اگر بیمار به طور دقیق معیارهای بودن فرد تحت بررسی (PUI) برای COVID-19 را رعایت نکند

1

اگر بیمار به طور دقیق معیارهای بودن فرد تحت بررسی (PUI) برای COVID-19 را رعایت نکند ، آیا این بدان معنی است که COVID-19 منتفی است و من نیازی به پیروی از توصیه های پیشگیری از عفونت و کنترل آن ندارم. پرسنل مراقبت های بهداشتی ؟

shutterstock 178079174 Fotor 16x9 1 1024x576 - اگر بیمار به طور دقیق معیارهای بودن فرد تحت بررسی (PUI) برای COVID-19 را رعایت نکند

در سایر کشورها ، تنظیمات مراقبت های بهداشتی به عنوان مراکز انتقال تاج ویروس به پرسنل مراقبت های بهداشتی ، بیماران و بازدید کنندگان نشان داده شده است. با توجه به این ، ممکن است احتیاط بیشتری برای بیمارانی که نیاز به بستری دارند لازم باشد تا خطر انتقال کروناویروس را در این تنظیمات پرخطر کاهش دهد.

معیارهای تعریف PUI در نظر گرفته شده است به عنوان راهنمایی برای ارزیابی بهداشت عمومی. با این حال ، عدم تحقق یک تعریف PUI به طور قطعی احتمال COVID-19 را حذف نمی کند. در صورت ارائه بالینی یا سابقه قرار گرفتن در معرض دوقلو بودن ، بیماران باید به صورت موردی با بخشهای بهداشت عمومی ارزیابی و مورد بحث و گفتگو قرار گیرند. (این امر به ویژه در مورد بیمارانی که نیاز به بستری در بیمارستان دارند صادق است). اعتماد به تعریف PUI هرگز نباید در هنگام تشخیص ، مدیریت و معالجه بیماران بیمار مانع قضاوت بالینی شود.

همه بیماران باید با استفاده از اقدامات احتیاطی استاندارد اداره شوند. اقدامات احتیاطی مبتنی بر انتقال باید براساس سندرم بالینی بیمار و عوامل احتمالی اتیولوژیک به اقدامات احتیاطی استاندارد اضافه شود . آنها می توانند هنگامی که پاتوژن شناسایی شود یا علت عفونی قابل انتقال منتفی شود ، اصلاح شوند. به عنوان مثال ، اگر مشکوک به COVID-19 است ، بیمار باید با استفاده از اقدامات احتیاطی استاندارد ، تماس با و هوا با محافظت از چشم کنترل شود تا تشخیص خارج شود.

منبع : CDC

انجمن مقابله با ويروس كرونا

حسین قدیری سوال پرسید مارس 5, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1173 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات