بازرسی و براورد میزان آلودگی انبار ها را شرح دهید؟

3

beaf6cdaeff79b76f7f62d4ba7bfd678b9a5b6f6 147 - بازرسی و براورد میزان آلودگی انبار ها را شرح دهید؟

بازرسی و براورد میزان آلودگی انبار ها را شرح دهید؟

بازرسی و براورد میزان آلودگی انبار ها به چه صورت ودر چه فاصله زمانی انجام داده می شود 

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 11, 2020
گذاشتن نظر
1

بازرسی و براورد میزان آلودگی انبار ها را شرح دهید؟

صنعت انبارداری که به سرعت در حال گسترش است ، منجر به مطالعات و جنجال های اخیر در مورد تأثیر این صنعت بر کارگران ، محیط زیست و جمعیت عمومی شده است. انبارداری و فعالیت های مرتبط با آن آلاینده های داخلی و خارجی تولید می کند که اثبات شده تأثیر زیادی بر محیط و سلامت انسان دارد. از طریق مشوق ها ، مقررات و مدیریت پایدار انبار ، صنعت می تواند با کمترین میزان اثرات مخرب ، به رشد و رشد خود ادامه دهد.

رشد صنعت انبار

شش مورد از هشت منطقه بزرگ شهری در ایالات متحده در ده سال گذشته رشد چشمگیری در انبار داشته است. لس آنجلس ، هوستون ، دالاس ، میامی ، شیکاگو و فیلادلفیا در دهه گذشته حداقل 20٪ انبارداری داشته اند و هوستون 40٪ رشد داشته است. گسترش صنعت انبارداری خصوصاً در بعضی مناطق جغرافیایی ، از جمله شهرهای واقع در حوضه هوای ساحل جنوبی نگران کننده است ، زیرا هواشناسی و موقعیت مکانی آنها در حال حاضر آنها را به کیفیت پایین هوای محیطی مستعد می کند.

منابع آلودگی هوا در انبار

کیفیت هوای داخلی و خارجی تحت تأثیر صنعت انبارداری است. با گسترش صنعت ، تعداد بیشتری از کارگران و ساکنان در معرض آلاینده های انبار قرار می گیرند.

آلاینده های داخلی آلاینده های

داخلی در یک انبار می توانند شامل مونوکسیدکربن ، هیدروکربن ها و اکسیدهای نیتروژن حاصل از بارگیری و لیفتراک باشند. کپک سمی نیز در انبارهای واقع در مناطقی با رطوبت بالا و در مناطق با تهویه مناسب یک محل مورد توجه است. ترکیبات آلی فرار 1 (VOCs) نیز در اکثر انبارها از مواد ذخیره شده ، مواد ذخیره سازی ، وسایل نقلیه مانند لیفتراک ها و حمل و نقل یا ساخت مواد از داخل انبار منتشر می شود.

آلاینده های بیرونی

همان آلاینده هایی که کارگران انبار را تحت تأثیر قرار می دهند ، کسانی که در نزدیکی انبارها زندگی می کنند نیز تأثیر می گذارد. سرب ، ذرات معلق و دی اکسید کربن ساطع شده از وسایل نقلیه دیزلی ، به ویژه در برخی مناطق مانند حوضه هوای ساحل جنوبی 2 باعث نگرانی های بهداشتی قابل توجهی شده است . مهمترین نگرانی ها انتشار ذرات و دی اکسید کربن است. ذرات ناشی از کامیون های دیزلی و انتشار دی اکسید کربن با بسیاری از مسائل بهداشتی مرتبط است.

علاوه بر تدارکات که باعث ایجاد آلودگی دی اکسید کربن می شود ، انبارها مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می کنند. این امر منجر به افزایش انتشار دی اکسید کربن از بخش انرژی می شود که مستقیماً در اثر انبارداری ایجاد می شود.

تأثیرات آلودگی هوا در انبار

تحقیقات نشان می دهد که استنشاق ذرات معلق از کامیون های دیزلی که به صنعت انبارداری خدمت می کنند یکی از مهمترین عوامل موثر در سرطان ریه در سراسر جهان است. به عنوان مثال ، در منطقه انبار پیشنهادی مورنو ولی ، کالیفرنیا ، مرکز لجستیک جهانی تخمین می زند که از هر 10 هزار ساکن که در نزدیکی انبارها زندگی می کنند ، یک نفر می تواند به سرطان مبتلا شود ، علاوه بر این از هر 50 هزار نفر در منطقه اطراف ، یک نفر به سرطان مبتلا می شود.

علاوه بر سرطان ریه ، آلودگی هوای انبار به موارد زیر مرتبط است:
• آسم ،
• برونشیت مزمن و
• اختلال کرونر قلب

مانند اکثر مسائل زیست محیطی ، کسانی که در محیط های فقیرنشین و شهری زندگی می کنند بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند.

راه حل های آلودگی هوا در انبار

چالش حل مسئله آلودگی انبار متعادل سازی منافع تجاری و تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی است. در حالی که این هنوز یک منطقه نسبتاً جدید در حال مطالعه است ، مواردی وجود دارد که مدیران انبار می توانند برای کاهش ردپای خود در مناطق اطراف و ساکنان انجام دهند.

مشوق ها

یک راه حل برای مسئله انتشار گازهای انبار ، ارائه مشوق برای شرکت های مرتبط با صنعت انبارداری است. در منطقه دره مورنو ، منطقه مدیریت کیفیت هوا در ساحل جنوبی (SCAQMD2) مشوق هایی را برای ترغیب شرکت های انبارداری و تدارکات برای ترغیب به وسایل نقلیه و تجهیزات جدیدتر با میزان انتشار کمتر ارائه کرده است. SCAQMD معتقد است مشوق ها خطرات سلامتی را کاهش می دهند در حالی که شرکت ها را از طرح شکایت در مورد افزایش مقررات منصرف می کنند. راه حل های تشویقی نیز اغلب سریعتر از راه حل های پیشنهادی آیین نامه شروع می شوند ، که جلسات دادرسی طولانی مدت قبل از آن است.

مقررات

گروههایی مانند باشگاه سیرا ادعا می کنند که مشوقها کافی نیست. آنها معتقدند كه اقدامات نظارتی برای جلوگیری از تخریب سریع محیط انبارداری و نابودی محیط زیست و سلامت مردم لازم است. تاکنون ، اقدامات نظارتی کیفیت هوا را در بسیاری از مناطق ایالات متحده ، به ویژه در کالیفرنیا بهبود بخشیده است ، اما افزایش مقررات معمولاً منجر به دادخواستهای طولانی و گران قیمتی توسط افراد صنعت می شود.

مدیریت پایدار انبار

مدیران انبار می توانند با مدیریت بهتر و پایدار ساختمان ، تأثیر انبارداری را بر کارگران ، ساکنان محلی و محیط زیست کاهش دهند. مدیریت پایدار انبار با افزایش جذابیت و وفاداری به برند ضمن کاهش تأثیر فعالیت های انبار بر مردم و محیط ، به شرکت ها سود می رساند. یک مدل مدیریت انبار پایدار باید اهداف اقتصادی مرتبط همه شرکتهای درگیر در انبارداری ، کارکنان و رفاه اجتماعی و به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی را برطرف کند.

این امر اغلب با آزمایش و بهبود هوای داخلی انبار ، از جمله بررسی رطوبت و رطوبت آغاز می شود. مدیران همچنین باید آزمایش و بازرسی منظم از سیستم های تهویه مطبوع خود را برای بررسی وجود تجمع کپک و قارچ و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم برای عملکرد ساختمان و سطح اشغال آن برنامه ریزی کنند.

برای اطمینان بیشتر از کیفیت هوای سالم در خانه ، مدیران باید از نظر منوکسیدکربن ، آزبست و رادون در انبارهای خود بررسی کنند. انبارها می توانند وسایلی را که گازها و آلاینده های هوای داخل را بررسی می کنند اجاره یا خریداری کنند یا می توانند با شرکتی مانند Advanced Filtration Concepts، Inc. در لس آنجلس قرارداد ببندند که می تواند این اندازه گیری ها را برای آنها انجام دهد.

همچنین بالا بردن فشار هوا در داخل انبار نسبت به فشار هوای خارج از انبار برای کیفیت هوای داخل ساختمان بسیار مهم است. فشار مثبت هوا باعث می شود سیستم های HVAC کارایی بیشتری داشته باشند و هوای آلوده را به بیرون هدایت کنند. فیلترهای مناسب ، مناسب نصب شده و مرتباً تعویض شده هوا ، همراه با یک کنترل کننده هوا با عملکرد روان ، در حفظ فشار مثبت هوا در یک انبار بیشترین کمک را می کند.

مدیران انبار همچنین می توانند از طریق مدیریت پایدار انبار به کیفیت هوای خارج ناشی از فعالیت های انبارداری آنها کمک کنند. از انتخاب سایت گرفته تا انطباق با محیط زیست ، مدیران انبار قدرت ایجاد تغییر را دارند. مدیران می توانند فقط با شركتهایی كه به انگیزه های وسایل نقلیه با آلایندگی كمتر پاسخ می دهند یا به تنهایی به سمت وسایل نقلیه با میزان آلایندگی پایین یا بدون گاز می روند ، قرارداد ببندند. مدیران انبارها و شرکت های تدارکات به جای شکایت بر سر مقررات جدید ، می توانند در بحث ها و مطالعات معنادار با هدف بهبود سلامت کارگران و ساکنان مناطق انبار کمک کنند.

نتیجه

ایجاد تعادل بین رشد صنعت و بهداشت محیط و انسان از طریق تشویق مطالعات بیشتر ، مدیریت پایدار انبار و ادامه بحث امکان پذیر است. مزایای اقتصادی چنین صنعتی پررونق برای جمعیت باید با دقت در برابر تأثیرات منفی فعالیت سنجیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های آلودگی هوا در انبار ، با مهندسی سیستم های فیلتراسیون تماس بگیرید . برای یک سری کامل از راه حل های فیلتراسیون هوا در انبار ،

منبع : www.engineeredfiltrationsystems.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده نوامبر 11, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1988 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات