افزودن پست در اینستاگرام

0

چه ساعاتی برای افزودن پست در اینستاگرام مناسب هستند؟

مرضیه ثاقب علیزاده سوال پاسخ داده شده نوامبر 10, 2022
گذاشتن نظر
0

وارد برنامه اینستاگرام شده و از طریق آیکون مشخص شده در تصویر، به بخش پست گذاری بروید. درست مثل تصویر پایین، آیکون + در منوی پایین صفحه را لمس کنید

در این قسمت بایستی عکس و یا ویدیویی را که مایل به انتشار آن هستید، انتخاب کنید. شما می‌توانید محتوای موردنظر را از گالری گوشی خود انتخاب کنید و یا همان لحظه، عکس و یا ویدیو ضبط کرده و منتشر نمایید. پس از انتخاب عکس یا ویدیوی مدنظر، در قسمت بالای سمت راست صفحه، نوشته‌ی Next و یا فلش آبی رنگ را لمس کنید.

در ادامه فیلترهای مختلفی به شما نشان داده می‌شود. فیلترها در حقیقت جلوه‌های بصری هستند که بر روی عکس اعمال می‌شوند.مطابق شکلی که در بالا آمده، در صورتی که نوشته‌ی Filter را لمس کنید، می‌توانید فیلتر موردنظر خود را بر روی عکس و ویدیوی منتخب خود اعمال کنید. در صورت انتخاب گزینه Edit، شما قادر خواهید بود عکس و ویدیوی خود را از لحاظ رنگ، کنتراست و … ویرایش نمایید. این گزینه یک فضای تقریبا حرفه‌ای برای ادیت عکس در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ادامه با زدن گزینه‌ی Next یا فلش آبی بالای صفحه، به مرحله‌ی آخر گذاشتن پست اینستاگرام منتقل می‌شوید. بسیاری از کاربران این بخش را با نحوه پست گذاشتن متن در اینستاگرام، اشتباه می‌گیرند. در این بخش، بایستی کپشن موردنظر خود برای پست را بنویسید. کپشن در حقیقت متنی است که در زیر پست اینستاگرام دیده می‌شود. همچنین، از این بخش می توانید افراد موردنظر خود را تگ کنید و یا برای پست خود لوکیشن تعیین کنید. (لوکیشن به معنی مکان بوده که پس از انتشار پست، در زیر نام کاربری شما نشان داده خواهد شد.)

در نهایت گزینه‌ی Share یا تیک آبی رنگ بالای در بالای صفحه و سمت راست لمس کنید تا فرآیند انتشار پست تکمیل شود

مرضیه ثاقب علیزاده سوال پاسخ داده شده نوامبر 10, 2022
گذاشتن نظر
پاسخ خود را بنویسید .
  • فعال
  • بازدیدها2473 times
  • پاسخ ها1 پاسخ
ورود به متاورس | متاورس ایرانی
ورود به متاورس ایران یا همان متاورس ملی

علامت ذره بین Tutorials سمت راست به رنگ قرمز به شما کمک خواهد کرد .

جدید ترین سوالات پرسیده شده

ایا ایدز گزفتم؟ 0 پاسخ ها | 0 آرا
انتخاب ورزش رزمی 0 پاسخ ها | 1 رای
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی سه بعدی متا املاک و مستغلات