الكسا بر چه اساسي رتبه بندي ميشود و چه عواملي در رتبه تاثير گذار است

1

شرح الكسا بر چه اساسي رتبه بندي ميشود و چه عواملي در رتبه تاثير گذار است

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
1

شرح الکسا بر چه اساسی رتبه بندی میشود و چه عواملی در رتبه تاثیر گذار است

هر صاحب مشاغل می داند که رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ضروری است. اگر شما در موتور جستجو یافت نمی شوید ، پس یافتن شما برای مشتریان کار آسانی نیست.

با این حال ، نوع دیگری از رتبه بندی وجود دارد که امروزه بسیاری از شرکت ها بر روی آن تمرکز می کنند. این اسرارآمیزتر است و بیشتر مردم از معنای آن اطمینان ندارند.

رتبه الکسا ، به زبان ساده ، میزان محبوبیت یک وب سایت را اندازه گیری می کند. اما محبوبیت دقیقاً به چه   معناست؟

گرچه ما به دلیل روش انحصاری آنها هرگز دقیقاً نمی دانیم ، اما  تیم الکسا توضیح می دهد  که رویکرد رتبه بندی آنها “با استفاده از میزان بازدید سایت و میزان بازدید بازدیدکنندگان از سایت طی سه ماه گذشته”.

در حالی که این موضوع هنوز کمی مبهم است ، اما ما یک ایده کلی در مورد تأثیرگذاری در رتبه بندی داریم.

رتبه الکسا از این نظر مهم است که داده های سطح بالایی را در رابطه با نحوه ترافیک و مشارکت در اختیار شما قرار می دهد. این داده ها به شما امکان می دهد درک بهتری از سایت خود داشته باشید و یک ایده کلی در مورد اینکه برای بهبود “محبوبیت” خود باید کار کنید ، انجام دهید.

دانستن رتبه الکسا خود شروع خوبی است. اما چگونه رتبه الکسا خود را ارتقا می دهید؟ آیا شما حتی نیاز دارید؟

بیایید جزئیات بیشتر به رتبه بندی الکسا نگاه کنیم.
رتبه بندی الکسا خوب چیست؟
الکسا وب سایت ها را از شماره 1 تا به ظاهر بی نهایت رتبه بندی می کند. در سال 2020 ، حدود  1.5 میلیارد وب سایت وجود دارد  که می تواند توسط الگوریتم الکسا رتبه بندی شود.

گوگل شماره 1 وب سایت در جهان با توجه به رتبه بندی الکسا است. 500 سایت برتر در چک  در اینجا ذکر شده  برای کسانی که علاقه مند در تلاش برای شکستن این فهرست است. 

در حالی که هیچ محدوده دقیق برای آنچه که یک رتبه الکسا خوب را تعیین می کند وجود ندارد ، اما به طور کلی ، هرچه عدد کمتر باشد ، بهتر است. به نظر می رسد هر رتبه الکسا زیر 30،000 بسیار بالا در نظر گرفته شود. 

این رتبه الکسا چگونه تصمیم گرفته شده است؟ تیم الکسا توضیح می دهد که “میزان ترافیک و میزان تعامل با رفتار مرور افراد در صفحه جهانی ما تخمین زده می شود  … که نمونه ای از میلیون ها کاربر اینترنت است که از یکی از بسیاری از پسوندهای مختلف مرورگر استفاده می کنند. ما همچنین بسیاری از داده های ترافیک خود را از منابع مستقیم ، از جمله سایتهایی که برای نصب اسکریپت الکسا و تأیید معیارهای خود انتخاب کرده اند ، جمع آوری می کنیم. “
با رقبای خود مقایسه کنید
وقتی نوبت به وب سایت شما می رسد ، می توانید رتبه بندی الکسا خود را با برخی از نزدیکترین رقبای خود مقایسه کرده و به آنها اشاره کنید.

وقتی دانستید که رقیب شما چه رتبه هایی دارد ، می توانید شروع به استفاده از تحقیقات پایه SEO کنید تا بفهمید که آنها چه کاری انجام می دهند که ممکن است نباشید.

باز هم ، رتبه الکسا به میزان تخمین زده شده برای بازدیدکنندگان و میزان بازدیدکنندگان خلاصه می شود. 

مرور صفحات برتر رقبا و مشاهده میزان ترافیک می تواند شما را در جهت صحیح خود هدایت کند 

صفحات خود

Screen Shot 2020 03 11 at 9.14.35 AM 1024x589 - الکسا بر چه اساسی رتبه بندی میشود و چه عواملی در رتبه تاثیر گذار است
چگونه رتبه الکسا خود را بررسی می کنید؟
علاقه مندید بدانید رتبه الکسا شما چیست؟ خیلی ساده است. از ابزار Alexa Rank Analysis بازدید کرده   و اطلاعات شرکت خود را وارد کنید. 

در عرض چند ثانیه الکسا اطلاعات جالب در مورد شرکت شما را به شما ارائه می دهد. این داده های تجزیه و تحلیل رتبه الکسا شامل موارد زیر است:

  • کلمات کلیدی بالا  شما برای رتبه بندی
  • سایت های مشابه مخاطبان با هم تداخل دارند
  • فرصت های کلمه کلیدی
  • معیارهای مقایسه برای تجزیه و تحلیل رقابتی
  • وقت روزانه در سایت

در حالی که تلاش برای دستیابی به تعداد کمتر الکسا هدف خوبی است ، اما به دلیل تلاش برای بهبود سریع نیازی به از دست دادن خواب نیست. با تاکتیک های بهتر SEO و محتوای جذاب در سایت شما ، رتبه الکسا افزایش می یابد.
آیا Alexa Rank Impact SERP رتبه بندی می کند؟
تاثیری که رتبه الکسا بر SEO دارد این است که شما می توانید بینش های ارزشمندی درباره وب سایت خود درک کرده و از آنها برای بهبود رتبه بندی SEO خود استفاده کنید.

اگر به برنامه های پولی الکسا ارتقا دهید ، می توانید به معیارهای بیشتر و تحقیقات رقبا نیز دسترسی پیدا کنید  . برنامه های پرداخت شده به شما امکان دسترسی به گزارش های کامل برای سایت شما و همچنین ابزارهای ممیزی سئو را می دهد. برنامه های الکسا برای تجزیه و تحلیل ترافیک پایه وب سایت از 79 ماه شروع می شود و برای پشته بازاریابی کامل تا 299 ماه افزایش می یابد.

Screen Shot 2020 03 11 at 9.46.30 AM - الکسا بر چه اساسی رتبه بندی میشود و چه عواملی در رتبه تاثیر گذار است

آنچه الکسا در برنامه های حق بیمه خود ارائه می دهد در مورد ابزارهای SEO  موجود در بازار کاملاً استاندارد است  .

انتخاب ابزار مناسب به نیازهای خاص وب سایت شما بستگی دارد.
چگونه رتبه الکسای خود را در سال 2020 بهبود بخشیم؟
در اینجا مواردی وجود دارد که باید برای بهبود رتبه الکسا خود در سال تمرکز کنید:
1) انتشار محتوای با کیفیت
محتوا یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده برای رتبه بندی بهتر است. وقتی محتوای موضوعی و مفیدی ارسال می کنید و با این کار سازگار هستید ، کاربران تمایل بیشتری به مطالعه آن دارند.

این باعث بهبود اعتماد ، تعداد بازدیدکنندگان و کاربران بیشتر در سایت شما می شود.

همچنین ، هر چقدر برای مخاطب شما آموزنده و با ارزش باشد ، تمایل بیشتری برای تعامل با آن و به اشتراک گذاشتن آنلاین آن با سایر افراد دارد.
2) کسب بک لینک
هرچه وب سایت لینک های ورودی بیشتری پیدا کند ، این امر به موتورهای جستجو می گوید که این سایت دارای اعتبار و اعتبار بیشتری است.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که با همه پیوندهای ورودی یکسان رفتار نمی شود. شما می خواهید سایت های با کیفیتی داشته باشید که به شما لینک می دهند.

هرچه تعداد پیوندهایی که به سایت شما نشان می دهند بیشتر باشد ، دید کلی شما را بهبود می بخشد و همچنین می تواند در بازدید بیشتر نیز منجر شود.
3) یک رتبه الکسا معتبر دریافت کنید
اگر در بهبود رتبه الکسا جدی هستید ، می توانید یک عضو معتبر Alexa Rank را با قیمت 19 دلار در ماه خریداری کنید. این عضویت به الکسا کمک می کند تا بازدید مستقیم سایت شما (از جمله صفحات AMP) را اندازه گیری کند. شما ابتدا با نصب کد الکسا بر روی وب سایت خود شروع می کنید ، سپس به نرم افزار الکسا اجازه می دهید تا کل سایت شما را اسکن کند. این توجه مستقیم و داده های دقیق شما را تأیید می کند و سپس توسط الکسا تأیید می شود.
هم در Alexa Rank و هم در SERP Rankings کار کنید
داشتن ذهنیت برای بهبود رتبه الکسا بسیار عالی است ، اما همچنین در نظر داشته باشید که رتبه الکسا پویا است زیرا تمرکز باریک تری در بررسی ترافیک و مشارکت دارد. 

در یک بازه زمانی ، ممکن است امتیاز به نفع شما باشد. با این حال ، دفعه بعدی که چک می کنید ، ممکن است تغییر کرده باشد.

اگر کسب و کار شما فصلی باشد ، اوج سال نیز ممکن است رتبه الکسای بهتری نسبت به دیگران داشته باشد. 

این افت رتبه لزوما به معنای عملکرد بدتر سایت شما نیست. فقط این است که استفاده از ترافیک و تعامل فقط دو قطعه از یک معما بسیار بزرگتر است.

همچنین به نظر می رسد که رتبه الکسا نیز  تاثیری در جستجوی Google ندارد . وقتی از جان مولر ، تحلیل گر Google Webmaster Trends ، سال شد که آیا رتبه بندی الکسا بر نتایج گوگل تأثیر می گذارد ، پاسخ او روشن بود.

از نقطه نظر SEO ، دانستن اینکه ترافیک و جایگاه تعامل شما در کجا اهمیت دارد. از آن مرحله ، شما می توانید برای بهبود سایت و در نهایت ، Alexa Rank خود برنامه ریزی کنید.

با این حال ، رتبه الکسا فقط یک نوع معیار است.

اگر در عوض از دیدگاه جامع به سایت خود نگاه کنید و سپس به مناطقی که بیشترین توجه را دارند توجه کنید ، به شما کمک می کند.

اولویت تمرکز بر ارائه مداوم ارزش شگفت انگیز مخاطبان و همگام بودن با بهترین روشهای جستجوگرها است.
Brandastic یک آژانس دیجیتال برنده جایزه است که دفاتر آن در  اورنج کانتی ،  لس آنجلس و  آستین است . ما در  بازاریابی آمازون ،  SEO ،  PPC و  SMM تخصص داریم . امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا پتانسیل خود را برطرف کنید و به اهداف خود برسید.
منبع : brandastic.com

حسین برخورداری سوال پاسخ داده شده اکتبر 13, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2795 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

منقضی شدن سم بتانال 1 پاسخ | 0 آرا
ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات