اقدامات احتیاطی استاندارد در مراقبت از هر بیمار ، صرف نظر از مشکوک بودن یا تأیید

1

چه HCE باید با مراقبت از بیماران بدون علامت با سابقه مواجهه با COVID-19 که برای شکایت غیر عفونی (مانند فشار خون بالا یا قند خون) ارزیابی می شوند ، پوشیده شود؟

coronaviruschino 800x533 jpg - اقدامات احتیاطی استاندارد در مراقبت از هر بیمار ، صرف نظر از مشکوک بودن یا تأیید

اقدامات احتیاطی استاندارد باید در مراقبت از هر بیمار ، صرف نظر از مشکوک بودن یا تأیید COVID-19 ، رعایت شود. اگر بیمار تب داشته باشد (T <100.0 o)F) و در غیر این صورت حتی بدون علائم خفیف * که ممکن است با COVID-19 سازگار باشد (به عنوان مثال ، سرفه ، گلو درد ، تنگی نفس) ، بنابراین اقدامات احتیاطی خاص برای COVID-19 لازم نیست. با این حال ، تا زمانی که بیمار بدون وجود چنین علائمی مشخص شود ، HCP باید تمام موارد توصیه شده PPE (یعنی لباس راحتی ، دستکش ، دستگاه تنفس N-95 یا سطح بالاتر و محافظت از چشم) را برای مواجهه بیمار خود داشته باشد. اگر ارزیابی اولیه تأیید شود که بیمار بدون علائم است ، مدیریت و نیاز به هرگونه اقدامات احتیاطی مبتنی بر انتقال باید با شرط ارزیابی آنها انجام شود (به عنوان مثال ، بیمار که توسط یک ارگانیسم مقاوم به دارو مخلوط شده است) ، نه اینکه در معرض خطر قرار گیرد. COVID-19.

این پاسخ بهداشت عمومی یک فرصت مهم برای تقویت اهمیت پیروی دقیق از اقدامات احتیاطی استاندارد در تمام برخورد بیماران است. اقدامات احتیاطی استاندارد بر اساس این اصول استوار است که کلیه خون ، مایعات بدن ، ترشحات ، دفع مواد غیر از عرق ، پوست بدون لکه و غشاهای مخاطی ممکن است حاوی عوامل عفونی قابل انتقال باشد. استفاده از اقدامات احتیاطی استاندارد با توجه به ماهیت تعامل HCP با بیمار و میزان میزان خون ، مایعات بدن و قرار گرفتن در معرض پاتوژن پیش بینی می شود. به عنوان مثال ، در صورت وجود اسپری ، اسپری یا سرفه در هنگام مواجهه با بیمار ، باید در صورت مراقبت از هر بیمار از صورت و محافظت از چشم پوشیده شود. به طور مشابه ، پیش بینی می شود در صورت تماس با مایعات بدن ، غشاهای مخاطی یا پوست غیرمخاطب ، دستکش پوشیده شود.

* توجه: علاوه بر سرفه و تنگی نفس ، علائم غیر اختصاصی مانند گلودرد ، میالژی ، خستگی ، حالت تهوع و اسهال به عنوان علائم اولیه در برخی موارد COVID-19 ذکر شده است. این علائم می توانند چندین توضیح جایگزین داشته باشند. با این حال ، عدم شناسایی و اجرای نکات احتیاطی مناسب در یک مرکز درمانی برای افراد آلوده به COVID-19 می تواند به دلیل حضور بیماران مستعد و تعامل نزدیک با پرسنل مراقبت های بهداشتی ، در انتقال گسترده در آن مرکز کمک کند. به همین دلیل باید از دمای پایین تر 100.0 درجه فارنهایت و گنجاندن علائم خفیف و غیر اختصاصی توسط تنظیمات مراقبت های بهداشتی با ارزیابی این بیماران استفاده شود تا توانایی تشخیص حتی موارد خفیف COVID-19 را افزایش دهد.

منبع : CDC

انجمن مقابله با ويروس كرونا

حسین قدیری سوال پرسید مارس 5, 2020
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها1159 times
  • پاسخ ها0 پاسخ ها
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات