار غیرممکن و دست و پاگیر است که شامل بسیاری از منابع انسانی است. اطلاعات بیشتر در مورد آبیاری هوشمند را در اینجا بخوانید .

Gremon Systems راه حل هوشمند جدید آبیاری است 

کشاورزی به عنوان س beingال اصلی قرن آینده ، Gremon Systems حضور خود را در بازار با استفاده از دو محصول ، یعنی بوق زده است. Trutina و مدیر بینش. Trutina با کمک سخت افزار و همچنین دسته های نرم افزاری به کشاورزان سراسر دنیا کمک می کند تا با افزایش تقاضا ، چالش ها و بهینه سازی استفاده از سیستم آبیاری قطره ای مقابله کنند.

نظارت بر زمان واقعی 

Trutina یک سیستم نظارت در زمان واقعی است که خوراک را از حسگرهای مختلف کاشته شده در تنظیمات موجود کشاورزی جمع آوری می کند. تغییر در زیست توده گیاهی به صورت دوره ای ارزیابی می شود که سپس توسط یک واحد اساسی جمع آوری می شود و سیگنال ها را به سروری ارسال می کند که در آن داده ها ارزیابی می شوند و از این طریق میزان بهینه آب را تعیین می کنند ، و حداکثر عملکرد ژنتیکی محصول را تضمین می کنند. همچنین ، داده های جمع آوری شده از حسگرهای مختلف مانند تابش خورشید ، هدایت الکتریکی ، دما ، تولید زیست توده و غیره می تواند برای تجزیه و تحلیل رشد گیاه استفاده شود.

Gremon Systems Insight Manager the employment management system 002 - بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند
داشبورد Trutina – سیستم نظارت بر زمان واقعی

سیستم مدیریت اشتغال 

بینش مدیر ، از سوی دیگر ، است بیشتر از یک تقدیر سیستم مدیریت گردش کار کارکنان نظارت بر کمک خواهد کرد که در رسیدن به حداکثر کارایی در یک محیط داده می شود. تمام داده ها مبتنی بر ابر هستند و تکامل عملکرد کارکنان در زمان واقعی انجام می شود و یک نمای کلی تر از گردش کار دارد.

چه زمانی کشاورزان از Trutina سود می برند؟ 

کشاورزان در هنگام برداشت از آبیاری هوشمند بهره مند می شوند و طبق مطالعه استاندارد مشخص شد که به طور متوسط ​​حداکثر عملکرد می تواند 8-12٪ بیشتر از حد نرمال باشد. همچنین ، بهینه سازی منابع ورودی به صرفه جویی در 10٪ از کل منابع مانند آب ، کود ، انرژی و غیره کمک کرد.

به عنوان مثال ، با Trutina اگر فقط عملکرد گوجه فرنگی در هکتار 1 درصد افزایش یابد ، می تواند 6-10.000 دلار سود داشته باشد ، اما حتی بهبود کیفیت فقط با 1 درصد می تواند 6-10.000 دلار سود اضافی باشد.

چرا محصولات Gremon Systems در بازار بدون جفت هستند؟ 

در بازار فعلی ، سیستم های آبیاری اتوماتیک یا به داده های مبتنی بر رطوبت و یا داده های مبتنی بر متر متر یا ترکیبی از هر دو متکی هستند ، در حالی که Gremon Systems یک سیستم جدید را ارائه می دهد که شامل سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مجهز به سنسورهای پیشرفته و مانیتورهایی است که می توانند ردیابی کنند. کل داده ای است که می تواند مستقیماً به بهبود رشد گیاه و عملکرد زیست توده تبدیل شود. پلت فرم مبتنی بر ابر داده های مختلف مربوط به گیاه را محاسبه و برابر می کند تا ورودی مواد به اندازه کافی برای بهبود توان تولید تنظیم شود.

Gremon Systems متمرکز بر ارائه بهترین راه حل ممکن در سناریوی فعلی برای بهبود عملکرد و کیفیت کشاورزی بدون دخالت منابع اضافی است ، در عوض از یک سیستم آبیاری هوشمند استفاده می کند که کاملاً به بازخورد گیاهان متکی است. این امر سلامت عمومی کشاورزی را بهبود می بخشد زیرا عملکرد محصول به جای استفاده از آب ، کود ، سموم دفع آفات و انرژی با بهینه سازی استراتژی کشاورزی حاصل می شود. جمع آوری داده ها کلید بعدی است که چرا محصولات Gremon با یک رابط کاربر پسند که تمام داده ها و پیش بینی های مربوط به آبیاری را تهیه می کند ، از رقبا پیشی می گیرند.

Gremon Systems Drip irrigation system device inserted on plant bed - بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند
منبع: depositphotos.com
دستگاه سیستم آبیاری قطره ای روی بستر گیاه قرار داده شده است

علاوه بر این ، مدیریت منابع انسانی با استفاده از Insight Manager به شرکت کمک می کند تا در مورد روند کار و وضعیت کارمند به روز شود ، به بهترین شکل ممکن بهبود می یابد. با استفاده از سیستم های هوشمند در دنیا ، آبیاری هوشمند مسیر پاک بعدی برای فردایی بهتر است که به تأمین نیازهای جمعیت در حال رشد کمک می کند. در حالی که آبیاری معمولی با منابع آب دست و پنجه نرم می کند ، آبیاری هوشمندانه پاسخی برای استفاده بهینه از آب خواهد بود. با برآورد پیش بینی های بازار صنعت 1071 میلیون دلار در 5 سال آینده ، آبیاری قطره ای رایانه ای می تواند هوشمندترین سرمایه گذاری در این زمینه باشد.

مطالب در خصوص سوال بزرگترین روند بازار سیستم آبیاری که به شرکت شما برای رشد کمک می کند به صورت تخصصی از مقالات خارجی جمع آوری و ترجمه شده است .

منبع : gremonsystems.com

 

حسین قدیری سوال پرسید اکتبر 3, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1655 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات