اینستاگرام بیزینس چیست ؟

2

شرح اینستاگرام بیزینس چیست

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 9, 2022
گذاشتن نظر
4

بیزینس اکانت تحت عناوین دیگری همچون نمایه کسب و کار اینستاگرام نیز شناخته می شود. در واقع نمایه کسب و کار یک قابلیت رایگان است و توسط اینستاگرام به اکانت هایی پیشنهاد می شود که قرار است حسابشان به عنوان مشاغل و کسب و کارهای تجاری شناخته شود. در واقع صاحبان این پیج ها می خواهند با اکانت تجاری خود در اینستاگرام کسب درآمد کنند. بیزینس اکانت اینستاگرام نسبت به اکانت های شخصی گزینه های بیشتری نظیر تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان، گزینه های تماس، تبلیغات و… ارائه می دهد.

تمامی شبکه های اجتماعی به دنبال عرضه بسترهایی هستند که کاربران و مشاغل بتوانند به بهترین شیوه برای کسب و کارهای خود تولید محتوا کنند. یک سرویس خوب باید ابزار سنجنش بازخورد خوبی از مخاطبین داشته باشد تا بتوان به کمک آن رفتار مخاطب را برای افزایش فروش تجزیه و تحلیل کرد. اینستاگرام یکی از این سرویس هاست که با امکان تبدیل اکانت شخصی به اکانت تجاری اینستاگرام این قابلیت را برای کسب و کارها فراهم آورده است.
انواع اکانت در اینستاگرام
به طور کلی سه نوع اکانت در اینستاگرام می توان ایجاد کرد:

  • اکانت شخصی (Personal Account)
  • اکانت تجاری (Business Account)
  • اینفلوئنسر (Creator Account)

با تجاری کردن اکانت اینستاگرام امکانات بیشتری برای مدیریت بهتر مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات خود در اختیار خواهید داشت. ابزارها و امکاناتی که اکانت تجاری اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار می دهد به شرح زیر است:

  1. دکمه contact (تماس با ما)
  2. دکمه Promotions (پست های تبلیغاتی)
  3. Insights (ابزار آنالیز پست ها و مخاطبین)

دکمه contact (تماس با ما): این دکمه اطلاعات تماس نظیر شماره تماس، آدرس ایمیل و موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما را در اختیار مخاطبین قرار می دهد. با افزودن این گزینه به پروفایل تجاری خود کاربران به سه قابلیت دسترسی پیدا می کنند.

دکمه Promotions (پست های تبلیغاتی): همانطور که مشاهده می کنید اکانت تجاری اینستاگرام از نظر ظاهری تفاوت هایی با اکانت شخصی اینستاگرام دارد.

مرضیه ثاقب علیزاده پاسخ انتخاب شده به عنوان بهترین آگوست 9, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2417 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات