امکان خرید ملک واقعی به عنوان NFT در ایالات متحده | اولین بازار NFT ایران

0

Propy پلتفرم NFT را در ایالات متحده راه اندازی کرد و امکان خرید ملک واقعی را به عنوان NFT فراهم کرد.

GettyImages 1317958548 - امکان خرید ملک واقعی به عنوان NFT در ایالات متحده | اولین بازار NFT ایران

اعتبار تصویر: آندری یالانسکی 

سال گذشته نحوه برنامه ریزی اولیه استارتاپ بلاک چین Propy را برای استفاده از این فناوری برای هموارسازی فروش املاک و مستغلات در دنیای واقعی با معرفی مفهوم قراردادهای هوشمند پوشش دادیم. این شرکت در واقع یک آپارتمان را به عنوان NFT فروخت، و از NFT استفاده کرد تا به طور مؤثر روند قانونی را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، آن آپارتمان در اوکراین بود. امروز کل مفهوم را در ایالات متحده عرضه می کند، یک کتری کاملاً متفاوت از ماهی قانونی.

امروزه با راه‌اندازی NFT‌های تحت حمایت املاک و مستغلات در ایالات متحده، کار بر روی چارچوب فنی و قانونی برای تبدیل واقعی املاک به NFT، کل فرآیند را بیشتر گسترش می‌دهد.

این فناوری برای مالکان و کارگزاران عرضه خواهد شد و Propy دو ملک مسکونی واقع در فلوریدا را در 8 فوریه به عنوان بخشی از خدمات NFTing املاک و مستغلات به حراج می گذارد.

نحوه کار به این صورت است: Propy می‌گوید رکورد خرید در بلاک چین تغییرناپذیر قرار می‌گیرد و دسترسی به اسناد قانونی را که نشان دهنده مالکیت است، فراهم می‌کند. این امر باعث کاهش هزینه‌ها برای خریداران می‌شود و فرآیند خرید را سریع می‌کند، به سادگی به آنها اجازه می‌دهد ملکی را در چند دقیقه بخرند. طرح Propy این است که این پیشنهاد را در سطح جهانی گسترش دهد و یک چارچوب واحد برای خرید املاک و مستغلات با استفاده از فناوری بلاک چین ارائه دهد.

در صورت موفقیت، خریداران یک ملک سرمایه گذاری مستقر در فلوریدا دریافت خواهند کرد که دارای یک نهاد مستقر در ایالات متحده است که مالک آن ملک است و حقوق مالکیت آن با NFT مرتبط است. این مالکیت جزئی نیست، و تبدیل به یک دارایی DeFi می شود که می توان در مقابل آن وام گرفت.

ناتالیا کارایانوا، مدیرعامل یکی از بنیانگذاران Propy گفت: “در Propy ما تمام قراردادهای هوشمند لازم و یک چارچوب قانونی سازگار را ایجاد کرده ایم که به شما اجازه می دهد هر گونه املاک و مستغلات در ایالات متحده را توکن کنید. فروش NFT در دسامبر 2021 به 4 میلیارد دلار رسید و دارایی های دنیای واقعی به زودی بخش قابل توجهی از این بازار را تشکیل خواهند داد.

در سال 2021، Propy یک آپارتمان را از طریق NFT در اوکراین فروخت. تا به امروز، بیش از 16 میلیون دلار سرمایه سرمایه گذاری شده است و توسط افرادی مانند تیم دریپر و مایکل آرینگتون حمایت می شود.

قراردادهای هوشمند به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به سوابق قابل قبول قانونی هستند و ورمونت و آریزونا هر دو چنین قانونی را تصویب می‌کنند.

از نظر رقیب، پروپی یک زوج دارد. RealT یک پلت فرم سرمایه گذاری کسری املاک است که به سرمایه گذاران در سطح جهان اجازه می دهد تا از طریق یک شبکه بلاک چین مبتنی بر توکن در بازار املاک و مستغلات ایالات متحده سرمایه گذاری کنند. SafeWire ، که قبلا SafeChain بود، به چالش‌های کلاهبرداری سیمی می‌پردازد که شرکت‌های املاک، نمایندگان، مشتریان و صنایع به دلیل دخالت هکرها با آن مواجه هستند. با این حال، این توسط ClosingLock به دست آمد .

*******************************

منبع : بازارNFT ایران

دیسکورد : انجمن متاورس ایران

*******************************

نیما ثانی سوال پرسید فوریه 24, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1185 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات