برترین تولید کنندگان ایران بر چه اساسی طبقه بندی می‌شوند ؟

956تولید کنندگان ایران به جامعه جهانی هدف بستن دست دلالا از چرخه اقتصاد کشور در راستای جهش تولید ، رونق تولید ، اشتغالزایی دیدمانی و میدانی ، اقتصاد مقاومتی .">تولید کنندگانبرترین تولید کننده بهترین تولید کنندگان پشتیبانی ها تولیدات تولیدکنندگان برتر
0

برترین تولید کنندگان ایران بر چه اساسی طبقه بندی می‌شوند ؟

تولید کنندگان ایران را در هر زمینه ای میتوانیم آنالیز و طبقه بندی کنیم .

نظر بنده نسبت به طبقه بندی تولید کنندگان ایران بر اساس کیفیت و نیز رضایت جامعه میباشد و میبایست یکسری الگوریتم که قابلیت تغییر دارد برای هر تولید و هر محصول که با کد isic مشخص شده است بارگذاری شود و بر اساس آن بتوانیم تولید کنندگان را گزینش و بهترین را قربال کنیم .

در صورتی که بتوانیم تولید کنندگان ایران را بر اساس برترین طبقه بندی کنیم میتوانیم با انتخواب و اهدای جوایز نقدی و وام های توسعه به بهبود تولیدات و پیشرفت شرکت ها تولیدی ها و کارگاه ها زمینه ای برای ایجاد اشتیاق و نوآوری آنها باشد .

با شعار رهبری سال ۱۴۰۰ که با کلمه تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها نام گذاری شده است میتوانیم پشتیبانی تخصصی برای تولید کنندگان باشیم .

هدف از پشتیبانی تولید کنندگان بهبود عملکرد تولید میباشد که یک گزینه بسیار مهم آن تامین نیاز اولیه تولید کنندگان میباشد .

دومین گزینه در خصوص پشتیبانی تولید کنندگان ایران مشاوره های تخصصی در زمینه نیاز سنجی بازار و اصول رفع نیاز متقاضیان میباشد که میتوانیم با معرفی مشاورین مجرب در این مورد پشتیبان تولید کنندگان ایران باشیم .

سومین گزینه که در زمینه بهبود عملکرد تولید کشور بسیار حائز اهمیت است گزینه مانع زدایی میباشد که در این خصوص موانع داخلی همان دلالان و واسطه های میانی میباشند که با ایجاد فروشگاه ملی میتوانیم این موارد را مدیریت و به صورت مستقیم محصولات تولید کنندگان را به متقاضیان عرضه نماییم .

دوستان و همراهان لطفا موارد دیگری در خصوص برترین تولید کنندگان ایران بر چه اساسی طبقه بندی می‌شوند ؟ در ذهن شما ایجاد شده است را بیان نمایید .

حسین قدیری سوال پرسید مارس 27, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها956 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات