املاک مجازی NFT | سلف متاورس | اولین بازار NFT ایران

1

    املاک مجازی NFT | سلف متاورس …

79d00dea1cd43622c06807b6e36957e0f0f9506f 1762 - املاک مجازی NFT | سلف متاورس | اولین بازار NFT ایران

NFT املاک و مستغلات مجازی برای همیشه نحوه نگرش ما به دارایی های دیجیتال را تغییر می دهد. همانطور که تکنولوژی در کنار جامعه تکامل می یابد، هر جنبه ای از زندگی به فضای مجازی تغییر می کند. معمولا رویدادهای فیزیکی مانند کار، مدرسه و کنفرانس ها به آرامی به سمت فضای دیجیتال پیش می روند. فناوری انجام کارها را از طریق تبلت، گوشی هوشمند و رایانه برای همه آسان می کند. با این حال، بزرگترین شگفتی برای راحتی، شور و شوق مجازی املاک و مستغلات NFT است.

تا به حال، قبلاً در مورد NFT ها و اینکه این اصطلاح مخفف توکن های غیر قابل تعویض است، شنیده اید. شما همچنین شنیده اید که چگونه NFT ها صحنه هنر دیجیتال را تغییر دادند و در سال 2021 به شهرت رسیدند. با این حال، ممکن است ندانید که می توانید املاک بلاک چین را فقط در دنیای دیجیتال خریداری کنید.

اما، این همه چیز نیست: برخی از NFT های املاک و مستغلات مجازی به ساختمان های فیزیکی گره خورده اند. این ساختمان های دیجیتال تمایل دارند بر طراحی و ساخت املاک واقعی تأثیر بگذارند.

این مقاله به پدیده NFT املاک مجازی و تأثیر آن بر صنعت می پردازد. این مقاله همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از طریق توسعه NFT املاک مجازی از آن سرمایه گذاری کرد .

پدیده NFT املاک مجازی …

در سال 2020، یک اثر هنری دیجیتالی وجود داشت که در یک حراج آنلاین به قیمت بیش از پانصد هزار دلار فروخته شد. این اولین خانه دیجیتال NFT بود که فروخته شد و نقطه عطفی در فناوری NFT بود. این فروش نشان دهنده شروع شور و هیجان در مورد NFT های مجازی املاک و مستغلات بود.

سایت ردیابی NFT NonFungible.com گزارش می دهد که یک قطعه در منطقه معروف Decentraland به قیمت نزدیک به سیصد هزار دلار فروخته شده است. یکی دیگر از بازی های معروف، Sommium Space، از فروش یک پلات به قیمت بیش از پانصد هزار دلار خبر می دهد. این مناظر دیجیتالی (یا متاورژن ها) به افراد امکان می دهد دوستان پیدا کنند، در رویدادها شرکت کنند و کارهایی را انجام دهند که معمولاً در زندگی واقعی انجام می دهند.

متاورس ها انواع مختلفی دارند و هر نوع مخاطب متفاوتی را جذب می کند. برخی از متاورها محتوای قابل توجهی مانند مراکز خرید و موزه ها دارند. این مناظر دیجیتال بیشترین ترافیک را به ارمغان می آورند و پایگاه کاربری گسترده ای دارند.

پیشگامان املاک مجازی NFT …

بلاک چین و ارز دیجیتال پیشگامان پدیده متاورس فعلی هستند. این دو مفهوم برای اولین بار در سال 2008 به دنیا معرفی شدند. ارز دیجیتال پول دیجیتالی است که در بلاک چین وجود دارد، یک دفتر کل مجازی که برای عموم باز است. در اینجا، مردم می توانند ارز فیات را به ارز دیجیتال تبدیل کنند. هر ارز دیجیتال دارای نرخ مبادله ای است و مانند صرافی های سنتی عمل می کند.

امروزه شاهد پذیرش گسترده فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستیم. در واقع، چندین سرمایه گذار خاطرنشان می کنند که نرخ پذیرش در اینجا به طور قابل توجهی سریعتر از زمانی است که دستگاه های تلفن همراه وارد بازار شدند. تعداد روزافزون افرادی که به دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا وابسته هستند، نشان می‌دهد که چگونه فناوری بلاک چین در اینجا باقی خواهد ماند. بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که این فناوری در زمان مناسب رشد خواهد کرد و توجه جریان اصلی را به خود جلب خواهد کرد.

پذیرش گسترده فناوری بلاک چین به همین دلیل است که شاهد روندهای دیجیتال جدید در صنعت هستیم. جای تعجب نیست که آخرین روند دیجیتال خرید، فروش و سرمایه گذاری در املاک مجازی است.

املاک و مستغلات مجازی و فیزیکی …

دنیای مجازی مانند Decentraland جایی است که کاربران در همان رویدادهایی شرکت می کنند که در زندگی واقعی انجام می دهند. آنها می توانند خانه های خود را تزئین کنند، در رویدادها شرکت کنند، با دوستان جدید ملاقات کنند و غیره. کاربران آواتارهای خود را طوری طراحی می کنند که شبیه به ظاهر واقعی آنها باشد.

هرکسی که در مورد املاک و مستغلات می‌داند، از رویکرد سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری در املاک مجازی نیز اطلاع دارد. بسیاری از سرمایه گذاران دارای یک سبد متنوع برای املاک و مستغلات در دنیای واقعی هستند و همین امر برای املاک متاورس باقی می ماند. NFT های املاک مجازی ممکن است یک مفهوم جدید باشد، اما پذیرش سریع آن را به یک طبقه دارایی قابل مقایسه با املاک و مستغلات فیزیکی تبدیل می کند.

در حال حاضر، املاک متاورس که فروش خوبی دارند در مناطق مرکزی شهر هستند. یک متاورس با محتوای قابل توجه کاربران بیشتری را جذب می کند و ارزش آن را افزایش می دهد. ایده هزینه های کلان شهرها بیشتر از مناطق حومه شهر در دنیای واقعی و دنیای دیجیتال وجود دارد. از این رو، توسعه دهندگان املاک مجازی به این حوزه ها توجه می کنند و سعی می کنند آن ها را در دنیای دیجیتال تقلید کنند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این دو را به هم مرتبط می کند کمبود است. هر متاورس دارای تعداد محدودی بسته است. این قطعات زمین های دیجیتالی هستند که در فضای NFT ساخته شده اند. آنها NFT های املاک و مستغلات مجازی هستند و محبوب ترین آنها قیمت های بالایی دارند. زمین های پرطرفدار یک کالای داغ هستند اما عرضه کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود ندارد. برخی از املاک حتی با وام مسکن و نرخ بهره ارائه می شوند. املاک مجازی وجود دارد که کاربران می توانند آنها را اجاره کنند. تصمیمات مالی در متاورس بر اساس امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi عمل می کنند. این نرم افزار یک برنامه مالی مبتنی بر بلاک چین است که از یک گردش کار خودکار استفاده می کند. این رویکرد به مصرف کنندگان کمک می کند تا تصمیمات پولی آگاهانه بگیرند و از حساب های آنها محافظت کند.

مزایای NFT املاک مجازی …

املاک مجازی یک مزیت قابل توجه نسبت به املاک فیزیکی دارد و آن دسترسی است. این مزیت یک معامله قابل توجه برای تبلیغ کنندگان و شرکت های بزرگ است که به دنبال بازاریابی کالاها و خدمات خود برای مخاطبانی است که معمولاً آنها را از دست می دهند.

به عنوان مثال، IKEA تایوان کاتالوگ خود را در بازی بازسازی کرد و از تبلیغات دیجیتال مبلمان استفاده کرد. این حرکت پیوندی بین جزایر با موضوع IKEA به پلتفرم و فروشگاه آن داشت. این رویکرد توجه مشتریان را به خود جلب کرد و مخاطبان هدف شرکت را افزایش داد. به طور معمول، این مشتریان از خرید مبلمان IKEA در زندگی واقعی اجتناب می کنند، اما به سرعت مبلمان دیجیتال را خریداری می کنند.

بهره مندی از توسعه NFT املاک و مستغلات مجازی

فناوری آینده صنعت املاک و مستغلات را هدایت می کند. همه می دانند که املاک و مستغلات یکی از طولانی ترین صنایع موجود در جهان است و به این زودی ها به جایی نمی رسد. همیشه نیاز به املاک و مستغلات وجود خواهد داشت و این یک واقعیت است.

جامعه وابسته به فناوری ما جامعه ای است که در آن از سرمایه گذاری در توسعه NFT املاک و مستغلات مجازی سود می برید. این رویکرد به شما کمک می کند تا برای آینده ای که به طور فزاینده ای مبتنی بر فناوری است، سازگار شوید و آماده شوید.

نتیجه :

مانند هر چیز جدید، NFTها در فضای دارایی ابتدا باید بر چندین مشکل غلبه کنند. با این حال، پتانسیل قابل توجهی در این صنعت وجود دارد. پذیرش گسترده این فناوری ها ممکن است مدتی طول بکشد، اما می تواند در آینده مفید باشد.

*******************************

منبع : بازارNFT ایران

دیسکورد : انجمن متاورس ایران

*******************************

حسین قدیری سوال پاسخ داده شده فوریه 25, 2022
گذاشتن نظر
1

سلام و درود بر شما جناب آقای ثانی از پاسخ شما در خصوص

املاک مجازی NFT | سلف متاورس | اولین بازار NFT ایران

موضوع سپاسگذارم

نیما ثانی ارسال نظر جدید فوریه 26, 2022

ممنونم از حسن توجه شما جناب قدیری …

گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1403 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات