بازی Metaverse چیست و 11 بازی برتر Metaverse، 2021

0

بازی Metaverse چیست و 11 بازی برتر Metaverse، 2021

لیست بازی های متاورس و 11 بازی برتری که در حال حاضر فعال میباشند البته متاورس آپلند Upland یه پیز دیگس .
اخبار متاورس

 

What is a Metaverse game and Top 10 Metaverse games 2021 - بازی Metaverse چیست و 11 بازی برتر Metaverse، 2021

معرفی

  • اصطلاح “metaverse” اخیراً در دنیای دیجیتال سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. با توجه به تمرکز چندین غول بزرگ فناوری مانند فیس بوک و اپیک گیمز بر روی دنیایی آینده نگر، این اصطلاح در ذهن کاربران آنلاین نیز کنجکاوی ایجاد می کند. حتی شرکت های بازی متعهد هستند که متاورس را به بخشی از زندگی ما در آینده تبدیل کنند. اما، منظور از بازی Metaverse چیست، و کدام بازی‌های برتر Metaverse هستند که باید در سال 2021 درباره آنها بدانید. بیایید در این پست وبلاگ بدانیم.
  • اگر کنجکاو هستید که درباره بازی‌های متاورس بیشتر بدانید، از شما می‌خواهیم این پست وبلاگ را تا انتها بخوانید.
  • همانطور که در بالا ذکر شد، در این پست وبلاگ، ما در مورد چیستی بازی متاورس صحبت خواهیم کرد و لیستی از 10 بازی برتر متاورس تا سال 2021 را به شما ارائه خواهیم داد.

جدول 10 بازی برتر Metaverse

  لیست 10 بهترین بازی متاورس

بازی متاورس چیست؟

  • یک بازی متاورس بازی ای است که به میلیون ها بازیکن اجازه می دهد تا در یک دنیای مجازی با یکدیگر تعامل داشته باشند، البته در تنظیمات مختلف. از آنجایی که «واقعیت متاورس» هنوز در حال انجام است، بازی‌های متاورس زیادی تا کنون وجود ندارد. تنها تعداد انگشت شماری بازی متاورس وجود دارد که در حال حاضر آنها را خواهید یافت. یک بازی متاورس شما را به دنیایی جایگزین می برد که در آن می توانید طبق شرایط خود بازی کنید و برندهای خود را تبلیغ کنید. این فقط ایده ای بود از اینکه یک بازی متاورس چیست. در بخش بعدی، اجازه دهید به برترین بازی های متاورس که در سال 2021 سر و صدای زیادی ایجاد می کنند، نگاهی بیاندازیم.

بازی های بیشتر:  

  • اطلاعات جدید PUBG: New State Game
  • توکن $SQULD، کریپتو بازی Squid در 24 ساعت گذشته 2400 درصد افزایش یافته است.
  • 10 بازی برتر مسابقه ای برای اندروید 2021

لیست 10 بازی برتر Metaverse در سال 2021

بیایید اکنون مستقیماً به لیست شیرجه بزنیم:

1) Roblox –

  • Roblox، یکی از محبوب ترین بازی های متاورس، اولین نام در لیست 10 بازی برتر متاورس ما در سال 2021 است. این یکپارچگی فرهنگی را روشن می کند. این یک پلت فرم اجتماعی آنلاین برای بازیکنان فراهم می کند تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. Roblox به شما امکان می دهد دنیای مجازی خود را توسعه دهید که همچنین به میلیون ها بازیکن اجازه می دهد در آن بازی کنند. اگر بازیکنی هر محصولی را در بازی از شما بخرد، حتی می توانید مولای مورد نیاز را نیز به دست آورید.

2) فورتنایت – Fortnite

  • Fortnite که یکی از محبوب ترین بازی های متاورس نیز هست، نام بعدی لیست 10 بازی برتر متاورس ما در سال 2021 است. این بازی دارای سه حالت بازی است که عبارتند از Fortnite: Save the World، Fortnite: Battle Royale و Fortnite. : خلاق. در بازی، 98 درصد از جمعیت زمین به دلیل طوفان اتفاقی ناپدید شده اند و بازماندگان در رحم زامبی ها رها شده اند.

3) Minecraft – Minecraft

  • Minecraft یک بازی جهان باز است که دارای گیم پلی sandbox است. Minecraft همچنین یک بازی متاورس بسیار محبوب است. این بازی همچنین به بازیکنان اجازه می دهد تا برای خود دنیای مجازی بسازند. حالت های بازی Minecraft بقا و خلاقانه هستند. متاورس به بازیکنان Roblox، Fortnite و Minecraft اجازه می دهد تا در حالت چند نفره با یکدیگر بازی کنند.

4) تصدیق کننده – Acknoledger

  • Acknoledger یک پروژه بازی متاورس NFT است که پتانسیل آن را دارد که یکی از 10 بازی برتر متاورس در سال 2021 باشد. این بازی امکان ادغام با متاورس های متعدد مانند Axe Infinity، Sandbox و غیره را دارد. چرا این پروژه بازی منحصر به فرد است؟ این به این دلیل است که به مردم امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را در Metaverses و بازی‌ها بفروشند.

Metaverse، اینجا آمدیم 🔥

🤝 ما خوشحالیم که همکاری AcknoLedger را با @ForwardProtocol 🚀🚀🚀

✨AcknoLedger با @ForwardProtocol برای Map & Index آموزش غیرمتمرکز NFTs و Digital asset همکاری خواهد کرد . #Gatewaytometaverse pic.twitter.com/2rTvlObWF6

— AcknoLedger (@acknoledger) 31 اکتبر 2021

5) شبکه کروسیبل – Crucible Network

  • این پروژه بالقوه بازی متاورس NFT همچنین در فهرست یکی از بهترین بازی‌های متاورس ما در سال 2021 جای گرفته است. برای ایجاد در شبکه Crucible نیازی به دانستن کدنویسی ندارید .  

6) پرجمعیت سابق – Ex-Populous

انجمن مهم ترین بخش وب 3 است.

ما از همه حمایت های اعضای انجمن خود بسیار سپاسگزاریم که تصمیم گرفتیم یک برنامه تشویقی جامعه به نام “جام مردمی” راه اندازی

کنیم. در مورد آن در اینجا بخوانید: https://t. co/UzkN4pcIzh

– خارج از مردم (@ExPopulus) 25 اکتبر 2021

  • Ex-Populous همچنین یک پروژه بازی NFT metaverse است که قرار است بازی‌های نسل بعدی را معرفی کند که دارای عناصر NFT، بازی برای کسب درآمد و سایر مکانیک‌های جدید بازی هستند.

7) شبکه – Netvrk

⛩️ #Netvrk #Metaverse Update! 🔥 #Virtualland و حمل و نقل #NFT موفقیت در فروش، و همچنین #NFTs اخبار ضرب! 👁️
استخدام تیم جدید، پوشش # رسانه ای، شرکای جدید و خیلی بیشتر! LFG! 🚀✨ $NTVRK #blockchain #CryptoNews #CryptoNews
همه چیز را در مورد آن بخوانید:🙌 https://t.co/OUwtQyp2Ap pic.twitter.com/KmtwoRaPsU

— نتورک (@NetVRk1) 30 اکتبر 2021

 

  • این سندباکس VR به کاربران اجازه می‌دهد دنیای مجازی ایجاد کنند که در آن می‌توانند بازی‌های ویدیویی انجام دهند و در میان چیزهای دیگر با هم معاشرت کنند. این همچنین یک پروژه بازی NFT metaverse است.

8) فرا فضایی – Meta Spatial

  • این بازی متاورس بالقوه در حین صحبت در مورد 10 بازی برتر متاورس در سال 2021 نیاز به ذکر دارد. این بازی به کاربران امکان می دهد واقعی ترین تجربه بازی را داشته باشند. چگونه؟ با تسهیل ایجاد فضاهای مختلف با استفاده از فناوری AR و VR.

9) جعبه شنی – Sandbox

  • Sandbox همچنین یک بازی متاورس بالقوه است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از توکن ابزاری آن به نام SAND، تجربیات خود را از بازی در بلاک چین اتریوم ایجاد، مالکیت و کسب درآمد کنند.

10) Axie Infinity –

  • این پروژه بازی cum metaverse مبتنی بر کریپتو که بر روی بلاکچین اجرا می‌شود، همچنین یکی از 10 بازی برتر متاورس در سال 2021 است. در برخی مناطق، مردم این بازی را انجام می‌دهند تا نان و نان خود را به دست آورند زیرا دسترسی به خدمات بانکی چندان آسان نیست. در این بازی شما باید شخصیت های Axie را به صورت NFT خریداری کنید و 3 Axies را جمع آوری کنید. پس از انجام این کار، می توانید با بازیکنان دیگر رقابت کنید.

10) متاورس آپلندUpland  Metavers

پلند چیست؟

Upland یک متاور دیجیتال مبتنی بر بلاک چین EOS است و مرزهای بین دنیای مجازی و دنیای واقعی را در هم می آمیزد. برخی رسانه ها آپلند را نسخه گیمیفی شده مونوپولی نامیدند. چشم انداز Upland بسیار بیشتر از این شده است. بازیکنان می توانند دارایی های مجازی را از سرتاسر جهان خریداری و معامله کنند. این ویژگی‌ها را می‌توان به‌عنوان کپی‌های دیجیتالی همتایان واقعی‌شان دید که در آن مکان یک ملک در Upland با مکان واقعی یکسان است. علاوه بر این، اندازه یک ملک نیز در نظر گرفته می شود. Upland به بازیکنان این امکان را می دهد که جهان را در یک متاورز دیجیتال و منحصر به فرد بازسازی کنند. اولین شهر آپلند سانفرانسیسکو است و به دنبال آن شهر نیویورک راه اندازی می شود. نه محدود به این ویژگی ها، Upland همچنین امکان استخراج پول از بازی را از طریق فروش NFT به دلار آمریکا اجرا خواهد کرد. این بازی از طریق مرورگر بر روی کامپیوتر، اندروید و آی او اس قابل اجرا است.

بسته شدن

  • اینها برترین بازی‌های متاورس در سال 2021 هستند. ما همچنین پروژه‌های بازی بالقوه‌ای را گنجانده‌ایم که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازی‌های متاورس دارند. ما فقط امیدواریم که آنها انتظارات ما را برآورده کنند.
حسین قدیری سوال پرسید دسامبر 17, 2021
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1860 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات